شماره آگهی : 322736

راه بند آکاردئونی ترافیکی

شماره تماس : 09194317031

با رشد جمعیت و استفاده بیشتر از وسایل نقلیه باید اقداماتی در جهت برقراری امنیت انجام شود. یکی از مهم ترین اقدامات برای برقراری امنیت در جاده ها و راههای شهری و برون شهری استفاده از تجهیزات ترافیکی شهری و تجهیزات ایمنی جاده ای است.

تجهیزات ترافیکی دارای انواع گوناگونی می باشند ، سرعتگیر ترافیکی ، چشم گربه ای ترافیکی ، کله قندی ترافیکی ، استوانه ترافیکی ، بشکه ترافیکی ، موانع پلاستیکی ترافیکی ، موانع ترافیکی فلزی ، برچسب ترافیکی ، مخروط ایمنی ، مانع ترافیکی ، مانع پلاستیکی علائم ترافیکی و غیره نمونه هایی کاربردی از محصولات و تجهیزات ترافیکی میباشند که در ایمن کردن راهها و جاده ها مورد استفاده قرار می گیرند.

استفاده از تجهیزات ترافیکی از جمله ضرورتهای راه و ترافیک در شهرهای مدرن امروزی است.به منظور ایمن ساختن راههای موجود کشور و جلوگیری از خسارت های وارده ،تجهیزات ایمنی و ترافیکی نقش بسیار مهمی در پیشگیری از حوادث ها و اتفاقات غیرمنتظره دارند.

از تجهیزات ترافیکی برای جداکردن ، مسدود کردن ، مشخص کردن و علامت گذاری برای مسیرها استفاده میشود.امنیت جاده ها و سلامت رانندگان و هشدار راههای فرعی و اصلی و تعیین به موقع مسیراز اهمیتهای استفاده از تجهیزات ترافیکی میباشد.

فروشگاه اینترنتی بازار ترافیکی عرضه کننده کلیه تجهیزات ترافیک شهری ، جداکننده ها و موانع فلزی و پلاستیکی خیابانی و جاده ای میباشد.برای کسب اطلاعات بیشتر درباره خرید و نصب انواع تجهیزات ترافیکی با ما در تماس باشید.
09194317031_02166172948
راه بند آکاردئونی ترافیکی