شماره آگهی : 329253

ساخت استخر در دربند

شماره تماس : 09177444313

NAQIBPOOL GROUP



Naqib Hydrotherapy Group



گروه نقیب هیدروتراپی

مشاور ،  طراح  و مجری تخصصی

مجموعه آبدرمانی  (هیدروتراپی )

در ایران و کشورهای همجوار



تجهیزات نگهداری از استخر

جارو رباتیک

بهترین و ساده‌ترین روش برای تمیز کردن کاسه‌ی استخرها، استفاده از جاروهای رباتیک استخری است. این جاروها، مستقل از سیستم فیلتراسیون عمل کرده و بدین ترتیب، موجب صرفه‌جویی در مصرف آب و برق می‌شوند. جاروهای رباتیک استخری معمولاً چندین برنامه برای تمیز کردن استخر دارند. آنها قادرند بدون نیاز به هدایت اپراتور، در تمام جهات در کاسه‌ی استخر شما حرکت کرده و آلودگی‌ها را از کف استخر شما جمع‌آوری کنند. بعضی از مدل‌ها با حرکت روی دیواره‌های استخر، جای خط آب را نیز از روی دیواره پاک می‌کنند.

جارو شارژی

جاروهای شارژی استخری، گزینه‌ای مناسب برای تمیز کردن استخرهای کوچک و جکوزی‌ها به شمار می‌روند. این جاروها، با باتری‌های لیتیومی قابل شارژ کار می‌کنند و از کیسه‌ای بزرگ به منظور جمع‌آوری آلاینده‌ها برخوردار هستند. سَری این جاروها معمولاً به صورت چرخ‌دار است تا جارو به راحتی بر روی سطوح انواع استخرها حرکت کند. برس‌های سرجارو هم به جداسازی ذرات چسبیده به سطوح کمک می‌کنند تا از لکه شدن کاسه‌ی استخر جلوگیری شود. جاروهای شارژی، مجهز به دسته و محلی برای اتصال انواع دسته جاروی استاندارد هستند تا دسترسی آسان به کلیه‌ی قسمت‌های کاسه‌ی استخر امکان‌پذیر باشد.

تجهیزات کنار استخر

نردبان

نردبان استخری، یکی از لوازم جانبی استخر است و به افراد کمک می‌کند که وارد آب شده و از آن خارج شوند. از آنجا که نردبان‌ها در تماس با آب حاوی کلر و سایر مواد شیمیایی قرار دارند، باید از جنس متریال مقاوم در برابر خوردگی و رنگ‌زدگی همچون استنلس استیل باشند. علاوه بر این، پله‌هاي نردبان بايد آج دار باشـد تا از سر خوردن شناگران از روی نردبان جلوگیری شود. تعداد پله های نردبان بر حسب عمق استخر تعیین می شود. نردبان‌های استخری از ۲ پله تا ۵ پله موجود هستند.

آبنما

آبنمای استخری، علاوه بر زیبایی استخر و محوطه، به خنک شدن آب استخر هم کمک می‌کند. آبنماها در دو مدل روکار و توکار عرضه می‌شوند و جنس بدنه‌ی آنها از استنلس استیل است تا علاوه بر ظاهری چشم‌نواز، از مقاومت بالایی در برابر زنگ‌زدگی و خوردگی شیمیایی هم برخوردار باشند. در صورتی که می‌خواهید استخر خود را به آبنما مجهز کنید، حتماً پمپی جداگانه برای آن در نظر بگیرید. در غیر این صورت، فشار اضافی به پمپ اصلی استخر وارد می‌شود و ممکن است در عملکرد سیستم فیلتراسیون و گرمایش آب نیز اختلال ایجاد شود.





با ما تماس بگیرید



09112270236

09121978874

09130137157

09144503208

09155447714

09163661255

09177444313

09188810224

02177703426

02176704066



NaqibHydrotherapy.ir

Naqibsazeh.ir

naqibpool.ir

endlesspools.ir

naqibpoolgroup.ir

naqibestakhr.ir

naqibsazehgroup.ir



NAQIBPOOL@GMAIL.COM        naqibHydrotherapy@gmail.com



گروه ساختمان و تاسیسات نقیب سازه : در سال 1387  توسط مهندس سید محسن نقیبیان بنیانگذار استخرهای چند منظوره : تفریحی ، ورزشی ، درمانی  تاسیس و هم اکنون به صورت تخصصی و ویژه در زمینه ساخت مراکز آبدرمانی با نام گروه نقیب هیدروتراپی

در سطح ایران و کشورهای همجوار فعالیت دارد

                                      آدرس دفتر مرکزی : تهران  ، میدان جمهوری ، برج اداری سهیل ، طبقه هفتم ، واحد 740





#ساخت استخر  #ساخت آبدرمانی  #ساخت استخر و اسپا #ساخت اسپا #ساخت حمام سنتی #ساخت سونا نمک #ساخت سونا خشک #ساخت سونا بخار #ساخت پارک آبی #بازسازی استخر #تعمیر استخر #تعمیرات استخر #ساخت جکوزی #ساخت استخر و جکوزی #تعمیرات سونا #تعمیرات استخر  #تعمیرات استخر و جکوزی #تعمیر و بازسازی استخر #تعمیرات و بازسازی استخر #مشاور ساخت استخر #آببندی استخر #آببندی جکوزی #کاشیکاری استخر #کاشیکاری جکوزی #کاشیکاری سونا بخار  #طراحی استخر #طراحی سونا  #طراحی جکوزی #اجرای تاسیسات مکانیکی استخر  #اجرای تاسیسات الکتریکی استخر  #اجرای لوله کشی استخر  #اجرای لوله کشی جکوزی  #بازسازی و نوسازی استخر #طراح و مجری آبدرمانی #طراح و مجری پارک آبی
ساخت استخر در دربند