شماره آگهی : 329308

ساخت استخر دریان نو

شماره تماس : 09163661255

NAQIBPOOL GROUP

Naqib Hydrotherapy Group

گروه نقیب هیدروتراپی
مشاور ، طراح و مجری تخصصی
مجموعه آبدرمانی (هیدروتراپی )
در ایران و کشورهای همجوار



چه عاملی باعث سبز شدن آب استخر می شود؟

آب استخر خود را آزمایش کنید.

با استفاده از یک تست کیت شیمیایی، میزان pH و کلر استخر را اندازه‌گیری کرده و شدت مشکل به وجود آمده را مشخص کنید. اگر مقدار کلر به پایین تر از ppm 1 برسد، می تواند باعث رشد جلبک و سبز شدن آب استخر شود. وقتی چنین مساله ای اتفاق می افتد، باید به استخر شوک کلر دهید تا جلبک ها را از بین بروند و کلر استخر به سطح نرمال و استاندارد بازگردد.

تعمیر و نگهداری استخر به شیوه ی صحیح، از جمله بکواش کردن فیلترها در هنگام نیاز و اطمینان حاصل کردن از این که مقادیر کلر و pH آب استخر ثابت باشند، می تواند مانع از رشد جلبک شود.

جلبک دائما در حال رشد است. بنابراین عدم نگهداری از استخر حتی برای چند روز، می تواند باعث ایجاد جلبک و سبز شدن آب استخر شود.

آب استخر را از نظر شیمیایی تنظیم و متعادل کنید.

ابتدا، pH آب را با افزودن اسید متعادل کنید و مقدار آن را به ۸/۷ برسانید. این مقدار بالاترین حد استاندارد pH می باشد که در زمان از بین بردن جلبک نیز به آن نیاز است.

پمپ استخر را روشن کنید تا مواد شیمیایی در سرتاسر استخر گردش کرده و در آب پخش شوند.

به منظور افزایش pH آب استخر از Baja pH و به منظور کاهش pH از سدیم بی سولفات یاSube pH استفاده کنید.

اطمینان حاصل کنید که فیلتر به درستی و بدون هیچ مشکلی کار می کند. برگ و هرگونه آشغال را که ممکن است باعث گرفتگی فیلتر شود، جمع کنید. در صورت نیاز، فیلتر را بکواش کنید و پیش از افزودن مواد شیمیایی، مطمئن شوید که فیلتر به خوبی کار می کند. بگذارید سیکل تصفیه به مدت ۲۴ ساعت بدون توقف کار کند تا تمام جلبک موجود در آب طی فرآیند پاکسازی فیلتر شود.

دیواره ها و کف استخر را تمیز کنید.

قبل از اضافه کردن مواد شیمیایی به آب، از برس استخری برای تمیز کردن استخر استفاده کنید. می توان جلبک هایی که به سطوح استخر چسبیده اند را با استفاده از برس استخری جدا کرد. این کار به شکستن ساختار جلبک و سریعتر عمل کردن مواد شیمیایی کمک می کند.

اگر استخر وینیلی دارید، از برس نایلونی استفاده کنید. چون برس های سیمی به آستر وینیل صدمه می زنند.

استخر را با شوک کلر احیا کنید.

Diclor دارای غلظت کلر بالاست که باعث از بین رفتن جلبک و گندزدایی آب استخر می شود.

اگر مقدار “جلبک در استخر” شما زیاد است، ممکن است نیاز باشد که بیش از یک بار این مراحل را انجام دهید تا رشد جلبک در استخر به طور کامل متوقف شود و تمام جلبک ها از بین بروند.

ممکن است زمانی که به استخر شوک می دهید، آب استخر، ابری یا کثیف به نظر برسد. ولی با عبور آب از فیلتر، این مشکل برطرف خواهد شد. درصورت بالا بودن pH، آب استخر تحت شوک کلر، کدر خواهد شد.

وقتی کلر به زیر ppm 5 رسید، استخر را با جلبک کش درمان کنید.

بگذارید جلبک کش حداقل به مدت ۲۴ ساعت در استخر بماند و گردش کند. می توانید از Algibon استفاده کنید.

پس از گذشت این مدت، جلبک ها یا در استخر ته نشین شده و یا در آب شناور می شوند. با تمیز کردن فیلتر استخر، از ایجاد فشار ناشی از جلبک های مرده جلوگیری کنید. متناسب با نوع فیلتر خود، این مراحل را دنبال کنید:

فیلتر DE (خاک دیاتومه ای): قبل از انجام هر کاری، فیلتر DE را بکواش کنید و پودر تازه DE را اضافه کنید. سپس همانگونه که در بالا توضیح داده شد، عملیات شوک کلر را انجام دهید و پمپ را به مدت ۲۴ ساعت روشن بگذارید.

فیلتر شنی: فیلتر را بکواش (Backwash) کرده و شستشو (Rinse) دهید.

فیلتر کارتریج: اطمینان حاصل کنید که در شرایط مطلوبی قرار دارد و کاملاً تمیز شده است.



با ما تماس بگیرید

09112270236
09121978874
09130137157
09144503208
09155447714
09163661255
09177444313
09188810224
02177703426
02176704066

NaqibHydrotherapy.ir
Naqibsazeh.ir
naqibpool.ir
endlesspools.ir
naqibpoolgroup.ir
naqibestakhr.ir
naqibsazehgroup.ir

NAQIBPOOL@GMAIL.COM naqibHydrotherapy@gmail.com

گروه ساختمان و تاسیسات نقیب سازه : در سال 1387 توسط مهندس سید محسن نقیبیان بنیانگذار استخرهای چند منظوره : تفریحی ، ورزشی ، درمانی تاسیس و هم اکنون به صورت تخصصی و ویژه در زمینه ساخت مراکز آبدرمانی با نام گروه نقیب هیدروتراپی
در سطح ایران و کشورهای همجوار فعالیت دارد
آدرس دفتر مرکزی : تهران ، میدان جمهوری ، برج اداری سهیل ، طبقه هفتم ، واحد 740
ساخت استخر دریان نو