شماره آگهی : 329920

ماسک صورت شترمرغ مکس لیدی مدل پیل آف تیوپی MAX LADY

شماره تماس : 09372490774

ماسک صورت پیل آف شترمرغ مکس لیدی ، لایه‌بردار است و با انواع پوست‌ها از خشک تا مختلط سازگاری دارد. این ماسک با عصاره ی روغن شترمرغ غنی شده لست که آبرسانی به پوست را راحت‌تر می‌کند و باعث لایه‌برداری ملایم پوست صورت می شود. هنگامی که ماسک از روی صورت برداشته می شود ، سلول‌های قدیمی و دانه‌های سرسیاه نیز از روی صورت‌ همراه با کنده شدن ماسک برداشته می‌شوند.
این ماسک صورت با ترکیبات خاص طبیعی شامل روغن شتر مرغ ، تقویت کننده و نرم کننده ی بسیار قوی برای پوستهای خشک و آسیب دیده می باشد و موجب آبرسانی به پوست دست و صورت شده و با ایجاد حس ابریشم گونه سبب نرمی و لطافت پوست می گردد. این ماسک همچنین حاوی ویتامین E و AHA می باشد که روشن کننده و شفاف کننده ی پوست است و لکه ها و نقاط تیره ی پوست را از بین می برد . فرمول ویزه ی این کرم باعث از یبن رفتن آثار به جای مانده از جای زخم بر روی پوست می شود و موجب بازسازی و احیای مجدد پوست می شود.


روش مصرف :
- مقداری از ماسک را روی پوست بمالید و بگذارید 5 تا 10 دقیقه روی پوست بماند ، و بعد از خشک شدن ماسک آن را به آهستگی از روی صورت بردارید و با آب ولرم صورت را آبکشی کنید.
- از تماس با چشم و لب ها خودداری کنید.
- هفته ای یک الی دو بار و یا به دفعات لازم استفاده کنید.
ماسک صورت شترمرغ مکس لیدی مدل پیل آف تیوپی MAX LADY