شماره آگهی : 329929

رژ لب مایع حجم دهنده ام.ان مدل سوپر ویلیوم M.N

شماره تماس : 09372490774

رژ حجم دهنده ی لب باعث افزایش حجم لب ها و برجستگی آنها می شود . این رژ لب مایع کاملا طبیعی بوده و برای شما لب هایی درخشانبا حجمی مناسب و برجسته به ارمغان می آرود. این رژ لب مایع با ویتامین های براق کننده و نفوذ کننده به لب و همچنین فرمول های مرطوکننده باعث شادابی و طراوت لب های شما می شود.



این رژ لب مایع با تحریک 350 % رنگدانه های موجود در لب ها و افزایش 40 % حجم لب ها ، چین و چروک ها را ازبین برده و با به وجودآوردن لب هایی با ساختاری بهتر و خط لبی مشخص باعث زیبایی چند برابر لب های شما می شود. شما پس از 15 روز استفاده از این رژ نتیجهی مطلوب و دلخواه خود را مشاهده خواهید کرد.


طرز مصرف :

روزانه دوبار در شب و روز رژ را بر روی لب ها بمالید. می توانید از روی رژ لب این محصول را استفاده کنید و برای بدست آوردن نتیجه ای بهتر 1الی 2 دقیقه پس از مالیدن رژ و یا سایر محصولات لب این رژ را استفاده کنید. قبل از استفاده حتما با خط لبی که دو سه درجه تیره تر ازرنگرژلبتان است دور لب را ، نه با فاصله ی زیاد خط بکشید و سپس از این رژ لب حجم دهنده چرب و مات استفاده نمایید. البته کسانی هم کهلبهای برجسته و گوشتی دارند با استفاده از رژلب های براق و روشن می توانند آنها را خوش فرم و منظم سازند و ناگفته نماندکه این دسته نیزبهتر است قبل از آن از یک مداد همرنگ رژشان استفاده کرده و درست روی خط لب خودشان آنرا بکشند.
رژ لب مایع حجم دهنده ام.ان مدل سوپر ویلیوم M.N