شماره آگهی : 332238

خدمات نگهداری و تعمیرات دستگاه ایکس ری

شماره تماس : 09385260652

دستگاه ایکس ری X-Ray که به آن تونل تصویربرداری نیز گفته می شود سطحی مقطعی است که اجسام از داخل آن عبور کرده و با استفاده از تکنولوژی تابش اشعه ایکس ری تصویر برداری انجام می شود. این دستگاه در بازرسی و کنترل لوازم همراه افراد موقع ورود و خرج در اماکنی که کنترل تردد در آن ها ضروری است از قبیل فرودگاه ها ، سالن های اجلاس و کنفرانس، ورودی دفاتر مقامات عالی رتبه، خروجی انبارها و کارگاه ها و … استفاده می شود. در واقع دستگاه ایکس ری یک فناوری پیشرفته و بدون خطر برای ردیابی است.
کارشناسان ایمن گارد آماده ارائه خدمات تعمیرات و نگهداری کلیه برندهای ایکس ری میباشند تلفن تماس ۰۹۳۸۵۲۶۰۶۵۲ قربانی
ایکس ری در مبادی گمرک کاربرد فراوانی دارد. در گمرک به وسیله ایکس ری انواع چمدان، کانتینر و پالت کالاهای وارداتی اسکن می شود و با تطبیق محتویات با مفاد اظهارنامه کالا، مامور گمرک اصالت مدارک گمرکی مفاد محموله را بررسی و برحسب مورد تایید می کند.

زمان زیادی نمی گذرد که از تکنولوژی اشعه ایکس ری در جهان استفاده می شود. علت جذابیت ایکس ری امکان عبور از موانع فیزیکی و نمایش تمامی محتویات است. البته برخی این موضوع را خلاف حقوق بشر می دانند مخصوصا زمانی که قرار است بدن انسان به منظور بازرسی تصویربرداری شود.
به دليل پر خطر بودن دستگاه های ایکس ری انسانی، گروه تایگر جهت حفظ سلامتی و موازین اخلاقی از عرضه این نوع از دستگاه های بازرسی ایکس ری خودداری کرده است.
انواع دستگاه ایکس ری
اندازه تونل تصویربرداری یا همان ایکس ری براساس نوع ورودی ای که تصویربرداری می شوند، به دسته های زیر تقسیم می شوند:
۱- دستگاه بازرسی ایکس ری کیف و بسته
۲- دستگاه بازرسی ایکس ری خودروی
۱-۲ دستگاه های بازرسی ایکس ری خودروهای بزرگ از جمله کانتینر و اتوبوس
۲-۲ دستگاه های بازرسی ایکس ری خودروهای شخصی و وانت بار
۳- دستگاه های بازرسی ایکس ری بدن انسان