شماره آگهی : 332615

آموزشگاه آرایشگری زنانه نگین غریبی

شماره تماس : 09195737747

کلاس ها به صورت خصوصی و نیمه خصوصی برگزار میشود که در طول کلاس تمام مواد،ابزار، اکسسوری به صورت رایگان در اختیار هنرجو های عزیزم قرار میدهم. زمان کلاس ها به صورت توافقی بین من و هنرجو ها هست.
در پایان آموزش هنرجو مدارک فنی و حرفه ای و بین المللی از ما دریافت میکند. مدارک فنی و حرفه ای دارای ریجستر برای تمام کشور های دنیا میباشد یعنی شما میتوانید با این مدرک در هر کشوری مشغول به کار شوید.
در پایان دوره های آموزشی ما، آپدیت همیشگی داریم و کلاس های رفع اشکال و پشتیبانی همیشگی به صورت رایگان در اختیار شما عزیزان قرار میدهیم.

در کلاس ها شناخت و آموزش بیماری های چشمی، قرینه سازی مژه و انواع مدل های لیفت و لمینت مژه و انواع کاشت و اکستنشن مژه ، اکستنشن ابرو که به تازگی ترند شده و همه مربی ها مهارت کافی برای آموزش را ندارند.

کاشت مژه های اداری، نخ نخ ، طبیعی، گربه ای، تری دی، ولیوم و سوپر ولیوم، مژه اکلیل دار ، آموزش مژه فانتزی و رنگی، مژه آمبره، آموزش ریموو و هارد ریموو و سارت ریموو داریم. همچین آموزش مژه هالیوودی، ستاره ای و خورشیدی داریم.

شناخت و آموزش پیشگیری از عفونت چشم، بیماری های چشم حاصل از کاشت نامناسب، شناخت انواع مواد و ابزار های لازم، روش هایی برای شناخت مدل و مپ چشم برای کاشت مناسب و رفع مشکل چشم هم در دوره ما هست.

به طور مثال آموزش کاشت برای چشم پلک افتاده، چشم پلک پف، چشم ریز ،‌چشم گرد و بی حالت که این مشکلات را با کاشت رفع کنید