شماره آگهی : 325373

فروش دستگاه لیزر الکس دایود اندیاگ لونا پلاس در زنجان با شرایط اقساطی

شماره تماس : 09132042648

فروش دستگاه لیزر قدرتمند لونا پلاس با تکنولوژی سه طول موج الکس دایود اندیاگ در زنجان توسط شرکت تجهیزات پزشکی ماهور طب

دستگاه لیزر لونا پلاس با شرایط بسیار مناسب و قیمتی استثنایی به صورت نقد و اقساط در زنجان به فروش می رسد. این دستگاه همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر می باشد. قیمت دستگاه لونا پلاس برای پزشکان و سرمایه گذاران بسیار مقرون به صرفه هست چرا که این دستگاه تولید شرکت ماهور طب است و دستگاه بدون هیچ واسطه ای مستقیم از تولید کننده به دست مشتری می رسد.

آموزش کامل کار با دستگاه لیزر لونا پلاس توسط متخصصین شرکت ماهور طب انجام می شود و پزشکان هیچ گونه نگرانی در مورد نحوه کار با دستگاه لیزر را نخواهند داشت.
قبل از خرید دستگاه لیزر موی زائد در زنجان سعی کنید مشخصات و ویژگی های دستگاه لیزر را به دقت بررسی کنید و سپس برای خرید اقدام نمایید.

معرفی دستگاه لیزر لونا پلاس
دستگاه لیزر الکس دایود اندیاگ لونا پلاس جدیدترین و قوی ترین دستگاه لیزر موهای زائد می باشد که با بهره گیری از لیزر بار و هندپیس آلمانی و تابش سه طول موج الکساندرایت، دایود و اندیاگ و همچنین برخورداری از ویژگی های منحصر به فرد مورد توجه بسیاری از پزشکان و کلینیک های زیبایی قرار گرفته است.

دستگاه لیزر لونا پلاس توانایی زدن شات نامحدود را دارد و مجهز به چیلر و کمپرسور های پاور می باشد. یکی از مهم ترین ویژگی های دستگاه لیزر سه طول موج لونا پلاس بدون درد بودن لیزر با این دستگاه می باشد. این دستگاه دارای لیزر بار از کمپانی معتبر جنوپتیک (GENOPTIK) آلمان می باشد.

شرکت ماهور طب تولید کننده، وارد کننده و فروشنده انواع دستگاه های زیبایی و لیزر آماده ارائه خدمات زیر به شما مشتریان عزیز در سراسر کشور می باشد:
• ارسال کلیه تجهیزات به سراسر ایران با ارایه گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر
• دارای ضمانت اصالت دستگاه ها و پشتیبانی معتبر تمامی محصولات
• نصب و راه اندازی دستگاه به صورت رایگان
• خدمات مهندسی شامل نصب و گارانتی و تعمیر و پشتیبانی و انجام سرویس دوره ای منظم
• آموزش تخصصی اپراتوری رایگان دستگاه
• ارائه مدرک گواهینامه آموزشی بین المللی از مراکز معتبر علمی
برای دریافت راهنمایی و مشاوره در خصوص انواع دستگاه های لیزر و کسب اطلاع از قیمت دستگاه لیزر موهای زائد کافیست با مشاوران ماهور طب تماس بگیرید تا شما را در انتخاب بهترین دستگاه لیزر یاری کنند. مشاور ماهور طب : 09132042648
آدرس سایت : www.mahourteb.com

*** مشاوره و تجهیز فقط به صورت حضوری در محل شرکت ماهور طب انجام می شود ***

توجه : شرکت ماهور طب هیچ گونه فروش اینترنتی ندارد!!!
فروش دستگاه لیزر الکس دایود اندیاگ لونا پلاس در زنجان با شرایط اقساطی