شماره آگهی : 334001

محافظ صفحه نمایش آیفون

شماره تماس : 09125243628

محافظ صفحه نمایش آیفون
همگی میدانید که در صورتی که صفحه موبایل آسیب ببیند باید برای مدتی بدون گوشی هوشمند بمانید. ساده ترین راه برای جلوگیری از این اتفاق، یک کیس بسیار مناسب، یک محافظ صفحه یا هر دو است.
مطمئناً، می‌توانید یک کیف مدل دفتر یادداشتی را انتخاب کنید که صفحه را بپوشاند، اما این موارد ضخامت آیفون شما را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهند. اگر آیفون بزرگ‌تری دارید، احتمالاً جیب‌تان تا حد زیادی اشغال شده. یک محافظ صفحه نمایش می تواند بدون افزودن حجم اضافی از آیفون 13 شما محافظت کند.
یک محافظ صفحه نمایش خوب از بخشی از صفحه نمایش شما محافظت می کند که یک کیس قادر به محافظت از آن نیست – این همون پوشش اولئوفوبیک. اپل نمایشگرهای آیفون را با یک لایه مخصوص پوشش می دهد تا از آسیب دیدن چربی پوست جلوگیری کند. این پوشش می تواند در طول زمان با استفاده مداوم از آن از بین برود.
محافظ های صفحه اغلب لایه اولئوفوبیک مخصوص به خود را دارند، به این معنی که اثر انگشت روی آن باقی نمیماند. مهمتر از آن، به دلیل ماهیت خود، محافظ های صفحه نمایش نیز قابل تعویض هستند. اگر به صفحه نمایش خود آسیب زدید یا پوشش اولئوفوبیک شما از بین رفت، باید مجدد گلس خود را تعویض کنید.
نکته مهم دیگر قسمت دیگر آیفون شماست. این قسمت را که از شیشه ساخته شده است، مانند لنز دوربین، فراموش نکنید. چون لنزهای آیفون بزرگ و آسیب پذیرند و باید حتما محافظت شوند.

فروشگاه اینترنتی قطعه فروش به عنوان یکی از معتبرترین و تخصصی‌ترین فروشگاه‌های عرضه کننده محصولات جانبی موبایل جهت فروش و همچنین خدمات مربوط به تعمیرات است.

قطعه فروش
شرکت توسعه ارتباطات پارتاک سرویس
تماس تلفنی:
09125243628
88929422-021
مراجعه حضوری:

مرکز خدمات فوری (شعبه جمهوری):
تهران، خیابان جمهوری، تقاطع خیابان حافظ، مجتمع تجاری علاالدین، طبقه 1، واحد 108
محافظ صفحه نمایش آیفون