شماره آگهی : 328523

ساخت استخر در سیرجان

شماره تماس : 09144503208

NAQIBPOOL GROUP


گـروه نقیب اسـتخر


NAQIBESTAKHR GROUP


گروه مهندسین نقیب استخر

مشاوره ،  محاسبه  ،  طراحی  ،  نظارت  ،  ساخت

تعمیر ، بازسازی و نوسازی کامل پروژه های :

استخر و اسپا

در ایران و کشورهای همجوار



بهترین سیستم گندزدایی استخر



واقعیت این است که کلر در حال حاضر، جز اساسی و اصلی سیستم گندزدایی آب استخر است و همواره باقی خواهد ماند. کلر، اکسیدکننده و گندزدای خوبی برای بیشتر استخرها به شمار می رود. اما تکنولوژی روز به روز در حال پیشرفت است و سیستم های گندزدایی جدیدی روی کار می آیند. تکنولوژی سیستم گندزدایی استخر به سرعت در حال تغییر است؛ همانگونه که پمپ های سرعت متغیر، جایگزین پمپ های سرعت ثابت شده اند.

باید توجه داشت که کلر نمی تواند، و نباید، به تنهایی به عنوان ماده ی گندزدای آب مورد استفاده قرار گیرد. تحقیقات نشان می دهند که کلر به تنهایی نمی تواند آب را بطور کامل گندزدایی کند و برای مبارزه با میکروب ها، انگل هایی همچون کریپتوزپوریدیوم و ژیاردیا و سایر آلودگی ها و میکرو ارگانیسم های مقاوم در برابر کلر، به کمک نیاز دارد. به همین دلیل است که بسیاری از مجریان مطرح استخر امروزه بر گندزدایی دو مرحله ای تاکید دارند.

گندزدایی دو مرحله ای برای تامین بهداشت استخر و سلامت شناگران واجب و اساسی است. برخی شرکت ها، گندزدایی دو مرحله ای را تمایز کلیدی استخرهای مدرن می دانند.

Vic Walker، مدیر یک شرکت استخری بزرگ می گوید: امروزه استخرها نسبت به استخرهای ۱۵ و حتی ۱۰ سال گذشته بسیار متفاوت شده اند. با توجه به محدودیت ها و کمبودهای کلر، تکنولوژی “سیستم گندزدایی استخر” پیشرفت کرده است. ما نیازمند یک سیستم گندزدایی دیگر مانند اشعه UV، ازن یا سیستمی با فرآیند اکسیداسیون پیشرفته (AOP) هستیم؛ چرا که کلر به تنهایی نمی تواند استخری کاملا تمیز و بهداشتی را تضمین کند.

بهترین سیستم گندزدایی استخر

Walker می گوید UV و ازن سال هاست که مورد استفاده قرار می گیرند و توانایی پاکسازی و گندزدایی آنها بر کسی پوشیده نیست. این سیستم ها نیز مانند کلر در گندزدایی بسیار موثر هستند ولی نمی توان انتظار گندزدایی کامل و بی عیب و نقص را از این سیستم‌ها داشت. AOP، فرآیندی است که از ترکیب UV و ازن حاصل می‌شود و باعث ایجاد پارامتر سومی به نام رادیکال هیدروکسیل می‌گردد. رادیکال‌های هیدروکسیل در گندزدایی دارای امتیاز بالاتری نسبت به ازن یا اشعه UV به تنهایی هستند.

سیستم گندزدایی خوب، بهتر و بهترین

سیستم گندزدایی خوب : کلر و UV

سیستم گندزدایی بهتر : کلر و ازن

بهترین سیستم گندزدایی : کلر و AOP

کاهش میزان مصرف کلر و در نتیجه، صرفه جویی در هزینه ها، بسیار حائز اهمیت است. طبق گزارشات، می توان با استفاده از سیستم گندزدایی دو مرحله ای، مقدار مصرف کلر را، بسته به تعداد شناگران، به میزان ۵۰، ۶۰ و حتی ۷۰ درصد کاهش دهیم. نکته ی جالب توجه دیگر در استفاده از سیستم های ۲ مرحله ای، شفافیت آب است که برای صاحبان استخر اهمیت زیادی دارد.

ممکن است در نگاه اول این گونه به نظر برسد که هزینه سیستم ۲مرحله ای بالاتر است. اما با توجه به بالا بودن هزینه خرید کلر و کاهش چشمگیر مصرف آن در سیستم های دو مرحله‌ای، این سیستم ها از نظر اقتصادی مقرون به صرفه تر هستند.



با ما تماس بگیرید



09121978874

09130137157

09112270236

09144503208

09155447714

09163661255

09177444313

09188810224

02177703426

02176704066



Naqibsazeh.ir

naqibpool.ir

naqibpoolgroup.ir

naqibestakhr.ir

naqibsauna.ir

naqibsazehgroup.ir

naqibspa.ir

NaqibHydrotherapy.ir



NAQIBPOOL@GMAIL.COM  NAQIBESTAKHR@GMAIL.COM



گروه ساختمان و تاسیسات نقیب سازه : در سال 1387  توسط مهندس سید محسن نقیبیان بنیانگذار استخرهای چندمنظوره خانگی در ایران

تاسیس گردید

و هم اکنون در زمینه  مشاوره ، محاسبه  ،  طراحی  ،  نظارت  ،  ساخت

تعمیر ، بازسازی و نوسازی کامل پروژه های

استخر شنا : خصوصی و عمومی

آبنما ، برکه، دریاچه مصنوعی

مجموعه پارک آبی ، مجتمع آبدرمانی ، مجموعه اسپا و  ماساژ

سونا خشک ، سونا بخار ، سونا برف ، سونا نمک

در سطح ایران و کشورهای همجوار فعالیت دارد

آدرس دفتر مرکزی : تهران  ، میدان جمهوری ، برج اداری سهیل ، طبقه هفتم ، واحد 740

#ساخت استخر  #ساخت آبدرمانی  #ساخت استخر و اسپا #ساخت اسپا #ساخت حمام سنتی #ساخت سونا نمک #ساخت سونا خشک #ساخت سونا بخار #ساخت پارک آبی #بازسازی استخر #تعمیر استخر #تعمیرات استخر #ساخت جکوزی #ساخت استخر و جکوزی #تعمیرات سونا #تعمیرات استخر  #تعمیرات استخر و جکوزی #تعمیر و بازسازی استخر #تعمیرات و بازسازی استخر #مشاور ساخت استخر #آببندی استخر #آببندی جکوزی #کاشیکاری استخر #کاشیکاری جکوزی #کاشیکاری سونا بخار  #طراحی استخر #طراحی سونا  #طراحی جکوزی #اجرای تاسیسات مکانیکی استخر  #اجرای تاسیسات الکتریکی استخر  #اجرای لوله کشی استخر  #اجرای لوله کشی جکوزی  #بازسازی و نوسازی استخر #طراح و مجری آبدرمانی #طراح و مجری پارک آبی
ساخت استخر در سیرجان