شماره آگهی : 331232

تولید کننده و تامین کننده لباسکار و تجهیزات ایمنی

شماره تماس : 02154134

صنایع پوشاک لباسکار نوآوران خادم از سال ۱۳۷۹ در ردیف تولیدکنندگان برتر ایران قرار گرفت. این شرکت با توانایی های که در عرضه تولید لباس با کیفیت داشته است. در همان سال های ابتدایی توانست با شرکت های مهم و بزرگی همکاری داشته باشد. این همکاری ها خود اعتبار خوبی به این تولیدی بزرگ و معتبر بخشیده است. این شرکت همیشه بر با کیفیت بودن محصولی که تولید می کند، تاکید داشته است و سابقه همکاری با گروه ایران خودرو و گروه صنعتی سایپا نشانه ایی از صحت این کیفیت بالا دارد. در این شرکت تولیدی لباسکار، افراد زیادی مشغول به کار هستند.

این افراد توسط کارشناسان و ناظرین مجرب داخلی و بین المللی آموزش دیده اند و به طور مداوم بر با کیفیت بودن محصول شاهد هستند. تولیدی نوآوران خادم با برنامه ریزی مشخص، کیفیت بالا و قیمت های رقابتی، آمادگی خود را با شرکت های دیگر تولید کننده لباسکار اعلام می کند و در این زمینه می کوشد تا مقام اول را به دست بیاورد.

صنایع پوشاک نوآوران خادم یکی از بزرگترین و بهترین تولیدکننده های انواع لباسکار ( صنعتی، بیمارستانی، عملیاتی، لباس فرم شرکت ها، شلوار، کاپشن و …) است. این تولیدی با سابقه با هدف تولید برتر، قیمت مناسب و کیفیت برتر تمام سعی و تلاش خود را بر این اصل نهاده است تا درخواست مورد نیاز مشتریان را با بالاترین کیفیت تولید و عرضه نماید.

سابقه

صنایع پوشاک نوآوران خادم نزدیک به سه دهه سابقه کاری درخشان دارد. در این سه دهه با تکیه بر تجهیزات و دستگاه هایی به روز و نوآورانه مانند دستگاه طراحی، وسیله برش و دوخت همیشه سعی بر طراحی کردن لباس های کاری جدید و مقاوم داشته است. تلاش این شرکت با سابقه برای کسب رضایت مشتری در اینجا به اتمام نمی رسد. با شبکه فروش و خدمات پس از فروش گسترده به تلاش خود ادامه داده است. در این راستا هم به موفقیت هایی چون گواهینامه حضور در کنفرانس رضایت مندی مشتری، تندیس کنفرانس نشان عالی رضایتمندی مشتری و خدمات پس از فروش دست یافته است.

بزرگی و گستردگی صنایع پوشاک نوآوران خادم این توانایی را برای قبول کردن و تولید انواع لباسکار در تعداد فراوان، به صورت عمده و خرده فراهم کرده است. البته با تضمین این که تعداد فراوان سفارش اصلا از کیفیت و زیبایی لباسکارها نمی کاهد و مشتریان و صنایع مختلف می توانند از رسیدن به موقع و همچنین سالم بودن آنها مطمئن باشند. کار رسیدن سفارش به دست مشتری سفارش دهنده در کمترین زمان ممکن انجام می گیرد.

انواع تولیدات صنایع پوشاک نوآوران خادم

شرکت صنایع پوشاک نوآوران خادم توانایی انواع مختلف لباسکار با طرح های مختلف را دارد. همانطور که میدانید هر شغل لباس متناسب به خود را دارد و هر کدام به منظورهای متفاوتی طراحی شده اند. مثلا لباسکار یک کارمند اداره فقط جهت تشخیص موقعیت شغلی و شاید درجه خدمت رسانی او باشد. ولی لباس یک آتش نشان باید ایمنی لازم برای حفظ جان او از آتش را داشته باشد. لباس های این شرکت شامل لباسکار ( دو تیکه، کاپشن، لباس دوبنده، لباس یکسره، کاور، شلوار تک، پیراهن، کاپشن، جلیقه و تیشرت) می باشند، که هر کدام زیر مجموعه هایی نیز دارند. سازمان ها و ارگان های سفارش دهنده می توانند رنگ این لباس ها را متناسب با سازمان خود انتخاب کنند و سفارش دهند.

مراجعه و ثبت سفارش از خط تولید

داشتن کیفیت بالا در عین زیبایی و کارایی برای این تولیدی فقط یک شعار نیست و شما عزیزان می توانید از نزدیک شاهد این موضوع باشید و از نزدیک حقیقت درست بودن این گفته را ببینید. این شرکت از سفارش دهنده هایی که تمایل به دیدن کارخانه و بررسی عینی تجهیزات تولید لباسکار را دارند، استقبال می کند. سفارش دهندگان می توانند با مراجعه به قسمت طراحی، لباسکاری را که از قبل انتخاب کرده اند را ارائه دهند و لباسی مطابق با آن طرح دریافت کنند. مشاورانی نیز جهت مشاوره دادن در هنگام قبول سفارشات، به صورت تلفنی و حضوری در این شرکت وجود دارند. در تعامل بودن با مشتری و ارتباط گرفتن با آنها باعث افتخار این شرکت است. این خاصیت ها تنها مختص به یکی از شعب صنایع لباسکار نوآوران خادم نمی باشد و در تمامی شعب های این شرکت برقرار است.

در این شرکت تولیدی وسیله هایی چون دستگاه طراحی، برش، دوخت به طور کامل قابل رویت هستند. شما عزیزان می توانید خط تولید و شعب های مختلف ما را بازدید کنید و با ما تماس بگیرید. برای مشاوره و ثبت سفارش، باعث افتخار و سربلندی ماست که با ما در ارتباط باشید.

صنایع پوشاک نوآوران خادم در برابر این همه تلاش و تولید لباسکار، افتخارات فراوانی را به دست آورده است.
تولید کننده و تامین کننده لباسکار و تجهیزات ایمنی