شماره آگهی : 330165

کرم آبرسان آسترال مدل کاسه ای Astral

شماره تماس : 09101008810

حاوی عصاره آلوئه ورا و ویتامین E ، کره درخت روغن قلم آلی، جوجوبا و بادام شیرین و گردو و ...
فوق العاده عالی برای پوست های خشک که موجب تغزیه ی شدید و آبرسانی کامل به پوست
کرم مرطوب کننده صورت و بدن آسترال ساختاری بسیار سبک داشته و با بهره‌گیری از عصاره آلوئه‌ورا و ویتامین E به سرعت جذب پوستتان خواهد شد. بادام شیرین، گردو، جوجوبا و کره درخت روغن قلم آلی از دیگر مواد و ترکیبات موجود در این محصول هستند که هرکدام باتوجه به ساختاری که دارند، مفید خواهند بود. همچنین این محصول مرطوب کننده حاوی مقدار قابل توجهی لانولین و گلیسیرین بوده و به همین دلیل است که برای استفاده روزانه گزینه خوبی محسوب می‌شود. علاوه بر موارد ذکر شده، کرم مرطوب کننده صورت و بدن آسترال مناسب تمامی پوست‌ها به خصوص حساس بوده و از پوست دست، بدن و صورت شما محافظت خواهد کرد.
حاوی عصاره آلوئه ورا و ویتامین E ، کره درخت روغن قلم آلی، جوجوبا و بادام شیرین و گردو و ...
فوق العاده عالی برای پوست های خشک که موجب تغزیه ی شدید و آبرسانی کامل به پوست

روش مصرف :
در مرحله‌ی اول باید سطح پوست را کامل تمیز نمود تا از ورود آلودگی‌ها به بافت‌های زیرین همراه با کرم جلوگیری بعمل بیاید. به این منظور باید از شوینده‌ی مناسب با نوع پوست خود استفاده نمائید. پس از اینکه صورت شسته شد و آلودگی‌ها از سطح آن پاک گردیدند، به آرامی و بوسیله‌ی یک حوله‌ی نرم باید سطح پوست را کاملا خشک نمود. حدود ربع دایره از کرم آبرسان باید روی انگشتان دست ریخته شود سپس انگشتان هر دو دست به یکدیگر مالیده شوند. به این ترتیب در هنگام استفاده روی پوست، کرم بصورت یکنواخت و مساوی در تمامی سطح پخش خواهد شد.
کرم آبرسان باید بخوبی در کلیه‌ی مناطق پوست صورت منجمله پیشانی، چانه، زیرچشم، گونه، گردن و بینی پخش شود. برای جذب حداکثری کرم، باید به آرامی و در جهت بالا آن را به سطح پوست بمالید.
دور لب‌ها و همچنین اطراف چشم از مناطقی هستند که جذب کرم در آن‌ها بخوبی اتفاق نمی‌افتد، بهتر است در این قسمت‌ها کرم را به وسیله‌ی ضربه‌های ملایم و پیوسته پخش نمائید تا جذب آن به حداکثر برسد.
بوسیله‌ی انتهای انگشتان دست، باید ضربه‌های ملایم و پیوسته‌ای را در تمامی سطح پوست صورت و گردن وارد نمائبد تا پوست به خوبی ماساژ داده شود. برای جذب و ماساژ نهایی، دو دست خود را به خوبی با یکدیگر مالش دهید تا به خوبی گرم شوند و سپس آن را روی قسمت‌های مختلف دوست بگذارید.
کرم آبرسان آسترال مدل کاسه ای Astral