شماره آگهی : 329888

خرید و قیمت دستگاه پلاسما جت کلینیکی

شماره تماس : 09226036519

خرید و قیمت دستگاه پلاسما جت کلینیکی
پلاسماجت، فقط پلاسینتیلا
امروزه استفاده از دستگاه‌های زیبایی پلاسما بسیار متداول است و کاربردهای چون بلفاروپلاستی، لیفت پلک بالا، جوانسازی پوست، رفع چین و چروک، رفع خال و آکنه و ...را دارند. اما مهمترین نکته انتخاب دستگاهی ایمن می‌باشد.
پلاسینتیلا از جدیدترین دستگاه ها درحوزه جوانسازی و زیبایی پوست می باشد که بدون استفاده از برش و بی حسی بواسطه تولید انرژی پلاسما منجر به بازسازی و ترمیم پوست می شود. پلاسینتیلا با ایجاد بارالکتریکی بر غشای پوست، منجر به تصعید لایه سطحی پوست شده و این امر با تحریک سلول های کلاژن و الاستین منجر به ترمیم و بازسازی چین و چروک های پوستی می شود.
دستگاه پلاسینتیلا، با داشتن ویژگی‌های فنی منحصر به فرد، از جمله سیستم کنترل ولتاژ و جریان، استفاده از آن در نواحی حساس مانند پلک را به شکل ایمن فراهم کرده‌است. همچنین با توجه به دقت بسیار بالای این دستگاه و انرژی پلاسمای کنترل شده، از ایجاد آسیب بر پوست‌های ظریف نیز جلوگیری به عمل می‌آید تا ضمن به حداقل رسیدن عوارض جانبی، اثر گذاری مطلوب را نیز در جوانسازی و لیفت پوست شاهد باشیم.
با توجه به دقت بالای دستگاه پلاسماجت پلاسینتیلا امکان رفع افتادگی پلک، پف زیر چشم، لیفت پلک بالا، کوچک کردن بینی گوشتی، رفع استریا و استرچ مارک و ... امکان پذیر است.
پلاسینتیلا، پلاسماجت بی رغیب
قابل استفاده در کلینیک‌های و سالن های زیبایی
هندپیس پر توان پلاسماجت ویژه لیفت پلک، بلفاروپلاسی، رفع پف زیر چشم و کوچک کردن بینی‌های گوشتی
هندپیس ویژه لیفت و ازون تراپی
دو سال گارانتی تعویض و ده سال خدمات پس از فروش
ساخت ایتالیا
شرایط فروش:
نقد: 32 میلیون تومان
اقساط:19 میلیون تومان +دو قسط 9 میلیون تومانی
خرید و قیمت دستگاه پلاسما جت کلینیکی