شماره آگهی : 332648

پاسخ تشریحی-ویدئویی اصول تفسیر عکس های هوایی کنکور کارشناسی ارشد سال 1400 رشته سنجش از دور سیستم اطلاعات جغرافیایی (RS&GIS)

شماره تماس : 02166942812

اصول تفسیر عکس های هوایی
اصول تفسیر عکس های هوایی به دلیل کاربرد وسیعی که در علوم مختلف نظیر عمران،معماری، زمین شناسی ، کشاورزی، شهرسازی، جغرافیا، جنگل شناسی و علی الخصوص سنجش از دور و سیستم اطلاعات جغرافیایی و کنکور سنجش از دور و سیستم اطلاعات جغرافیایی دارد. باعث شده است فراگیری آن تحت عنوان یک یا چند درس در مقاطع مختلف رشته های فوق، ضرورت یابد.بنابراین پاسخ به سئوالات این درس برای خیل کثیری از داوطلبان علی الخصوص شرکت کنندگان کنکور سنجش از دور و سیستم اطلاعات جغرافیایی توصیه می شود
اختراع هواپیما در سال 1902 توسط برادران رایت بزرگترین رویدادی بود که باعث به وجود آمدن علم فتوگرامتری و متعاقباً اصول تفسیر عکس های هوایی گردید. در طول جنگ جهانی اول اصول تفسیر عکس های هوایی به مقدار قابل توجهی جهت مقاصد اطلاعاتی و شناسایی مورد توجه قرار گرفتند. در سال های جنگ جهانی دوم اصول تفسیر عکس های هوایی بیش از هر زمانی دیگر در کارهای اطلاعاتی و جاسوسی استفاده شد و تحولات ر این زمینه به قدری زیاد بود که بر شمردن آنها مشکل می باشد.
اصول تفسیر عکس های هوایی معمولا به دو گروه عمده عکس قائم و مایل تقسیم بندی می شوند که در عکسبرداری قائم محور دوربین کاملاً قائم می باشد در اصول تفسیر عکس های هوایی نحوه عکسبرداری طوری می باشد که هر کس با عکس بعدی و قبلی خود دارای پوشش است.
پاسخ تشریحی-ویدئویی اصول تفسیر عکس های هوایی کنکور کارشناسی ارشد سال 1400 رشته سنجش از دور سیستم اطلاعات جغرافیایی (RS&GIS)