شماره آگهی : 324243

فروش دستگاه لیزر موهای زائد در قم با اقساط بدون بهره

شماره تماس : 09132042648

*** مشاوره و تجهیز فقط به صورت حضوری در محل شرکت ماهور طب انجام می شود. ***

فروش دستگاه لیزر موهای زائد در قم توسط شرکت تجهیزات پزشکی ماهور طب تولید کننده، وارد کننده و عرضه کننده انواع تجهیزات زیبایی، لیزر، لاغری و جوانسازی با بیش از یک دهه فعالیت در حوزه تولید و فروش دستگاه های زیبایی و لیزر با مجوز از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی

معرفی دستگاه لیزر سه طول موج لونا
دستگاه لیزر سه طول موج لونا جدیدترین و پیشرفته ترین دستگاه لیزر به منظور حذف موهای زائد برای انواع پوست و مو با تیپ های رنگی مختلف می باشد. این دستگاه لیزر مجهز به سیستم خنک کننده بسیار قوی به همراه چیلر داخلی قدرتمند است که می توان با وجود این قابلیت منحصر به فرد، فرایند لیزر را با توان بالا و بدون ایجاد سوختگی روی سطح انواع پوست و همچنین درد بر روی تمامی تیپ های پوستی انجام داد.

فروش انواع دستگاه های زیبایی و لیزر در قم
شرکت ماهور طب تولید کننده، وارد کننده و فروشنده انواع دستگاه های زیبایی و لیزر در قم می باشد. برخی از این دستگاه ها عبارتند از: دستگاه لیزر موی زائد لونا، دستگاه آر اف فرکشنال میکرونیدلینگ زئوس، دستگاه لاغری آر اف کویتیشن بلسا، انواع دستگاه های هایفو (اولترا، سه بعدی، چهاربعدی، واژینال، جوانساز، لاغری، لیفتینگ صورت و ...)، دستگاه لیزر رفع تاتوی کیوسوئیچ، دستگاه لیزر تخصصی co2 فرکشنال، دستگاه بادی آنالایزر، دستگاه اسکین آنالایزر و ....

فروش دستگاه لیزر مو در قم به روش های مختلف نقد و اقساط بدون بهره همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر انجام می شود. قیمت دستگاه لیزر سه طول موج لونا بسیار مناسب و به صرفه است، چرا که فروش این دستگاه لیزر در قم توسط شرکت اصلی ماهور طب و بدون هیچ واسطه ای انجام می شود.

طریقه نصب و راه اندازی دستگاه لیزر لونا و همچنین نحوه کار با آن توسط متخصصین ماهور طب به طور کامل و رایگان به پزشک و اپراتور دستگاه داده خواهد شد. با مراجعه به نمایندگی فروش دستگاه لیزر مو در قم می توانید دستگاه لیزر لونا را به همراه یک سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش خریداری کنید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص خرید دستگاه لیزر موهای زائد در قم و کسب اطلاع از قیمت دستگاه با مشاوران ماهور طب در ارتباط باشید.
مشاور ماهور طب : 09132042648 - آدرس سایت : https://mahourteb.com/

*** مشاوره و تجهیز فقط به صورت حضوری در محل شرکت ماهور طب انجام می شود***

توجه : شرکت ماهور طب هیچ گونه فروش اینترنتی ندارد!!!
فروش دستگاه لیزر موهای زائد در قم با اقساط بدون بهره