شماره آگهی : 322960

انواع ترمینال های کلمسان

شماره تماس : 09129223010

ترمینال‌های برق یکی از پرکاربردترین تجهیزات جانبی در صنعت برق است. به این ترمینال‌ها کانکتور نیز گفته می‌شود. کار مهم واصلی این ترمینال‌ها اتصال دو و یا چند سیم به صورت موقتی است. اما این کار محکم و استاندارد انجام می‌شود. هنگامی که دو سیم با نوار چسب به یکدیگر متصل می‌شوند، جریان برق عبوری سیم‌ها را گرم می‌کند خطر بروز برق گرفتگی و آتش سوزی را ایجاد می‌نماید. اما در صورت استفاده از ترمینال برق این اتفاق رخ نمی‌دهد. جریان برق بدون گرم شدن سیم‌ها عبور می‌کند و احتمال بروز هر گونه خطری هم به صفر می‌رسد. در صنایع برق انواع مختلفی از ترمینال وجود دارد که هر کدام کاربرد و ویژگی مشخصی دارد. ترمینال ها در دسته های زیر تولید و عرضه میگردد که به معرفی آنها می‌پردازیم :
*ترمینال شاخه ای *ترمینال پیچی *ترمینال ترانسی *ترمینال ریلی *


چرا باید از ترمینال برق استفاده نمود

۱-ایمنی بالا

استفاده از ترمینال یا کانکتور در برق کشی به علت کاهش فشار ولتاژ خطر آتش سوزی و برق گرفتگی را کاهش می‌دهد. برای همین ایمنی بالایی ایجاد می‌کند.

۲-اتصال استاندارد

جنس این تومینال‌ها به گونه‌ای است که حرارت بالا را تحمل می‌کنند. فرسودگی و کاهش فشار برق نیز در این ترمینال‌ها بسیار کم است.

۳-با استفاده از ترمینال برق به سادگی می‌توان برای چندین مرتبه محل اتصال سیم‌ها را باز و بسته کرد بدون این که ایرادی پیش بیاید.

۴-از ترمینال برق برای اتصال موقت و یا دائمی سیم می‌توان استفاده نمود. در صورت اتصال دائمی می‌توان بار‌ها این ترمینال برق را باز و بسته نمود و سیم‌ها را تعویض کرد.

۵-از ترمینال برق ریلی برای انشعاب گیری از تابلو برق بدون ایجاد هر نوع خطری می‌توان استفاده نمود و استفاده از ترمینال‌ها شرایط مناسب و ایمنی را برای ما ایجاد می‌کنند.

همان گونه که در بالا گفته شد استفاده از ترمینال برق همیشه به نفع مصرف کننده می‌باشد. استفاده از این گونه تجهیزات ایمنی و سلامت را برای همه به ارمغان خواهد آورد.



قیمت عالی و کیفیت بالا

ارسال (رایگان) به تمام نقاط تهران و شهرستان ها در کوتاه ترین زمان

تخفیف ویژه برای خرید های بالا

جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین برای دریافت لیست دقیق قیمت محصولات با مشاورین مجرب ما تماس حاصل فرمایید .

تلفن ثابت : 33113840-021 33953779-021 33117037-021

تلفن همراه : 09128445418 09129223010

کانال اینستاگرام ما : padideh_sanatbargh@ و electoro_klemsan@

کانال تلگرام ما : telegram.me/elcpbs سایت : www.psb-co.com و www.psb-co.ir
انواع ترمینال های کلمسان