شماره آگهی : 327215

مستر کلاس استاد نصیر حیدریان در شیراز

شماره تماس : 09174491486

بنیاد رودکی با همکاری موسسه راز و هنر در شیراز مستر کلاس برای نوازندگان ارکستر و خوانندگان کر برگزار می کند :

◀️ مرکز آموزش هنری بنیاد رودکی با همکاری مؤسسه فرهنگی هنری راز و هنر، به جهت ارتقاء سطح علمی هنرجویان موسیقی و همچنین کشف و پرورش استعدادهای درخشان هنری، مرکز آموزش هنری بنیاد رودکی با همکاری مؤسسه فرهنگی هنری راز و هنر شهر شیراز، یک دوره مسترکلاس هنری از 30 بهمن تا 6 اسفند برگزار می‌کند.

◀️این دوره برای نوازندگان ارکسترهای مختلف، دانش‌آموزان هنرستان‌ها، دانشجویان دانشگاه‌ها، فارغ‌التحصیلان موسیقی و هنرجویان آموزشگاه‌های آزاد هنری جنوب کشور به دو صورت هنرجوی فعال و غیر فعال در نظر گرفته شده است.
◀️بر اساس این فراخوان، رپرتوار انتخابی پس از تعیین سطح و ثبت‌نام متقاضیان، در اختیار آن‌‌ها قرار خواهد گرفت.
◀️نصیر حیدریان، رهبر ارکستر و استاد دانشگاه گراتس اتریش و محمودرضا میرصیافی، مدرس دانشگاه و رهبر ارکستر آکادمیک مرکز آموزش هنری بنیاد رودکی، مدرسین این دوره‌ها هستند.
◀️با توجه به حمایت بنیاد رودکی و مؤسسه فرهنگی هنری راز و هنر، دانش‌آموزان هنرستان‌ها و دانشجویان رشته موسیقی برای شرکت در این مسترکلاس، از تخفیف ویژه بهره‌مند می‌شوند.
◀️همچنین در پایان این دوره به هنرجویان فعال، گواهی شرکت در دوره اعطا خواهد شد.

◀️علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به مؤسسه فرهنگی هنری راز و هنر به نشانی شیراز، سی متری سینما سعدی، فرعی ذوالانوار شرقی، نبش کوچه 13، پلاک 215 مراجعه کنند و یا با شماره‌های 07132335347 و 09174491486 تماس بگیرند.

@raazohonar_institute
@roudaki.education
@heidarianrasty
@bonyad.roudaki
@mahmoudreza_mirsayafi

#نصیر_حیدریان
#نوازنده #ارکستر #تهران #بنیاد_رودکی
#رهبری_ارکستر
#شیراز #ارکستروکرشیراز #موسسهرازوهنر
مستر کلاس استاد نصیر حیدریان در شیراز