شماره آگهی : 329123

کیهان باتری امداد باتری شبانه روزی تهران ارسال رایگان

شماره تماس : 09216850750

با سلام نصب و ارسال باتری در کمتر از یک ساعت به تمامی نقاط تهران به همراه تست سیستم برق و دینام خودرو.

کاملا رایگان

ارائه تمامی برندهای باتری موجود در بازار کشور با تاریخ روز و بیشترین مهلت گارانتی.


فروش آغاز تعهد ماست.



در خودرو هر زمان و هرجا که نیاز به برق باشد پای باتری آن درمیان است. بنابراین به طور کلی باتری موظف به تامین الکتریسیته‌ مورد نیاز خودرو است که آن را از طریق ذخیره‌ تولید دینام فراهم می‌کند. وظایف مهم این قطعه به صورت جزئی به ترتیب زیر است:

– تامین انرژی لازم برای استارت خودرو؛ زمانی که خودرو خاموش است هیچ انرژی ذخیره شده‌ای در موتور برای شروع به کار و ایجاد احتراق لازم برای روشن شدن ندارد. باتری در این زمان وظیفه‌ تامین برق لازم برای استارت خودرو را با ولتاژ مناسب دارد.

– ذخیره‌ انرژی موجود در موتور مانند همین استارت زدن نیز از وظایف باتری خودرو است. این انرژی ذخیره معمولا شامل مازاد تولید برق دینام یا آلترناتور می‌شود.

– چراغ‌های خودرو مانند هر لامپ دیگری برای روشن شدن نیاز به انرژی الکتریکی دارند. این برق نیز از منبع باتری تامین می‌شود.

– یکی دیگر از قطعات برقی خودرو سیستم پخش و مولتی مدیای خودرو است که این بخش نیز برق لازم را از باتری خودرو می‌گیرد.

– تهویه مطبوع که شامل کولر و بخاری می‌شود نیز برای کار نیاز به برق دارد و وابسته به باتری است.

موارد ذکر شده همه نشان از اهمیت ویژه‌ این قطعه‌ نه چندان بزرگ زیر کاپوت دارد. علاوه بر آنچه گفته شد باتری انرژی لازم برای تمام هشدار دهنده‌ها و تجهیزات برقی خودرو را نیز برعهده دارد. هر ساله بر تعداد این هشدار دهنده‌ها و تجهیزات وابسته به برق در خودروها افزوده می‌شود و در نتیجه خودروهای با کیفیت‌تر نیز وارد بازار می‌شود.
کیهان باتری امداد باتری شبانه روزی تهران ارسال رایگان