شماره آگهی : 321314

خدمات شبکه - پشتیبانی شبکه - راه اندازی شبکه - مشاوره شبکه - ترازنت

شماره تماس : 02158452000

انواع خدمات مشاوره شبکه
Network consulting عبارتی است که این روزها زیاد از آن استفاده می‌شود؛ مشاور خدمات شبکه کیست؟ مشاوره شبکه شامل چه مواردی می‌شود؟ مشاوره شبکه خود دارای انواعی از خدمات است. وابسته به نوع نیاز خود می‌توانید یکی از دو نوع خدمات مشاوره حضوری شبکه و یا مشاوره غیر حضوری شبکه را انتخاب کنید.

مشاوره غیر حضوری شبکه
کارشناسان ترازنت با استفاده از دانش فنی خود و همچنین تجربه کسب کرده در پروژه‌های متعدد شما را در زمینه طراحی، اجرا و پیاده سازی شبکه راهنمایی می‌کنند.

مشاوره حضوری شبکه
با اعزام کارشناس و مشاوره حضوری به محل پروژه به درستی از ویژگی‌ها و همچنین نیازهای شبکه باخبر شوید. ارائه نقشه دقیق پیاده سازی شبکه، کاهش هزینه‌های اجرای شبکه و راه اندازی شبکه بدون عیب و نقص از جمله ویژگی‌های این روش استفاده از خدمات شبکه است.

مشاوره راه اندازی شبکه
مشاوره و اجرای شبکه یکی از اصلی‌‌ترین تخصص‌های ترازنت است. در این خدمت مشاور شبکه قبل از راه اندازی شبکه با توجه به زیر ساخت و همچنین نیاز مجموعه شما اقدام به پلن کردن نقشه شبکه می‌کند و همچنین تجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی شبکه را لیست می‌کند. هرچه مشاور شبکه در این مرحله با دقت بیشتری مراحل را پیش ببرد، در آینده شبکه نیاز به هزینه نگهداری و همچنین توسعه کمتری خواهد داشت.

مشاوره توسعه شبکه کامپیوتری
شبکه‌های اجرا شده عموما پس از چندین سال در صورتی که مجموعه بزرگ‌تر شده باشد و یا قرار باشد امکانات بیشتری در شبکه به اجرا درآید نیاز خواهد بود که یک مشاوره شبکه نظر خود را نسبت به توسعه پذیری شبکه اطلاعاتی بیان کند. شرکت ترازنت با راه اندازی و مشاوره بیش از هزاران شبکه در سراسر کشور در حال حاضر به یکی از برترین مشاوران شبکه در ایران تبدیل شده است.

مشاوره ساخت اتاق سرور
طراحی و ساخت سرور یکی از اصلی‌ترین کارهایی است که هر شرکت ارائه دهنده خدمات شبکه باید به خوبی بتواند از پس آن برآید. شرکت ترازنت در حال حاضر از مشاوره تا طراحی و ساخت اتاق سرور را انجام می‌‌دهد.

مشاور شبکه کیست؟
به کسی مشاوره شبکه گفته می‌شود که توانایی ارائه راهکار برای پیاده سازی، بستر سازی، خرید تجهیزات و … در رابطه با شبکه را داشته باشد. به نوعی می‌توان گفت که شخص مشاور شبکه کارشناس شبکه‌ای است که میزان زیادی تجربه در رابطه با پیاده سازی شبکه دارد.

مشاور شبکه به صورتی با ارائه مشاوره اصولی و درست هزینه‌های اجرای یک شبکه را به حداقل می‌رساند.

وظایف مشاور شبکه چیست؟
مشاور شبکه کسی است که توانایی ارائه راهکارهای اصولی برای به نتیجه رساندن شبکه را داشته باشد. یک مشاور شبکه با تجربه باید این توانایی را داشته باشد که قبل از اجرای شبکه تا زمان عیب یابی شبکه بتواند راهکارهای خلاقانه برای کاهش هزینه‌های پیاده سازی شبکه و همچنین استفاده بهینه‌تر از شبکه ارائه دهد.

بررسی و نیازسنجی شبکه و تشکیل RFP اولیه شبکه
طرح ریزی و ارائه نقشه شبکه
مشاوره اجرای شبکه
مشاوره عیب یابی و دیباگ شبکه اجرا شده
مشاوره در زمینه خرید تجهیزات جدید شبکه
مشاوره در زمینه ارتقاء زیر ساخت شبکه
مشاوره شبکه در زمینه پیاده سازی تجهیزات سیسکو
مشاوره شبکه در زمینه پیاده سازی تجهیزات مایکروسافت
مشاوره در زمینه خرید تجهیزات پسیو شبکه
مشاوره در زمینه راهکارهای امنیتی شبکه
برون سپاری مشاوره شبکه یا استخدام مشاور شبکه؟
وابسته به آن که وسعت شبکه شما به چه میزان است، روش مدیریت و استفاده از خدمات مشاوره شبکه می‌تواند متفاوت باشد. به عنوان مثال برای پشتیبانی و مشاوره یک شبکه بزرگ نیاز است که یک مشاور شبکه خبره را استخدام کنید اما برای شرکت‌های کوچک که تنها یک شبکه کوچک تا متوسط دارند استفاده از خدمات مشاوره دورکار یا همان مشاوره به صورت برون سپاری بهتر خواهد بود.

مشاوره شبکه‌های کامپیوتری با ترازنت
مجموعه مشاوره شبکه ترازنت به دلیل ارائه راهکاری خلاقانه و همچنین بهره مندی از نیروی متخصص فنی در زمینه‌های مختلف در حال حاضر به عنوان یکی از بهترین گزینه‌های ارائه مشاوره شبکه در تهران و ایران شناخته می‌شود. برای دریافت خدمات مشاوره شبکه ترازنت می‌توانید با شماره‌های ما تماس حاصل کنید.

قیمت خدمات مشاوره شبکه
نرخ خدمات مشاوره شبکه به عوامل مختلفی وابسته است. وابسته به آن که گستردگی شبکه شما به چه میزان باشد و همچنین نیاز به چه نوع مشاوره شبکه‌ای داشته باشید هزینه خدمات مشاوره شبکه متفاوت خواهد بود. در حالت کلی می‌توان گفت که بهای خدمات شبکه به عواملی مختلفی از قبیل موارد زیر وابسته است.

میزان بزرگی شبکه اجرا شده
میزان تخصص مشاور شبکه
مدت زمان مورد نیاز مشاوره شبکه
میزان خدمات مشاوره تخصصی شبکه
مشاوره، طراحی و راهکارهای شبکه
مشاوره شبکه کامپیوتری، اجرا، برنامه ریزی و مشاوره شبکه تنها بخشی از فعالیت‌‌های ترازنت است. به دنبال مشاوره شبکه و طراحی شبکه هستید؟ ترازنت با سال‌ها سابقه در زمینه ارائه مشاوره‌ پروژه‌های بین المللی آماده ارائه خدمات متنوع شبکه است.

قرارداد مشاوره شبکه
یک قرارداد مشاوره شبکه از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است. بخش‌هایی مانند

مدت زمان مشاوره شبکه
میزان دستمزد مشاور شبکه
خدمات قابل ارائه در مشاوره شبکه
شرایط ویژه ارائه خدمات شبکه
شرایط لغو قرارداد مشاوره شبکه
و …



نشانی
تهران ، خیابان ولیعصر ، پایین‌تر از میدان ونک ، خیابان فوزی (هفتم) ، پلاک 4 ، طبقه 6 ، واحد 12


شماره تماس
021-58452000
داخلی فروش: 110

https://taraznet.com/network-consulting/