شماره آگهی : 337667

فروش اسید اولئیک

شماره تماس : 09120686791

اسید اولئیک (Oleic-Acid)
اسید اولئیک یا به عبارت دیگر Oleic acid مایعی روغنی شکل با رنگ قهوه ای متمایل به زرد است که در بیشتر روغن های طبیعی یافت می شود. جالب است بدانید که لغت اولئیک از کلمه روغن سرچشمه گرفته است. این ماده یک اسید چرب اشباع نشده به شمار می آید که در روغن ها و چربی های حیوانی یافت می شود. اولئیک اسید به شکل طبیعی بی رنگ و بی بو است. در حالی که رنگ آن در محصولات صنعتی، قهوه ای متمایل به زرد است.
خواص اسید اولئیک چیست؟
اسید اولئیک ماده ای است که در صنایع بسیار فراوانی اعم از دارویی، بهداشتی و آرایشی، دارویی، صنعتی خوراکی و ... به کار گرفته می شود. جالب است بدانید که این ماده در مواد غذایی بسیار فراوانی همچون کره ، آجبل، انواع روغن ها، گوشت، انواع مغزها، دانه های چرب و .. یافت می شود. ناگفته نماند این روزها استفاده از این ماده جهت ساخت روغن های خوراکی و گیاهی مانند روغن های کلزا، هسته انگور و زیتون به شدت رواج پیدا کرده است.
جالب است بدانید که این اسید به عنوان یک اسید چرب امگا 9 حساب می شود. بسیاری از دانشمندان و محققان پیشنهاد می کنند که جهت پخت و پز و همچنین بخش های خوراکی ( به علت چربی ها و مواد مغذی مفید) از این ماده استفاده کنید.
گروه بازرگانی شیمیایی الساپا از جمله فروشندگان و واردکنندگان اسید اولئیک کاربردی می باشند که در حوزه خرید و فروش مواد پلیمری و شیمیایی صنعتی خصوصا Oleic Acid از تجربه بسیار بالایی برخوردار هستند. شما عزیزان می توانید برای خرید Oleic Acid، با کیفیت بالا و قیمت مناسب با کارشناسان ما ارتباط برقرار نمایید
جهت اطلاع از قیمت و نحوه فروش از طریق شماره های زیر با کارشناسان فروش ما در تماس باشید.
راههای ارتباط باELSAPA :
02188062713
02186017285
داخلی(305)
09120686791
وب سایت : www.elsapaco.com
فروش اسید اولئیک