شماره آگهی : 321313

مشاوره شبکه های کامپیوتری - خدمات مشاوره شبکه ترازنت

شماره تماس : 02158452000

نشانی
تهران ، خیابان ولیعصر ، پایین‌تر از میدان ونک ، خیابان فوزی (هفتم) ، پلاک 4 ، طبقه 6 ، واحد 12


شماره تماس
021-58452000
داخلی فروش: 110

https://taraznet.com/


خدمات مشاوره شبکه
یکی از مهمترین فعالیت‌ شرکت ارائه دهنده ی خدمات شبکه کامپیوتری تراز سامانه، عرضه خدمات مشاوره شبکه و راهکارهای تخصصی و فنی به شرکت‌ها و مؤسسات است، تخصص و دانش شبکه ما یکی از بهترین‌ها در صنعت است. به دلیل پیشرفت سریع فناوری اطلاعات و ارتباطات و همچنین تأثیر مستقیم و عمیق این بخش از فناوری بر بالا بردن بهره‌وری، تسهیل سازی امور، افزایش درآمد و رسیدن به سود بیشتر در تمامی کسب و کارها، موجب شده است که این فناوری و حوزه‌های مرتبط با آن به سرعت در تمامی بخش‌های شرکت‌ها و مؤسسات کوچک و بزرگ نفوذ کند.

می‌دانید خدمات مشاوره شبکه ما چگونه ارائه می‌شود؟
1. با شماره‌های شرکت تماس بگیرید و مشکلات خود را با مشاورین ما مطرح نمایید.
2. کارشناسان شبکه تراز سامانه در صورت امکان به صورت تلفنی و کاملاً رایگان راهکارهای خود را ارائه خواهند داد.
3. در غیر این‌صورت نیاز به بازدید حضوری از شرکت شما خواهد بود، که در صورت تقاضای شما این امر صورت خواهد گرفت.
4. کارشناسان ما از مجموعه شما به صورت حضوری بازدید کرده و تمامی مسائل، مشکلات و جوانب را مورد بررسی قرار خواهند داد.
5. پس از بازدید حضوری، طی جلسه‌ای با مدیران و مسئولان مربوطه، تمامی راهکارها ارائه داده خواهد شد.
کارشناسان مجرب و متخصص تراز سامانه در زمینه مشاوره خدمات شبکه و کامپیوتر – طراحی و نقشه شبکه – تامین تجهیزات شبکه – نصب و راه اندازی شبکه کامپیوتری – نظارت و پشتیبانی شبکه با سابقه‌ای درخشان فعالیت دارند. افتخار ما مشاوره رایگان به تمام ادارات – سازمان‌ها – کارخانجات کوچک و بزرگ دولتی، خصوصی – هتل‌ها و دانشگاه‌ها است.


خدمات مشاوره شبکه و مشاوران ترازنت
مشاوران شبکه تراز سامانه، راهکارهای کاملاً تخصصی و بهینه‌ در زمینه خدمات مشاوره شبکه به صورت تلفنی و حضوری به مشتریان خود ارائه می‌دهند تا آن‌ها به اهداف کوتاه مدت و بلند مدت خود در بخش فناوری دست یابند. افتخار ما، مشاوره به شرکت‌ها و سازمان‌ها در هر ابعادی چه کوچک و چه بزرگ است، تیم‌های مختلف از جمله مشاوره رایگان خدمات شبکه‌های کامپیوتری، پشتیبانی کامپیوتر و شبکه، طراحان شبکه، پسیوکاران شبکه، متخصصان امنیت و نصابان دوربین مداربسته و… در کنار یکدیگر جمع شده‌اند تا با حداقل هزینه و بالاترین سطح کیفیت آماده ارائه خدمات شبکه به شما عزیزان باشند.

چرا انتخاب ما

خدمت شبکه نیاز دارید
• اگر شما به یک تیم مشاوره IT قابل اعتماد نیاز دارید.
• اگر شما می خواهید کاملاً بر روی کسب و کار خود متمرکز باشید، نه بر روی فناوری.
• اگر فکر می‌کنید که سیستم‌های فعلی شما به جای کمک به کسب و کار شما مانع انجام درست فعالیت‌های شما می‌شوند.
• اگر شما نیاز به اطمینان و امنیت بیشتری در شبکه خود دارید.
• اگر شما می‌دانید که خرابی سیستم‌ها و قطعی شبکه هزینه‌های زیادی برای کسب و کارتان ایجاد می‌کند.
• اگر شما می‌‌خواهید مطمئن باشید که از تمامی اطلاعاتتان به صورت دوره‌ای، نسخه پشتیبان تهیه می‌شود.
• اگر می خواهید تجهیزات سخت‌افزاری و زیر ساخت شبکه خود را ارتقاء دهید.
• اگر می‌خواهید شرکت خود را به محل جدید انتقال دهید.
• اگر می‌خواهید از سرویس‌های نرم‌افزاری برای انجام راحت‌تر امور اداری و یا بالا بردن راندمان کاری پرسنل خود استفاده کنید.
• اگر می‌خواهید بدانید که همیشه تجهیزات و اموال شرکت در چه وضعیتی و موقعیتی قرار دارند.
• اگر می‌خواهید فعالیت کارمندان‌تان را از راه دور زیر نظر داشته باشید.
• اگر می‌خواهید برای رفع خرابی سیستم‌ها و شبکه کمترین زمان اتلاف وقت را در مجموعه خود داشته باشید.
• اگر بر این باور هستید که هزینه‌های پیشگیری از مشکلات در سیستم‌ها و شبکه کمتر از هزینه‌های رفع مشکلات آن است.
• اگر به دنبال گسترش و توسعه کسب و کار خود هستید اما هزینه‌ها و نیازهای آن را در زمینه فناوری نمی‌دانید.
• اگر شما می‌دانید که فناوری ابزاری بسیار مؤثر برای پیشرو بودن در هر کسب و کاری است.
• اگر نیازمند تیم حرفه‌ای و متخصص برای نظارت و مدیریت پروژه‌های IT خود هستید.

در شرکت‌های مشتریان ما به طور متوسط در حدود 10 تا 100 کارمند (حداکثر 300 نفر) فعال هستنند و از نظر تجهیزات کامپیوتری، به صورت میانگین به 80 دستگاه کامپیوتر (حداکثر 200 دستگاه) تجهیز است. مشتریان ما در حوزه کسب و کار خود بسیار قوی و حرفه‌ای عمل می‌کنند. آن‌ها سرویس‌های حرفه‌ای در حوزه IT و شبکه نیاز دارند و به همین دلیل ما را انتخاب کرده‌اند. ما توانایی برآورده کردن نیازهای آن‌ها را در شبکه و IT داریم. چون ما بهترین متخصص در این زمینه هستیم.
ما به طیف گسترده‌ای از شرکت‌ها و صنایع مختلف در ابعاد کوچک، متوسط و بزرگ سرویس‌دهی می‌کنیم. شرکت‌های خصوصی، سازمان‌های دولتی، نهادها، کارخانه‌ها و کارگاه‌ها، مراکز بهداشتی و درمانی، مراکز خدماتی و غیره.


ارتیاط با ما

برای خدمات مشاوره شبکه با ما تماس بگیرید!
تهران، خیابان ولیعصر، پایین‌تر از میدان ونک، خیابان فوزی (هفتم)، پلاک 4، طبقه 6، واحد 12

021-58452000

Info@Taraznet.Com

ایران - تهران


انواع خدمات مشاوره شبکه
Network consulting عبارتی است که این روزها زیاد از آن استفاده می‌شود؛ مشاور خدمات شبکه کیست؟ مشاوره شبکه شامل چه مواردی می‌شود؟ مشاوره شبکه خود دارای انواعی از خدمات است. وابسته به نوع نیاز خود می‌توانید یکی از دو نوع خدمات مشاوره حضوری شبکه و یا مشاوره غیر حضوری شبکه را انتخاب کنید.

مشاوره غیر حضوری شبکه
کارشناسان ترازنت با استفاده از دانش فنی خود و همچنین تجربه کسب کرده در پروژه‌های متعدد شما را در زمینه طراحی، اجرا و پیاده سازی شبکه راهنمایی می‌کنند.

مشاوره حضوری شبکه
با اعزام کارشناس و مشاوره حضوری به محل پروژه به درستی از ویژگی‌ها و همچنین نیازهای شبکه باخبر شوید. ارائه نقشه دقیق پیاده سازی شبکه، کاهش هزینه‌های اجرای شبکه و راه اندازی شبکه بدون عیب و نقص از جمله ویژگی‌های این روش استفاده از خدمات شبکه است.

مشاوره راه اندازی شبکه
مشاوره و اجرای شبکه یکی از اصلی‌‌ترین تخصص‌های ترازنت است. در این خدمت مشاور شبکه قبل از راه اندازی شبکه با توجه به زیر ساخت و همچنین نیاز مجموعه شما اقدام به پلن کردن نقشه شبکه می‌کند و همچنین تجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی شبکه را لیست می‌کند. هرچه مشاور شبکه در این مرحله با دقت بیشتری مراحل را پیش ببرد، در آینده شبکه نیاز به هزینه نگهداری و همچنین توسعه کمتری خواهد داشت.

مشاوره توسعه شبکه کامپیوتری
شبکه‌های اجرا شده عموما پس از چندین سال در صورتی که مجموعه بزرگ‌تر شده باشد و یا قرار باشد امکانات بیشتری در شبکه به اجرا درآید نیاز خواهد بود که یک مشاوره شبکه نظر خود را نسبت به توسعه پذیری شبکه اطلاعاتی بیان کند. شرکت ترازنت با راه اندازی و مشاوره بیش از هزاران شبکه در سراسر کشور در حال حاضر به یکی از برترین مشاوران شبکه در ایران تبدیل شده است.

مشاوره ساخت اتاق سرور
طراحی و ساخت سرور یکی از اصلی‌ترین کارهایی است که هر شرکت ارائه دهنده خدمات شبکه باید به خوبی بتواند از پس آن برآید. شرکت ترازنت در حال حاضر از مشاوره تا طراحی و ساخت اتاق سرور را انجام می‌‌دهد.

مشاور شبکه کیست؟
به کسی مشاوره شبکه گفته می‌شود که توانایی ارائه راهکار برای پیاده سازی، بستر سازی، خرید تجهیزات و … در رابطه با شبکه را داشته باشد. به نوعی می‌توان گفت که شخص مشاور شبکه کارشناس شبکه‌ای است که میزان زیادی تجربه در رابطه با پیاده سازی شبکه دارد.