شماره آگهی : 326708

فروش و نصب فروش و نصب و قیمت دوربین مدار بسته در یزد - آلتون سیستم

شماره تماس : 0358283343

در صورت خرید این دوربین کار نصب آن را باید به نصاب دوربین مدار بسته بسپارید تا از امنیت دوربین و کارکرد صحیح آن اطمینان یابید. طبق آمار با نصب این دوربین‌ها در اماکن مختلف، آمار وقوع جرم تا ۴۰ درصد کاهش یافته است. بنابراین بهتر است برای حفظ جان و اموال خود در محل کار یا زندگی از نصب یک دوربین مدار بسته غافل نشوید. پیش از نصب دوربین مدار بسته نیاز است نیروهای متخصص از محل پروژه دیدن کنند. پس از بازدید محل پروژه مشخص می‌شود چه مقدار کابل مورد نیاز است. سپس فرایند کابل کشی، داکت کشی و در نهایت نصب و کانفیگ دوربین‌های مدار بسته تحت شبکه یا آنالوگ صورت می‌گیرد.

قیمت نصب دوربین مدار بسته به هزینه‌های جانبی چون هزینه‌های کابل کشی و اجرت نصاب دوربین بستگی دارد. برای جلوگیری از آسیب دیدن دوربین مجددا توصیه می‌شود که از یک شرکت نصب دوربین مدار بسته کمک بگیرید. طریقه نصب دوربین مدار بسته روی دیوار یا زیر سقف، نصب دوربین مدار بسته روی گوشی و همچنین چگونگی نصب دوربین مدار بسته تحت شبکه را فقط یک نصاب ماهر می‌داند.




کمی پیش انواع دوربین‌های مدار بسته از نظر نوع کاربری، تکنولوژی ساخت و کیفیت تصویر آن‌ها را به صورت مفصل بررسی کردیم. همان‌طور که متوجه شدید دوربین‌های مدار بسته طیف بسیار گسترده‌ای دارند پس طبیعی است اگر با طیف متغیری از قیمت نیز روبه‌رو باشیم. افرادی که قصد خرید دوربین مدار بسته دارند، در سایت‌های مختلف به دنبال قیمت دوربین مدار بسته خانگی، قیمت دوربین مدار بسته ارزان یا قیمت دوربین مدار بسته دید در شب هستند. پیش از هر چیزی باید بدانید که قیمت دوربین تا حدود زیادی به برند آن بستگی دارد.

برندهای ارزان قیمت دوربین مدار بسته:

Zeds
Horo view
Light vision
Like view
برندهای میان رده دوربین‌ها:

Idis
Hikvision
Vivotek
Uniview
Geovision
برندهای گران قیمت دوربین مدار بسته:

Sony
Honeywell
Axis
Dallmeier
Avigilon
برای اطلاع از قیمت دوربین مدار بسته از طریق شماره‌های موجود در همین صفحه با کارشناسان فروش ما در آلتون سیستم تماس بگیرید تا همکاران ما شما را برای خرید دوربینی مطابق با نیازها و بودجه‌تان راهنمایی کنند.



یزد- صفائیه- بلوار جهاد - بازارچه کوثر - جنب بانک صادرات
ایمیل:
info@altonsystem.com
شماره تماس:
۳۳۴۳ ۸۲۸ ۰۳۵
ساعات کاری:
شنبه تا پنجشنبه : ۹الی ۲۱
جمعه ها تعطیل هستیم


https://altonsystem.com/