شماره آگهی : 332182

خرید مبلمان قسطی در کرج

شماره تماس : 02632207641

بازار مبل آرش کرج با طرح ویژه با شرایط عالی، با فروش مبلمان قسطی با اقساط بلند مدت بدون کارمزد با چک و سفته در خدمت شهروندان کرجی است.
کلکسیون مبل آرش، با جمع آوری برترین و با کیفیت ترین مبلمان از تولیدکنندگان داخلی و خارجی یکی از فروشگاه های برتر مبل در شهر کرج به حساب می آید.
محصولاتی که می توانید از کلکسیون مبل آرش به صورت اقساطی خرید نمایید عبارت اند از انواع مبلمان راحتی، استیل و کلاسیک، انواع سرویس خواب و تخت خواب، انواع میز ناهار خوری و میز تلویزیون، دراور و میز توالت است.

اگر شما هم قصد خرید مبلمان بصورت قسطی را دارید می توانید از شرایط ویژه مبلمان آرش برای خرید مبلمان راحتی و استیل، کلاسیک، مدرن، سرویس خواب و میز ناهار خوری استفاده کنید.
برای رفاه حال مشتریان مبلمان آرش، امکان ارائه چک و سفته در خرید مبل قسطی امکان پذیر است. کلیه محصولات کلکسیون مبل آرش تا ۱۲ ماه بدون محاسبه کارمزد به مشتریان ارائه می شود. مبل آرش با نزدیک به ۳۰ سال تجربه در زمینه تولید، پخش و فروش انواع مبلمان با کیفیت در شهر کرج، یکی از بهترین انتخاب ها برای خرید مبلمان در شهر کرج و سطح استان البرز به شمار می آید.
کرج میدان امام حسین بلوار چمران روبروی دانشکده کشاورزی جنب تالار بابابزرگ، کلکسیون مبل آرش
02632207641
خرید مبلمان قسطی در کرج