شماره آگهی : 327110

دوربین بی سیم مینی اسپید دام V380PRO

شماره تماس : 09120656401

دوربین بی سیم مینی اسپید دام V380PRO با استفاده از این دوربین امنیتی در فضای باز با کیفیت 1080P HD ،آن را 24/7 نظارت کنید.

قابلیت دزدگیر با فعال کردن دوربین شروع به آژیر کشیدن می‌کند و همزمان به‌طور خودکار از محیط تصویر به کاربر ارسال می‌کند. دلیل این عملکرد این است که حتی درصورت کنده‌شدن و سرقت دوربین شما تصویر سارق را در اختیار داشته باشید.


قابلیت تشخیص حرکت
تشخیص حرکت به شما هشدار می دهد در برابر هرگونه مزاحم. اعلان ها را مستقیماً به تلفن هوشمند خود دریافت کنید. دوربین خود را از طریق 2.4G WIFI یا اینترنت متصل کنید و یا از طریق کابل.دارای حداکثر ساپورت کارت مموری 128G TF (کارت شامل نمی شود).

شما قادر هستید همه چیز را با وضوح فوق العاده با این دوربین HD مشاهده کنید. دارای دید در شب ۳۰متر دید در شب رنگی، به وضوح حتی در شب نیز می توانید ببینید.





دوربین مداربسته اسپید دام بی سیم از نظر دریافت تصاویر ، ذخیره تصاویر روی مموری کارت و انتقال صدا و تصویر همانند دوربین های چرخشی دیگر بوده با ۲ قابلیت فوق العاده که اولی کیفیت تصویر بی نظیر و خیره کننده آن است که با سنسور ۲ مگاپیکسل دارد و قابلیت فوق العاده دوم سنسور تشخیص حرکت دارد در واقع این سیستم بعد از نصب در محیط در صورتی که شخصی وارد تصویر شود شروع به ضبط میکند.

یکی دیگر از قابلیت های این دوربین وصل شدن به صورت وایرلس به مودم میباشد و میتوان تصاویر ضبط شده و زنده را به همراه صدا و بدون نیاز به هیچ گونه لوازم جانبی به تمام نقاط دنیا ارسال کرد.

از قابلیت های مهم این دوربین :
دید در شب رنگی ضدآب بودن ،توانایی دیدن تصاویر و صدا ضبط شده به صورت همزمان در نرم افزار است . نرم افزار مورد نیاز این دوربین V380 PRO میباشد.

محتویات بسته:
1 * دوربین هوشمند مینی اسپید دام بی سیم

1 * مجموعه پیچ

1 * راهنمای کاربر https://hdtec.ir/
دوربین بی سیم مینی اسپید دام V380PRO