شماره آگهی : 326295

شرکت دکوراسیون داخلی ولنجک - آرکسان

شماره تماس : 09126664799

کابینت‌های چوبی ممبران از اصلی ترین مولفه های یک آشپزخانه کلاسیک به شمار می‌روند. حکاکی بر روی کابینت ها، ستون های منبت کاری شده و بطور کلی استفاده از جزئیات زیاد همگی از ویژگی های طراحی دکوراسیون کلاسیک یک آشپزخانه هستند.

یک دکوراسیون کلاسیک را می توان نقطه مقابل طراحی دکوراسیون مدرن در نظر گرفت.

هرچه در دکوراسیون های مدرن همه چیز ساده و خلوت است، در طراحی دکوراسیون کلاسیک شلوغی بیشتر نمایان میشود.

اگر شلوغی و جزئیات زیاد را نمی‌پسندید بهتر است سبک های دیگری را برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه خود انتخاب کنید. اما اگر طرفدار سبک کلاسیک و استفاده از جزئیات زیاد در طراحی هستید بهتر است از یک تیم حرفه ای و کاربلد کمک بگیرید.

دکوراسیون آشپزخانه ایرانی
دکوراسیون آشپزخانه ایرانی
هنوز هم شمار زیادی از افراد وجود دارند که به آشپزخانه هایی با المان های ایرانی و سنتی علاقه نشان می‌دهند. چوب مهم ترین عنصری است که حال و هوای سنتی را به آشپزخانه های ایرانی می‌دهد.

از همین رو اگر یک آشپزخانه سنتی می‌خواهید می‌توانید از کابینت‌های تمام چوب و میز و صندلی های چوبی استفاده کنید. از دیگر المان‌های یک آشپزخانه سنتی کاشی های رنگی آن است.

اگرچه در آشپزخانه های مدرن رنگ های خنثی طرفدار بیشتری دارد اما در دکوراسیون آشپزخانه سنتی می‌توان با رنگ های شاد و روشن بازی کرد و هارمونی دلنشینی را ایجاد کرد.

حین خرید وسایل برای این آشپزخانه ها می‌توانید ظروف مسی یا چینی هایی با گل های قرمز را انتخاب کنید.


1. چگونه جدیدترین دکوراسیون آشپزخانه را در قلب خانه خود طراحی کنیم؟
اغراق نیست اگر بگوییم آشپزخانه قلب یک خانه است. سبک‌های طراحی دکوراسیون آشپزخانه بسیار متنوع هستند. شرکت طراحی دکوراسیون داخلی آرکسان همراه شماست تا جدیدترین سبک طراحی دکوراسیون آشپزخانه را انتخاب کنید.

2. آیا طراحی دکوراسیون آشپزخانه کوچک نیز ممکن است؟
اگرچه در آشپزخانه‌های کوچک دستمان در طراحی کمی بسته است اما این بدین معنی نیست که نمی‌توانیم متناسب با متراژ و فضای در اختیار، طراحی قابل قبولی داشته باشیم. در صورت تخصص و تجربه بالای تیم طراحی دکوراسیون، می‌توان از حداقل فضای در دسترس با رعایت قواعد و قوانین طراحی دکوراسیون، بهترین استفاده را داشت

3. آیا سبک طراحی دکوراسیون آشپزخانه باید حتما متناسب با دیگر بخش‌های منزل باشد؟
اگر آشپزخانه شما فضایی کاملا جدا از دیگر قسمت‌های منزل مانند پذیرایی دارد، سبک طراحی دکوراسیون آن بنا به سلیقه شما می‌تواند مستقل از سایز بخش‌ها باشد. اما چنانچه مرز میان آشپزخانه و پذیرایی تنها با یک کابینت جزیره مشخص شده است، بهتر است سبک طراحی دکوراسیون آشپزخانه متناسب با بخش‌هایی باشد که به آشپزخانه دید دارند.

4. آیا می‌توان به طراحی آشپزخانه جزئیات زیادی افزود یا دکوراسیون آشپزخانه ساده بهتر است؟
طراحی دکوراسیون آشپزخانه امری سلیقه‌ای بوده و به نظر شخصی شما بستگی دارد. اما با توجه به اینکه آشپزخانه محل آشپزی و انجام فعالیت‌های روزمره مانند پخت و پز و شستشو و… است، هرچه خلوت‌تر و ساده‌تر طراحی شده باشد، احساس راحتی بیشتری در آن خواهید داشت.

گروه معماری آرکسان
بلوار ارتش ، شهرک ابوذر ،کوچه ابوذر دوازدهم، پلاک 13، واحد2
02122441854
02191001033
شنبه تا پنج شنبه 10- 18
info@arcsun.org
09126664799
https://arcsun.ir/