شماره آگهی : 329256

ساخت استخر در فرمانیه

شماره تماس : 09177444313

NAQIBSAZEH GROUP

گروه ساختمان و تاسیسات نقیب سازه

مشاوره  ،  محاسبه  ،  طراحی  ،  نظارت  ،  ساخت

تعمیر ، بازسازی و نوسازی کامل پروژه های :

استخر شنا : خصوصی و عمومی

جکوزی : معمولی ، تلفیقی ، درمانی

مجموعه پارک آبی ، رودخانه مصنوعی ، استخر موج ، تونل باران

مجتمع آبدرمانی  (هیدروتراپی ) ، مجموعه اسپا و  ماساژ ، حمام سنتی ایرانی

سونا خشک ، سونا بخار ، سونا برف ، سونا نمک

آبنما ، برکـه  ، دریاچه مصنوعی

در ایران و کشورهای همجوار

تنظیم پارامترهای شیمیایی آب و کنترل تجهیزات استخر

تابلو برق

این بخش، امکان کنترل روشنایی استخر و محوطه و تجهیزات استخر (پمپ، هیتر و …) را فراهم می‌کند. تابلو برق همچنین شامل بخش‌هایی همچون کلید حرارتی و کلید محافظ جان است که به منظور حفظ ایمنی کاربران و جلوگیری از آسیب وارد شدن به تجهیزات بکار می‌روند. بعضی از تابلو برق‌ها مجهز به تایمر هستند که با استفاده از آن می‌توان ساعات کارکرد پمپ تصفیه‌ی استخر را تنظیم نمود.

کلرزن

تجهیزات گندزدایی، آخرین بخشی هستند که آب پیش از بازگشت به کاسه‌ی استخر از آن می‌گذرد. مواد گندزدا، برای نابود کردن میکرو ارگانیسم‌های بیماری‌زا به آب اضافه می‌شوند. کلر، متداول‌ترین ماده‌ای است که برای گندزدایی آب استخرهای خانگی بکار می‌رود. موثرترین روش افزودن کلر به آب، استفاده از کلرزن‌های خطی است که در سیستم لوله‌کشی نصب می‌شوند و درست پیش از آنکه آب به کاسه‌ی استخر بازگردد، مقدار کنترل شده‌ای از کلر را به آن اضافه می‌کنند.

همچنین می‌توانید به جای اضافه کردن کلر به آب، از سیستم کلرزن نمکی استفاده کنید. در این سیستم، هیپوکلریک اسید که ماده‌ی گندزدای موثر و قدرتمندی است، از الکترولیز مولکول‌های نمک محلول در آب تولید می‌شود. از آنجا که گندزدایی آب با سیستم الکترولیز نمکی، نیاز به کلر و سایر مواد شیمیایی را به کلی از بین می‌برد، به این روش گندزدایی، chemical-free هم می‌گویند. پیش از نصب کلرزن نمکی، اطمینان حاصل کنید که تجهیزات استخر شما با آب نمک سازگاری دارند.

بهتر است سیستم را به دوزینگ پمپ مجهز کنیم تا میزان تزریق کلر به منظور گندزدایی آب و همچنین تزریق اسید به منظور تنظیم pH، به صورت خودکار تنظیم شود.

مواد شیمیایی استخری

ضدجلبک، یکی از انواع مواد شیمیایی استخری است. شما می‌توانید برای جلوگیری از رشد جلبک، در فواصل زمانی معین به استخرتان محلول ضدجلبک اضافه کنید. همچنین اگر آب استخر شما به رنگ سبز درآمد، می‌توانید از این محصول برای از بین بردن جلبک‌ها و خزه‌های آب استفاده نمایید. استفاده از این محلول در هنگام بازگشایی استخر در آغاز فصل شنا هم به شدت توصیه می‌‌شود.

شفاف‌کننده نیز یکی دیگر از انواع مواد شیمیایی استخری است. این محلول، ذرات بسیار ریزی که در آب استخر باقی می‌مانند و باعث کدر شدن آب می‌شوند را به یکدیگر می‌چسباند. به این ترتیب، ذرات بزرگ‌تری تشکیل می‌شوند که نمی‌توانند از فیلتر عبور کنند و به دام می‌افتند.



با ما تماس بگیرید

02177703426

02176704066

09121978874

09130137157

09144503208

09155447714

09163661255

09177444313

09188810224



Naqibsazeh.ir

naqibpool.ir

naqibpoolgroup.ir

naqibestakhr.ir

poolirangroup.ir

naqibsazehgroup.ir

NaqibHydrotherapy.ir



NAQIBPOOL@GMAIL.COM  NAQIBESTAKHR@GMAIL.COM



گروه ساختمان و تاسیسات نقیب سازه : در سال 1387  توسط مهندس سید محسن نقیبیان بنیانگذار استخرهای چند منظوره : تفریحی ، ورزشی ، درمانی  تاسیس گردید

و هم اکنون در زمینه  مشاوره  ، محاسبه ،  طراحی  ،  نظارت  ،  ساخت

تعمیر ، بازسازی و نوسازی کامل پروژه های

استخر شنا : خصوصی و عمومی

آبنما ، برکه ، دریاچه مصنوعی

مجموعه پارک آبی ، مجتمع آبدرمانی ، مجموعه اسپا  و  ماساژ

سونا خشک ، سونا بخار ، سونا برف ، سونا نمک

در سطح ایران و کشورهای همجوار فعالیت دارد

آدرس دفتر مرکزی : تهران  ، میدان جمهوری ، برج اداری سهیل ، طبقه هفتم ، واحد 740
ساخت استخر در فرمانیه