شماره آگهی : 334715

لوله آهنی-فروش لوله آهنی-مقاطع آهنی-لوله آهنی سیاه-لوله بدون درز-لوله درز دار

شماره تماس : 02166396590

لوله آهنی-این لوله ها برای بسیاری از پروژه های لوله کشی عالی هستند. آنها برای جابجایی آب، انتقال فاضلاب و در برخی از موارد انتقال گاز و سیم های برق مورد استفاده قرار می گیرند.

یکی دیگر از کاربردهای عالی لوله های آهنی برای سیستم دفع زباله است. زیرا در برابر ساییدگی و خوردگی که ممکن است در اثر ورود و خروج روزانه مواد غذایی و ذرات ایجاد شود. بسیار مقاوم هستند. از همه مهمتر بهترین ویژگی لوله های آهنی نسبت به برخی از لوله ها از جمله پی وی سی، قابلیت بازیافت راحت آن ها است. به طوری که می توان آنها را بارها و بارها برای پروژه های مختلف استفاده کرد.

لوله های آهنی سیاه

لوله سیاه نوع دیگری از لوله های آهنی است. که برای انتقال گاز مورد استفاده قرار می گیرد. آهن سیاه از هر لوله پلاستیکی قوی تر است. زیرا از فلز ساخته شده است. این مهم است. زیرا نشت گاز می تواند کشنده باشد. به عبارتی لوله های سیاه برای انتقال گاز طبیعی و پروپان در مصارف مسکونی استفاده می شوند. و به دلیل حساسیت بالایی که دارند. به صورت بدون درز تولید می شوند که آنها را به نوع بهتری. برای حمل و نقل گاز و سیستم های اسپرینکلر آتش تبدیل می کند. زیرا بهتر از لوله گالوانیزه می توانند از آتش سوزی جلوگیری کنند.



لوله سیاه آهنی بر خلاف نامش در واقع از یک ترکیب کم عیار فولاد ملایم ساخته شده است. این به لوله مقاومت بسیار بهتری در برابر خوردگی نسبت به لوله های سنتی می دهد. اما از آنجایی که لوله سیاه هیچ پوشش محافظتی ندارد. ممکن است در محیط های خیش یا مرطوب به راحتی زنگ بزند. برای جلوگیری از زنگ زدگی و ایجاد خوردگی لوله در خارج، باید یک لایه محافظ در قسمت بیرونی لوله ایجاد نمود. ساده ترین روش رنگ آمیزی آن است. به دلیل اینکه این لوله پوشش محافظتی ندارد. از آن نباید برای انتقال آب استفاده کرد. تفاوت لوله آهنی با نوع گالوانیزه نیز در همین نکته است که لوله مشکی با هیچ لایه محافظتی پوشانده نمی شود.

یکی از مزایای اصلی لوله های آهنی سیاه چکش خواری آن است. این بدان معنی است که می توان آن را بدون دردسر زیاد به فرم مورد نظر درآورد. کار با این لوله به دلیل راحتی در رزوه دار کردن آن رزوه ای. لوله آهنی مشکی برای ایجاد آب بندی مناسب، نیاز به نوار تفلن دارند.

استیل دی (Steel day)

با سالها تجربه در زمیه عرضه و توزیع انواع استیل بگیر و استیل نگیر. و همچنین انواع فولادهای نسوز و فولادهای دریایی و ساختمانی توانسته است رضایت مشتریان خویش را فراهم نماید. زیرا کارشناسان مجرب استیل دی آماده اند تا در زمینه مشاوره و ارائه دادن بهترین پیشنهادات خرید محصول به مشتریان عزیز خدمات رسانی نمایند.
صنعتگر محترم و گرامی از اینکه استیل دی را جهت خرید فولاد آلیاژی مورد نیاز خویش انتخاب می نمایید از شما سپاسگزاریم.
تمام محصولات استیل دی بر حسب نوع کالا دارای گواهینامه ها و آنالیزهای معتبر داخلی و خارجی می باشند.

ارتباط با ما:

09922704358

02166396590

واتس آپ: 09922704358

ارتباط با ما در شبکه های اجتماعی (با کلیک بر روی لینک های زیر به ما بپیوندید)

https://t.me/steel_day تلگرام

https://www.instagram.com/steel_day.ir اینستاگرام

https://twitter.com/MDlakan توییتر

ایمیل: steelday.foolad@gmail.com
لوله آهنی-فروش لوله آهنی-مقاطع آهنی-لوله آهنی سیاه-لوله بدون درز-لوله درز دار