شماره آگهی : 331367

رفع فرورفتگی در یخچال

شماره تماس : 02188193691

رفع فرورفتگی در یخچال
می خواهید بدانید که آیا می توانید فرورفتگی در یخچال انجام دهید ؟ خوب، در مورد این موضوع تجربه ها و راه حل هایی برای شما داریم. و نحوه رفع فرورفتگی در یخچال را توضیح میدهیم، بنابراین شما یک روش ارزان یاد خواهید گرفت پس تا آخر مقاله با ما باشید .



می توانید فرورفتگی ها را از درب یخچال درست کنید . در حالی که روش های مختلفی برای از بین بردن فرورفتگی های یخچال وجود دارد، آنها به دو دسته اصلی تقسیم می شوند، انقباض فلز و بیرون کشیدن و فرورفتگی.

رفع فرو رفتگی در یخچال

در این مقاله یاد می گیریم که چگونه فرورفتگی های یخچال را از بین ببریم. همچنین پاسخ سایر سؤالات جالب مرتبط مانند تعمیر فرورفتگی در یخچال چقدر هزینه دارد و آیا تعمیر یا تعویض یخچال ارزان تر است؟

برای تعمیر فرورفتگی با ما تماس بگیرید. تا هزینه تعمیر به شما اغلام کنیم.

قیمت دقیق شرکت‌های مختلف متفاوت است، اما اندازه و عمق فرورفتگی تعیین می‌کند که هزینه آن چقدر است.

رفع فرورفتگی در یخچال ساید بای ساید
دو روش اصلی برای از بین بردن فرورفتگی از یخچال وجود دارد. اولین دسته از روش ها شامل انقباض فلز برای وادار کردن فرورفتگی به شکل اولیه خود است. تکنیک های دیگر شامل بیرون کشیدن فرورفتگی است. بیایید هر یک از این روش ها را بررسی کنیم تا ببینیم چگونه آنها با هم مقایسه می شوند.

معروف ترین روش برای از بین بردن فرورفتگی یخچال از گاز ازت استفاده کنید. هنگامی که فلز سرد می شود، منقبض می شود که می تواند فرورفتگی را از بین ببرد.

یک تکه یخ خشک بردارید و آن را در برابر فرورفتگی در یخچال خود نگه دارید. هنگام کار با یخ خشک حتما از دستکش استفاده کنید. همانطور که یخ خشک را روی فرورفتگی نگه می‌دارید، فلز باید شروع به انقباض کند و فرورفتگی دوباره به شکل خود بازگردد.

بیرون کشیدن با ساکشن
روش زیر نسبت به روش های قبلی کمی کمتر فنی است. این شامل برداشتن چیزی است که می تواند به یخچال مکش کند و آن را به داخل بکشید تا فرورفتگی در جای خود قرار گیرد.

یکی از روش ها استفاده از پیستون است. اگر پیستون شما به اندازه کافی مکش داشته باشد حتما فرو رفتگی به جای اولیه بر می گردد

راه دیگر برای مکش خوب یخچال، خرید یک پاک کننده فرورفتگی از یک فروشگاه است..

ساکشن را از جداکننده فرورفتگی محکم به یخچالی که در آن فرورفتگی قرار دارد وصل کنید. سپس بکشید تا فرورفتگی در جای خود ظاهر شود
رفع فرورفتگی در یخچال