شماره آگهی : 324735

چسب بتن استحکامی

شماره تماس : 09202782379

این محصول جزو دسته چسب های ساختمانی است، چسب بتن استحکامی جهت افزایش چسبندگی بتن ، انواع ملات های ترمیمی الیافی ویژه و آب بندی ، چسب بلوک و هبلکس ، چسب کاشی پودری و خمیری سرامیک است.
جهت خرید انواع چسب بتن استحکامی، دریافت قیمت و اطلاعات فروش با ما در گروه مهندسی بتن آزما تماس بگیرید:
09122782379
02177452062
چسب بتن استحکامی محصولی تک جزئی جهت پایدار سازی و تقویت ملات در بتن ریزی و عملیات ترمیم سطوح بوده که بر پایه ی رزین های مقاوم و سازگار با بتن و ترکیبات پایه سیمانی به همراه افزودنیهای پایدارساز و اصلاح کننده تولید میگردد. از آنجا که چسبندگی و استحکام بتن و ملات در عملیات بازسازی و نوسازی، همواره دغدغه مهندسین مشاور بوده است، استفاده از چسب بتن استحکامی به عنوان پرایمر و همچنین با کاربرد یک افزودنی پر دوام جهت ایجاد پیوند مولکولی قوی بین ذرات سیمان و ماسه در این صنعت راهکاری سودمند و اقتصادی به شمار می رود. این محصول علاوه بر نگه دارندگی و پخش یکنواخت ملات، سبب افزایش مقاومت فشاری و خمشی بتن شده و کیفیت ملات سیمان را به مقدار قابل ملاحظه ای افزایش می دهد.

طریقه مصرف:
چسب بتن استحکامی به میزان 10 الی 20 درصد وزنی با آب ملات یا بتن مخلوط کرده و استفاده نمایید. برای ایجاد استحکام بیشتر توصیه می شود 1 پیمانه چسب بتن را با 1 پیمانه آب مخلوط کرده و قبل از چسباندن ملات یک لایه از این محلول( به عنوان پرایمر) به سطح زیرین با قلم مو اعمال شود.

توجه: در ضخامت های زیاد چسباندن به صورت لایه به لایه پیشنهاد می گردد. محلول پرایمر را فقط به میزانی که مورد استفاده قرار میگیرد تهیه کنید و آنرا طی روزهای آتی جهت عملیات آببندی مجددا بکار نگیرید.
چسب بتن استحکامی