شماره آگهی : 324473

همکار رسمی مایکروسافت - بهترین قیمت محصولات مایکروسافت - پشتیبانی و گارانتی رایگان

شماره تماس : 02128429090

از مزایای لایسنس اورجینال مایکروسافت خبر دارید؟
http://microsoftcorp.ir

Windows Update
استفاده از Windows Update که مایکروسافت روزانه و یا هفتگی در اختیار کاربران قرار می‌دهد بسیار حائز اهمیت است و نه تنها ایرادهای شناسایی شده ویندوز را برطرف می‌کند بلکه امکانات جدید و به‌روز رسانی‌های مفیدی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد
سرعت
اکثر نسخه های کرک شده پایداری در استفاده از ویندوز را برای کاربران مختل می سازند. و همچنین سرعت در استفاده از ویندوز را نیز کاهش می دهند چرا که دریافت بروزرسانی های مایکروسافت مسئله ای است که از تنها نصب کردن ویندوز اساسی تر است. و این موضوع به حدی مهم است که می توان گفت ویندوز بدون این آپدیت ها کارایی خود را نخواهد داشت.

LUHDF GHDSKS YDV HWGD
مشکلات ناشی از کرک نرم افزار برای اکثریت افراد پیچیده است و کارکرد ویندوز را برای کاربر مختل می کند. معمولاً Source هایی که کاربران توسط آن ویندوز را نصب می‌کنند از منابعی همچون Torrent و یا دیگر سایت‌های به اشتراک گذاری فایل‌ها تهیه می‌شود. معتبرترین شرکت‌های داخلی که ویندوزهایی غیر اصلی (با منشائی غیر از شرکت تولید کننده – مایکروسافت) و بدون محدودیت را با قیمتی بسیار پایین در اختیار کاربران می‌گذارند نیز قابل اطمینان نیستند و حتی اگر ادعایی بر “Untouched” بودن آن کنند نمی‌توان از دست‌کاری نشده بودن آن سورس‌ها اطمینان حاصل کرد.

امنیت
امنیت اطلاعات سازمان ها و شرکت های معتبر با یک سوال اساسی مواجه است. “کرک شدن یک نرم افزار به معنای ایجاد تغییر در آن است، و هیچ تضمینی وجود ندارد که کرک شدن نرم افزار تنها برای پایین آوردن هزینه های سازمان و یا شخص شما باشد. از دیدگاه یک کرک کننده ی نرم افزار که اصالتا” ملیت غیر ایرانی نیز دارند، دریافت اطلاعات از سیستم های دیگر و آنالیز آنها قطعا” جذابیت و منافع بیشتری دارد. رفع محدودیت‌های ویندوزها معمولاً توسط اجرای فایل‌های Crack تولید شده توسط افرادی ناشناس صورت می‌پذیرد؛ اجرای فایل‌های Crack دروازه‌ای همیشگی در کامپیوتر به روی آن افراد باز می‌کند که نرم افزار امنیتی و آنتی ویروس نیز نمی‌تواند از این امر جلوگیری کند.

استفاده در سفر
قانونی بودن استفاده از نرم افزار خود به عنوان یک مسئله ی حیاتی برای سازمان ها و شرکت های معتبر محسوب می شود. این موضوع برای افرادی که مسافرت های خارجی دارند نیز یک نیاز به شمار می رود.

پشتیبانی
پشتیبانی در استفاده از یک نرم افزار امری است بسیار مهم تا آنجا که بخشی از هزینه های پرداخت شده مرتبط با این مسئله است. بدلیل گستردگی در کارایی سیستم عامل همواره سوالات زیادی برای کاربران پیش می آید. بالتبع ویندوز غیر اصل از این مهم بهره مند نخواهد بود. استفاده از Windows Update که مایکروسافت روزانه و یا هفتگی در اختیار کاربران قرار می‌دهد بسیار حائز اهمیت است و نه تنها ایرادهای شناسایی شده ویندوز را برطرف می‌کند بلکه امکانات جدید و به‌روز رسانی‌های مفیدی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. شما می توانید با خرید لایسنس های اصلی در هر کجای دنیا حتی ایران عزیزمان از این خصوصیات استفاده کنید.
http://microsoftcorp.ir
شرکت رایان نت سهامی خاص به عنوان تنها تامین‌کننده رسمی لایسنس‌های اصلی محصولات مایکروسافت و تنها همکار تجاری رسمی مایکروسافت در ایران (Partner ID : 4560062) با سابقه فعالیت هفت‌ساله در واردات عمده محصولات اصلی مایکروسافت و ارائه خدمات به بسیاری از سازمان‌های خصوصی و دولتی مطرح کشور و برخی کشور‌های همسایه مفتخر به ارائه تمام محصولات نرم‌افزاری مایکروسافت به صورت مستقیم، بدون واسطه و با شرایط تحویل آنی است.


http://microsoftcorp.ir/

expire شدن ویندوز, your windows license will expire soon پیغام, آخرین فعال ساز ویندوز 10, آخرین نسخه ویندوز 10, آخرین ورژن ویندوز 10, اکسپایر شدن ویندوز 10, برنامه ویندوز 10, جدیدترین نسخه ویندوز 10, جدیدترین ورژن ویندوز 10, جلوگیری از expire شدن ویندوز, خرید اینترنتی ویندوز 10, خرید پستی ویندوز 10, خرید کد فعال سازی ویندوز 10, خرید لایسنس ویندوز 10, خرید نسخه نهایی ویندوز 10 ، دانلود ویندوز 10, خرید ویندوز 10, خرید ویندوز 10 orginal, خرید ویندوز 10 اورجینال, خرید ویندوز 10 نسخه اصلی, دانلود برنامه فعال سازی ویندوز 10, دانلود نرم افزار ویندوز 10, دانلود ویندوز 10 اورجینال, دانلود ویندوز 9, سریال برای فعال سازی ویندوز, سریال ویندوز 10, شماره سریال فعال سازی ویندوز, فروش پستی ویندوز 10, فروش لایسنس ویندوز, فروش لایسنس ویندوز 10, فروش نسخه نهایی ویندوز 10, فروش ویندوز 10, فروش ویندوز 10 اورجینال, فعالسازی ویندوز 10, قیمت ویندوز 10, کد جدید فعال سازی ویندوز, کد فعال سازی ویندوز 10, کد فعال سازی ویندوز 10 اصل, کد فعال سازی ویندوز 10 اورجینال, کد فعالسازی ویندوز 10, کرک فعال سازی ویندوز 10, کرک ویندوز 10, لایسنس اصلی ویندوز 10, لایسنس اوزیجینال ویندوز 10, لایسنس ویندوز, لایسنس ویندوز 10, لایسنس ویندوز 10 اصل, لایسنس ویندوز 10 اورجینال, مایکروسافت ویندوز 10, مزایای ویندوز 10, مشکل expire شدن ویندوز, نحوه فعالسازی ویندوز 10, نرم افزار ویندوز 10, نسخه آزمایشی ویندوز 10, نسخه پیش نمایش ویندوز 10, نسخه نهایی ویندوز 10, ویندوز 10, ویندوز 10 اورجینال, ویندوز 10 قانونی, ویندوز قانونی 10
همکار رسمی مایکروسافت - بهترین قیمت محصولات مایکروسافت - پشتیبانی و گارانتی رایگان