شماره آگهی : 327633

شرکت دکوراسیون داخلی نیاوران - آرکسان

شماره تماس : 09125555122

شرکت طراحی دکوراسیون داخلی
طراحی دکوراسیون داخلی اقدامی پرهزینه و زمان‌بر نیست مگر آنکه قصد داشته باشید با یک شرکت یا تیم غیرمتخصص یا کم‌تجربه همکاری کنید! یک شرکت متخصص در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی که سابقه زیادی در این زمینه دارد می‌داند چگونه از منابع در دسترس و بودجه‌ای که در اختیار دارد بهتر استفاده کند. آرکسان تا خلق رویای شما همراهتان است.



09125555122
برای طراحی داخلی با تیم طراحی داخلی آرکسان تماس بگیرید.
https://arcsun.ir/

بلوار ارتش، شهرک ابوذر،کوچه ابوذر دوازدهم، پلاک 13، واحد2



دکوراسیون اداری
آیا از اهمیت دکوراسیون اداری و دفتر کار اطلاع دارید؟ فکر می‌کنید دکوراسیون دفتر کار مدیریت تا چه اندازه در موفقیت شما سهم دارد؟ اگر در آغاز راه اندازی کسب و کار خود هستید یا به نوعی در این پُرسه دخیل شده‌اید، دست یاری شرکت طراحی دکوراسیون آرکسان به سوی شما دراز است. همانطور که مستحضر هستید طراحی اماکن اداری و تجاری کاملا از نوع مسکونی متفاوت است. نوع تیغه / پارتیشن بندی، نورپردازی، محوطه سازی، تاسیسات و… همگی بایستی در تناسب و هارمونی با هدف به کار گرفته شوند.

در مورد طراحی تجاری، نکته حائز اهمیت، مرتبط با نوع طراحی جاذب مشتری است. جالب است بدانید که فاکتور اولیه در زمینه جذب مشتری نوع ورودی، دکوراسیون داخلی و محل قرارگیری ارکان مختلف است؛ تفاوتی نمی‌کند در این مرکز تجاری یک کالای مصرفی عرضه می‌شود یا خوراکی. کارشناسان مجموعه آرکسان، در این زمینه طراحی مبتنی بر روانشناسی مراجع/ مشتری را به شما ارائه میدهند. به عنوان مثال اگر زمینه فعالیت شما مرتبط با ارائه موادغذایی است، به هیچ عنوان از اشکال هندسی و رنگ بنفش برای دیوارپوش ها استفاده نکنید. بر اساس تحقیقات روانشناسی، این دو فاکتور کاهنده اشتها به حساب می ‌آیند.

چنین نکات ریز اما تعیین کننده را کارشناسان بخش طراحی اداری-تجاری در اختیار شما کارفرمایان محترم قرار خواهند داد. دکوراسیون اداری و اتاق کار به اندازه‌ای حائز اهمیت است که حتی می‌توان آن را یکی از مهم‌ترین پایه‌های موفقیت یک سازمان و مرکز تجاری-اداری دانست. خودتان را به جای مشتری، مخاطب یا ارباب رجوع بگذارید؛ زمانی که وارد یک دفتر کار مدیریتی می‌شوید اولین چیزی که توجه شما را جلب می‌کند چیست؟ طبیعتا دکوراسیون اتاق و نحوه چیدمان اجزا در این اتاق اولین چیزی است که توجه شما را به سوی خود جلب می‌کند.

دکوراسیون آشپزخانه
اگر اکنون در حال خواندن این مطلب هستید به احتمال زیاد به دنبال طراحی دکوراسیون آشپزخانه مدرن و شیک می‌گردید. به نظر شما مهم‌ترین بخش یک خانه کدام قسمت است!؟ آشپزخانه را می‌توان نبض خانه دانست. اگر حال آشپزخانه یک خانه خوب باشد، حال اهالی آن خانه نیز خوب است! شرکت طراحی دکوراسیون داخلی آرکسان همراه شماست تا هرآنچه که به آن فکر می‌کنید را به تصویر بکشد.

آشپزخانه محلی است که کدبانوی خانه ساعات زیادی از روزش را در آنجا سپری می‌کند به همین خاطر چگونگی طراحی دکوراسیون آشپزخانه از اهمیت بالایی برخوردار است.

برای داشتن آشپزخانه‌ای شیک و مدرن بهتر است از یک تیم طراحی دکوراسیون کمک بگیرید. هر آشپزخانه‌ای می‌تواند تم منحصربه‌فرد خود را داشته باشد. شما می‌توانید وسیله‌های آشپزخانه را طبق سلیقه و علایق خود خریداری کنید. یک تیم طراحی دکوراسیون آشپزخانه در چیدمان بهتر وسیله‌ها به شما کمک خواهد کرد.

زمانی که از طراحی دکوراسیون آشپزخانه جدید صحبت می‌کنیم در واقع از انتخاب صحیح کابینت آشپزخانه، اپن آشپزخانه، پرده آشپزخانه یا حتی لوستر آشپزخانه حرف می‌زنیم. تمام اجزای موجود در یک آشپزخانه باید با یکدیگر هماهنگ باشند. برای مثال در آشپزخانه‌ای که طراحی مدرن دارد بهتر است از کابینت‌های کلاسیک استفاده نشود.

اگر اصول طراحی دکوراسیون را ندانید احتمالا این کار برایتان سخت خواهد شد. با آرکسان آشپزخانه خود را به بهترین شکل ممکن طراحی و چیدمان کنید. ما در کنار شما هستیم تا برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه جدید شما را همراهی کنیم.

کابینت آشپزخانه
کابینت آشپزخانه
فرش
فرش آشپزخانه
Kitchen lighting
نورپردازی آشپزخانه
Chandelier Kitchen
لوستر آشپزخانه



دکوراسیون پذیرایی
چه سبکی را برای طراحی دکوراسیون پذیرایی و نشیمن منزل خود می‌پسندید؟ در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی یکی از مهم‌ترین بخش‌هایی که باید توجه بیشتری به آن شود، پذیرایی است. تفاوتی نمی‌کند پذیرایی بزرگ و دلبازی دارید یا یک پذیرایی کوچک و نقلی؛ در هر صورت اگر طراحی دکوراسیون این فضا به درستی صورت بگیرد می‌توانید از حداکثر فضا بهترین استفاده را بکنید.

چرا دکوراسیون نشیمن و پذیرایی تا این اندازه حائز اهمیت است؟ تیم آرکسان در فعالیت‌های بازسازی و طراحی دکوراسیون داخلی خود همواره پذیرایی هر خانه را قلب آن خانه در نظر داشته است.

پذیرایی محلی است که اعضای خانواده را دور هم جمع می‌کند؛ به نظرتان هزینه کردن برای طراحی یک فضای دلنشین به معنای هزینه اضافه است؟! قطعا هزینه‌ای که برای طراحی دکوراسیون داخلی منزل خود پرداخت می‌کنید در قالب آرامش و راحتی سکونت در این خانه به شما باز خواهد گشت. شرکت دکوراسیون داخلی آرکسان با تخصص، تجربه و سابقه‌ای که در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی دارد بهترین نوع طراحی را مطابق با سلیقه و نیاز شما پیاده سازی می‌کند.