شماره آگهی : 324151

خرید عمده شلوار پلیسه زنانه در شیراز

شماره تماس : 09359119012

عمده فروشی شلوار پلیسه زنانه در شیراز
پارچه پلیسه طرحی زیباست که تا همیشه هم زیبا می‌ماند. طرح پلیسه می‌تواند به‌سادگی زیباییِ ملیح و جذابی را در لباس‌ها به‌وجود بیاورد. اگر شما هم پارچه پلیسه را دوست دارید می توانید شلوار پلیسه را با کیفیت عالی و نازلترین قیمت به صورت عمده از سایت مانترا خریداری نمایید.
در سایت مانترا کیفیت و طرح حرف اول را می زند. طرح پارچه پلیسه را که می‌شناسید؛ همان لایه‌لایه قرارگرفتن پارچه بر روی هم پارچه پلیسه را می‌سازد. چیزی شبیه بادبزن‌های قدیمی. پارچه‌ها و طرح و مدل‌های‌شان مواد خام دنیای مُد و فشن هستند. با وجود آنهاست که می‌توان به ایده‌ها بال‌وپر داد.
جنس استفاده شده پارچه پلیسه در سایت فروش شلوار مانترا درجه یک میباشد/پارچه پلیسه سالیان دراز در دنیای مد حضور داشته و همیشه مورد توجه بوده است. این یعنی اعجاز طرحی که می‌تواند همیشه محبوب و کاربردی بماند. پلیسه حالتی زنانه دارد و به لباس تنوع و جذابیت می‌دهد. پلیسه تاشدگی بخش‌های مختلف پارچه با الگویی منظم روی هم است که در قالب نواری تزئینی در حاشیه لباس‌ها استفاده می‌شود یا حتی کل پارچه یک لباس هم قابلیت شکل‌گرفتن (تاشدگی روی هم) به این سبک را دارد.
پارچه پلیسه می‌تواند به لباس حجم اضافه کند و لباس را از سادگی درآورد. گاهی‌اوقات در طراحی لباس برای حجم‌دادن به لباسِ اندام‌هایی از آن استفاده می‌کنند که صاف و تخت هستند و برجستگی چندانی ندارند. البته گاهی‌ هم هدف فقط اضافه‌کردن زیبایی و تزیین بیشتر لباس است.
از پلیسه‌ها در طراحی دکوراسیون منزل در جاهایی مانند پرده و وسایلی مثل کوسن‌ها هم می‌توان استفاده کرد. در واقع، شبیه پاپیون‌ها که می‌توانند به هرچیزی اضافه شوند و طرح وسایل و لباس‌های مختلف را از سادگی درآورند و زیباتر کنند، پلیسه‌ها هم دنیای متنوعی دارند.
اول الگوی اساس را از دمپا و دور زانو به اندازه دلخواه تنگ می کنیم و به طوریکه اگر پارچه ی ما جوری می باشد که اصلا حالت کشی ندارد یا انعطاف کمتری دارد دور دمپا باید به اندازه ای باشد که موقع پوشیدن از پایین پا عبور کند و همچنین دور زانو طوری باشد که موقع خم و راست شدن زانو , آزادی لازم را داشته باشدو سپس قد شلوار را از خط پهلو اندازه می گیریم . این مدل معمولا تا قوزک پا می باشد .می تواند کوتاهتر هم باشد .

ویژگی های شلوارزنانه پلیسه مانترا
بسیار لطیف و خنک
دوخت عالی
تن خور عالی
تولید ایران با افتخار
رنگ بندی شلوار پلیسه عمده زنانه در سایت مانترا شامل رنگ های زیر می باشد:
آجری, لیمویی, سفید, سرخابی, زرشکی, پنککی, زرد, سبز, سورمه ای, نسکافه ای, صورتی, مشکی, کالباسی, قرمز, آبی کاربنی, بادمجونی, طوسی
عمده فروشی شلوار پلیسه زنانه
هر کالا، لباس یا وسیله ای که به صورت عمده خریداری می شود؛ مسلما نسبت به خرید و فروش تکی آن، قیمت تمام شده کمتری دارد تا شما با صرف اقتصادی تر خرید خود را انجام دهید. قیمت شلوار پلیسه زنانه عمده نیز نسبت به حالت فروش تکی آن به مراتب کمتر است.

همین امر سبب می شود شخصی که واسطه تولید کننده و مصرف کننده است؛ کالا را با قیمت مناسب تری خریداری می کند. شلوار پلیسه زنانه در جنس ها و طرح های مختلفی تولید شده و در بازار عرضه می شود. یکی از جنس های معروف و مرغوب شلوار پلیسه زنانه جنس خاویاری می باشد که طرفداران بسیاری دارد.
ما در سایت مانترا به صورت عمده پوشاک زنانه را عرضه میکنیم. بنابراین برای خرید لباس عمده زنانه می بایست به وب سایت مانترامد مراجعه نمایید که لینک آن در ذیل آمده است.
لینک سایت مانترا: yun.ir/14tgu2
منبع: مانترا MantraMode
خرید عمده شلوار پلیسه زنانه در شیراز