شماره آگهی : 330167

کرم ضدآفتاب کیس بیوتی spf 60 مدل چای سبز Kiss Beauty

شماره تماس : 09101008810

کرم ضدآفتاب spf60 کیس بیوتی تایلند مدل چای سبز حجم 50 میلی لیتر Kiss Beauty

کرم ضدآفتاب کیس بیوتی که حاوی عصاره چای سبز است میتواند علاوه بر استفاده در زمان هایی که در معرض تابش آفتاب قرار میگیریم به دلیل وجود عصاره چای سبز در آن چربی های زائد پوست را که باث ایجاد جوش بر روی سطح آن می شود از بین ببرد و در نتیجه جوش های سطح پوست صورت بسیار کاهش خواهد یافت و حتی تا حدود زیادی از بین میرود. از دیگر خواص آن روشن کنندگی عصاره چای سبز موجود در آن است و همچنین علاوه بر موارد فوق میتواند امواج و اشعه های مضر نور آفتاب را با درجه SPF60 دفع کند.
علاوه بر موارد فوق میتواند سلولهای مرده و خشک شده را از بین ببرد که کار اکسیژن رسانی سطح پوست را بهتر انجام می دهد. کافیست از این ضدآفتاب استفاده کنید تا از پوست خود در برابر عواملی مانند خشکی، پیری، ایجاد چروک های سطح پوست محافظت کرده و به دنبال آن پوستی لطیف، نرم و شاداب داشته باشید. وقتی سلولهای مرده سطح پوست از بین برود سلولهای زنده جدیدی جایگزین آن میگردد که به روشنی و جوانی آن می انجامد


روش مصرف :
ابتدا صورت خود را شتسه و کاملا خشک کنید، کمی از کرم را به کف دست یا نوک انگشت های خود زده و بر روی محل مورد نظر به آرامی مالش دهید و به صورت دورانی بچرخانید تا کامل جذب پوست گردد. ( اگر برای صورت استفاده میکنید بهتر است از نوک انگشت ها استفاده کنید، اگر برای گردن و دست ها استفاده میکنید بهتر است از کف دست ها کمک بگیرید)
پس از کمی مالش به خوبی جذب پوست شده و اگر مقدار کرمی که استفاده کرده اید کافی نبود و تمام قسمت های مورد استفاده را پوشش نداد مجدد کمی کرم را به شکلی که استفاده کرده اید استفاده کنید تا تمام قسمت های صورت، گردن یا دست ها پوشش داده شود.
کرم ضدآفتاب کیس بیوتی spf 60 مدل چای سبز Kiss Beauty