شماره آگهی : 336634

تعمیرات فشارسنج

شماره تماس : 09195660250

تعمیر فشار خون سنج دیجیتال

تعمیر فشار خون سنج دیجیتال پس از تحویل از مشتری تمامی قطعات از نظر ظاهری چک میشود و پس از آن در حضور مشتری عیب یابی و اعلام هزینه میگردد لازم به ذکر است تعمیرات در همان روز و در نهایت 24 ساعت قابل تحویل میباشند .

تعمیر فشار خون سنج دیجیتال در مجموعه ملی با کادر مجرب و تعمیر کاران حرفه ای در این مرکز انجام میگردد تعمیر انواع فشار خون سنج دیجیتال ساخت کشور چین تایوان و آلمان با مارک های مختلف نیز به جهت موجود بودن لوازم یدکی قابل تعمیر و یا قابل تعویض میباشد .
تعمیر فشار خون سنج دیجیتال و تعمیر فشار خون سنج جیوه ای که نام دیگر آن فشار خون سنج عقربه ای میباشد با توجه متغیر بودن هزینه تعمیرات قبل از تعمیر با صاحب کالا تماس گرفته میشود و هزینه تعمیر فشار خون سنج نیز اعلام میشود و پس از تائید صاحب کالا انجام تعمیرات شروع میشود .

این روزها بسیاری تماس ها در خصوص تعمیر فشار خون سنج برای این است که اگر ما بخواهیم فشار خون سنج دیگری تهیه کنیم آیا فشار خون سنج بازویی بهتر است یا فشار خون سنج مچی که توصیه ما به شما هموطنان عزیز فشار خون سنج بازویی میباشد . دلیل ( فشار خون سنج مچی در سنین بالا کارایی خوبی ندارد و حساسیت خوبی ندارد )

فروش انواع فشارخون سنج دیجیتال و فشارخون سنج جیوه ای با بهترین قیمت و گارانتی محصولات در مجموعه ملی عرضه و پخش میگردد جهت استعلام قیمت از منوی بالا ارتباط با ما در تماس باشید .
تعمیرات فشارسنج