شماره آگهی : 327875

آموزش تعمیرات موبایل در مجتمع فنی تهران پایتخت

شماره تماس : 02166904846

با تجربه ی طولانی در زمینه ارائه آموزش تعمیرات موبایل به شما یاد خواهد داد چگونه یک موبایل را با کمترین امکانات عیب یابی و تعمیرکنید. گوشی موبایل با برندهای مختلف را باز و بسته کنید بدون اینکه افت کیفیت در گوشی به وجود اید.به کارآموز یاد خواهیم داد چگونه قطعات حساس مثل انواع ای سی مرکزی را بدون اسیب رساندن به مدار اصلی از آن جدا کنید.

کمتر آموزشگاهی یافت خواهد شد که در آن تعمیر گوشی موبایل انواع برند معروف آموزش داده شود آن هم با پیشرفته ترین ابزارها ما مفتخریم به اطلاع برسانیم که بزرگترین در خاورمیانه هستیم مدرک معتبر آموزشگاه برتر به کارآموزان این اطمینان خاطر را می دهد که می توانند خود کفا و خوداشتغال باشند. پس وقت را هدر ندهید و در دوره های آموزش تعمیرات موبایل ما شرکت کنید و تجربه ای متفاوت را احساس کنید.

آموزش تعمیرات موبایل از مهمترین محورهای آموزشی ما می باشد که در این دوره های آموزشی قصد داریم تا دو هدف مهم را دنبال کنیم اولین هدف ارتقاء سطح علمی کارآموزان می باشد که این مهم خصوصا در آموزش تعمیرات موبایل محقق نمی شود مگر به مدد مربیان با تجربه و هدف دوم کمک به خود اشتغالی بعد از فارغ التحصیلی در آموزشگاه می باشد به این معنی که کارآموز با گرفتن مشاوره به طور مثال بعد از پایان دوره آموزش تعمیرات موبایل بتواند بهترین مکان و بهترین تجهیزات ممکن را برای شروع کار و خود اشتغالی تهیه نماید.

https://www.tehranpaytakht.com

شعبه انقلاب

021-66904846

021-66907659

0912-5079029

میدان رسالت - نرسیده به چهارراه سرسبز - پلاک 696 - طبقه سوم
آموزش تعمیرات موبایل در مجتمع فنی تهران پایتخت