شماره آگهی : 328385

خرید و فروش یو پی اس - ایمن یو پی اس

شماره تماس : 02188929364

ایمیل
info@imenups.ir

راه های ارتباطی
واتس اپ : 09380072200
تماس : 02188929364
ساعت پاسخگویی تلفنی:
9 الی 16 ارسال پیام واتساپ 24 ساعته

آدرس
تهران :
(جمهوری)
مشهد :
(بین فرهنگ 10 و چهار راه جلال، پلاک 132)


یو پی اس (UPS)
فروشگاه اینترنتی ایمن یو پی اس ارائه دهنده خدمات فروش یو پی اس، نصب و راه اندازی دستگاه و تعمیرات در زمینه منبع برق اضطراری (UPS) در سراسر ایران
یو پی اس چیست؟
یو پی اس یا منبع تغذیه بی وقفه Uninterruptible Power Supply (UPS) دستگاهیست که با ذخیره برق در باتری و تبدیل آن به ولتاژ استاندارد مورد نیاز (230V/400V) برق مصرف کننده های الکتریکی را در زمان قطع شدن برق شبکه شهری، دیزل ژنراتور و هر نوع منبع تغذیه دیگر، تامین میکند.
کاربرد یو پی اس
برق شبکه شهری به دلایلی دچار نوسانات شدید و قطعی میشود که باعث آسیب و یا مختل شدن عملکرد تجهیزات الکتریکی شده که دستگاه UPS این شرایط را پوشش داده و همواره برقی سالم و بی وقفه را برای وسایل و تجهیزات الکتریکی، تامین میکند. از یک کامپیوتر ساده خانگی، دوربین مداربسته و یا تجهیزات حساس شبکه، اتاقهای سرور تا تجهیزات الکترونیکی صنعتی، آزمایشگاهی و بیمارستانی که نیاز به برقی سالم و بی وقفه دارند میتوانند به وسیله یو پی اس هیچگاه خواموش نشده و یا تحت تاثیر نوسانات قرار نگیرند.
یو پی اس صنعتی چیست؟
هرگاه قصد خرید تجهیزات صنعتی را داریم، ابتدا خصوصیاتی همچون توان بالا، طول عمر بالا و تکنولوژی روز در اولویتهای ما قرار میگیرد. صنعت به تولید کالا یا خدمات در اقتصاد گفته میشود. از این رو ما با تجهیزاتی با توان بالا و بسیار پرکار مواجه هستیم. دستگاههای یو پی اس صنعتی (Industrial UPS) هم از این امر مستثناء نیستند. معمولا یو پی اس های صنعتی از نوع آنلاین و با توانهای بالا هستند.