شماره آگهی : 321315

خدمات شبکه در تهران - خدمات پشتیبانی شبکه در تهران - خدمات راه‌اندازی شبکه در تهران - خدمات مشاوره شبکه در تهران

شماره تماس : 02158452000

ترازنت با شعار فناوری برای کسب و کار تا کنون توانسته است راهگشای بسیاری از کسب و کارها باشد. در صورتی که نیاز به خدمات شبکه کامپیوتری دارید با ما در تماس باشید.


خدمات شبکه
خدمات پشتیبانی شبکه
خدمات راه‌اندازی شبکه
خدمات مشاوره شبکه
خدمات پسیو شبکه
خدمات اکتیو شبکه
خدمات امنیت شبکه



نشانی
تهران ، خیابان ولیعصر ، پایین‌تر از میدان ونک ، خیابان فوزی (هفتم) ، پلاک 4 ، طبقه 6 ، واحد 12


شماره تماس
021-58452000
داخلی فروش: 110

https://taraznet.com/network-consulting/



انواع امنیت شبکه
با افزایش حملات سایبری امنیت شبکه به یکی از بزرگ‌ترین نیازهای سازمان‌هایی تبدیل شده است که از خدمات شبکه استفاده می‌کنند. امنیت فیزیکی شبکه، امنیت نرم افزاری شبکه و امنیت سخت افزاری شبکه همگی از اهمیت بالایی برخوردار هستند. اگر در شرکت یا سازمان خود از خدمات شبکه استفاده می‌کنید، به هیچ عنوان نباید از تامین امنیت شبکه غافل شوید. انواع امنیت شبکه عبارتنداز:

امنیت بی‌سیم
VPN
امنیت وب
NAC
فایروال
امنیت ایمیل
امنیت نرم افزار آنتی ویروس
امنیت برنامه‌های کاربردی
تقسیم بندی شبکه
اطلاعات امنیتی و مدیریت رویداد
1. امنیت بی‌سیم Wireless security
امنیت شبکه بی‎سیم سازمان یا شرکتتان اهمیت بسیار بالایی دارد. شبکه‌های بی‌سیم به صورت پیش‌فرض از امنیت چندان بالایی برخوردار نیستند از همین‌رو باید برای تامین امنیت آن‌ها به صورت دقیق برنامه ریزی کرد. برای جلوگیری از مورد حمله قرار گرفتن شبکه‌های بی‌سیم توسط هکرها باید از این خدمات امنیت شبکه حتما استفاده کرد.

2. امنیت VPN یا Virtual private network
از دیگر انواع خدمات شبکه برقراری امنیت VPN یا شبکه خصوصی مجازی است. این شبکه خصوصی مجازی مانند یک سد امنیتی و محافظ میان دستگاه و اینترنت عمل می‌کند. اگر در سازمان‌ یا شرکت خود از VPNهای مختلفی استفاده می‌کنید، از طریق این خدمات امنیت شکه باید امنیت آن را تامین کنید.

3. امنیت وب یا Web Security
امنیت وب راهکاری است که به واسطه آن وبسایت‌های مخرب شناسایی شده و مسدود می‌شوند. برای برقراری انواع امنیت شبکه از جمله امنیت وب باید حتما از نیروهای متخصص در این زمینه کمک گرفت.

4. امنیت NAC یا Access control
اگر بخواهید دسترسی برخی از کاربران را به بخش‌هایی از شبکه مسدود کنید، باید از امنیت کنترل دسترسی شبکه استفاده کنید. از طریق این راهکار می‌توانید دسترسی‌ها را کنترل کرده و در صورت نیاز آن‌ها را محدود کنید. تنها با پیاده سازی این فاز امنیتی، می‌توانید از شمار زیادی از مشکلات امنیتی در شبکه جلوگیری کنید.

5. امنیت نرم افزار Application security
برقراری امنیت نرم افزاری شبکه بسیار حائز اهمیت است. همان‌طور که می‌دانید نرم افزارها در قالب‌های متفاوت نرم افزارهای تحت وب و نرم افزارهای کامپیوتری وجود دارند. نرم افزارهای مورد نیاز یک سازمان باید طبق اصول امنیتی شبکه نوشته شده باشند و مورد استفاده قرار بگیرند.

اهمیت امنیت نرم افزاری و امنیت سخت افزاری شبکه
تصور غلطی که برای اغلب افراد وجود دارد این است که فقط سازمان‌های بزرگی که شبکه‌های پیچیده‌ای دارند باید از خدمات امنیت شبکه استفاده کنند. امروزه تمامی شرکت‌ها و سازمان‎هایی که از خدمات شبکه استفاده می‌کنند باید نسبت به انواع امنیت شبکه هوشیارتر باشند و اهمیت پیاده سازی راهکارهای امنیتی را درک کنند. اگر نمی‌خواهید با به خطر افتادن امنیت شبکه‌تان خسارت‌های جبران ناپذیری به سازمانتان وارد شود، باید به امنیت فیزیکی شبکه و استفاده نرم افزارهای امنیت شبکه بهای زیادی دهید.

استخدام متخصص امنیت شبکه
با توجه به اهمیت بسیار بالای تامین امنیت شبکه بهتر است از یک متخصص باتجربه در این زمینه کمک بگیرید. یک متخصص امنیت شبکه می‌تواند از طریق روش‌های متعددی از شبکه محافظت کند:

تشخیص زودهنگام نقص‌ها و باگ‌های امنیتی شبکه و رفع آن‌ها قبل از آنکه منجر به بروز اختلال امنیتی جدی‎‌تری در شبکه شود؛ این اقدام مستلزم نظارت دائمی بر شبکه است.
اقدام به اصلاحات امنیتی و جلوگیری از بروز یک مشکل برای بار دوم
اعمال سیاست‌هایی برای جلوگیری از دسترسی‌های غیر مجاز به شبکه
آموزش به پرسنل برای انجام اقدامات لازم حین مواجه با بدافزارها و روش‌های فیشینگ
هزینه خدمات امنیت شبکه
تعرفه امنیت شبکه تحت تاثیر عوامل متعددی تعیین می‌گردد. نوع شبکه، پیچیدگی و سختی آن، میزان اقدامات امنیتی لازم، انواع امنیت شبکه، استخدام متخصص امنیت شبکه حضوری یا دورکار و… همگی جزو عواملی هستند که تعرفه خدمات امنیت شبکه را تحت تاثیر قرار می‌دهند. برای اطلاع از قیمت دقیق خدمات امنیت شبکه همین حالا با تیم ترازنت تماس بگیرید.