شماره آگهی : 330147

ماسک صورت عسل سودا

شماره تماس : 09101008810

توضیحات محصول :
این ماسک یکی از طبیعی ترین ماسک ها برای پوست بوده که ضمن اثر بخشی مناسب برای پوست و لایه برداری، ویتامینه نیز هست.
عسل از بهترین محصولات طبیعی مراقبت از پوست بوده و باعث زیبا سازی آن می گردد. عسل برای هر نوع پوستی حتی پوست های حساس مناسب است.
عسل به عنوان یک عامل ضد باکتری و ضد قارچ عمل می کند، به همین خاطر به ضدعفونی کردن پوست کمک کرده و فرایند درمان آکنه را تسریع می بخشد. از بهترین روش های درمان آکنه، استفاده از عسل می باشد زیرا آلودگی های پوست را به سمت خود جذب کرده و بدین ترتیب آن را سم زدایی می کند. در واقع، عسل در تمام سنین پوست را پاکسازی کرده و در نتیجه شدیدا با آکنه مبارزه می کند.
پوست هایی که مستعد جوش زدن هستند، همیشه در معرض جوش قرار دارند. اینگونه افراد در هنگام ابتلا به جوش، به راحتی از دست آن رها نمی شوند. یکی از بهترین روش های از بین بردن جوش، استفاده از ماسک عسل است.
عسل حاوی بهترین آنتی اکسیدان ها می باشد و بدین دلیل از بهترین راه های از بین بردن چین و چروک پوست محسوب می گردد زیرا رادیکال های آزاد را دور می سازد.
عسل خاصیت مرطوب کنندگی بالایی دارد و جزء بهترین مرطوب کننده های طبیعی پوست است.

روش مصرف :
- هفته ای یک الی دو بار و یا به دفعات لازم استفاده کنید.
- برای استفاده ی روزانه زمانی که قصد خارج نشدن از منزل و قرار گرفتن در زیر نور خورشید را ندارید ، ابتدا صورت خود را با استفاده از آب گرم و صابون بشویید و بعد یک لایه از ماسک را بر روی صورت خود قرار بدهید.بعد از خشک شدن ماسک به آرامی آن را از روی پوست جدا کنید در صورتی که لایه قطور باشد جدا کردن آن آسان تر خواهد بود.
- از تماس با چشم و لب ها خودداری کنید.
100sabad.ir
100sabad.com
ماسک صورت عسل سودا