شماره آگهی : 334730

شرکت فولادکبیر

شماره تماس : 09129234397

مجموعه شرکت های کبیر (سهامی خاص) مرکز تخصصی در زمینه تولید و نصب انواع ورق های گالوانیزه و رنگی فرم شده با طرح های شیروانی ، عرشه فولادی ، ورق های کرکره ای ، پوشش های سقف و دیواری میباشد .
ورق گالوانیزه یکی از انواع ورق‌های فولادی است که کاربردهای فراوانی دارد. این ورق‌ها با استفاده از فلز روی پوشش داده شده‌اند و در نتیجه مقاومت به خوردگی بالایی دارند. درباره فرایند پوشش روی این ورق‌ها لازم به ذکر است که پوشش دهی یکی از روش‌های محافظت از خوردگی است که در آن فلز مادر توسط لایه‌ای از فلز محافظ (که معمولا فلز روی است) پوشش داده می شود. در نتیجه در زمان حضور فلز در یک محیط خورنده، پوشش خورده شده و فلز مادر حفظ می‌گردد. مقاومت ورق گالوانیزه در برابر خوردگی به پارامترهای متعددی وابسته است.

ورق گالوانیزه دارای پوشش سطحی 80 تا 120 میکرون از فلز روی است. از نظر شکل ظاهری سطح ورق، این محصولات به سه دسته ورق گالوانیزه بدون گل، ورق گل ریز و ورق گل درشت تقسیم بندی می‌گردد که هر خصوصیات منحصر به فرد خود را دارند. در ادامه اطلاعات کاملتری در خصوص ورق‌های گالوانیزه و مهمترین خصوصیات آن‌ها ارائه خواهیم کرد، پس این مقاله را تا انتها دنبال نمایید.
شرکت فولادکبیر