شماره آگهی : 338782

کامنت اینستاگرام شما را خریداریم

شماره تماس : 09930719851

کسب درآمد از اینستاگرام بدون سرمایه، یکی از روش‌های جذاب کسب درآمد از اینترنت است. اینستاگرام با بیش از ۲۴ میلیون کاربر ایرانی محبوب‌ترین شبکه اجتماعی در ایران
شناخته شده‌است. ابتدا به این برنامه به عنوان راهی برای کسب درآمد توجهی نشده بود و کاربران آن این برنامه را تنها به عنوان سرگرمی و برقراری ارتباط‌ های دوستانه می‌شناختند؛ تا اینکه این برنامه بیشتر شناخته شد و کاربران با آپلود عکس از کسب و کار خود راه تبلیغات اینترنتی از طریق اینستاگرام را پیدا کردند.

ملیجه ایده ای جدید و راحت برای کسب درآمد از اینستاگرام دارد! کامنت شما را خریداریم!!

ملیجه با روشی جدید وخلاقانه کامنت های شما را شمارش کرده و برای هر کامنت به شما مبلغی پرداخت می شود. روش جدید کسب درآمد از اینستاگرام بصورت تضمینی و تخصصی. این روش کاملا واقعی می باشد و ملیجه کامنت های شما را به قیمت روز خریدار است.

آمار اینستاگرام می‌گوید ۲۰۰ میلیون کاربر هر روز به‌طور میانگین یک پیج کسب و کار را بررسی و بازدید می‌کنند و ۶۰ درصد از کاربران برای کشف محصولات جدید از این شبکه استفاده می‌کنند، ۸۰ درصد آنها حداقل یک برند از برندهای محبوب خود را دنبال می‌کنند و ۶۶ درصد از بازدیدها مربوط به بازدید پروفایل افراد عادی است.

راه اندازی پیج فروش و بلاگری و… برای کسب درآمد از اینستاگرام ایده خوبی است ولی امروزه رقابت بسیار زیاد شده و رشد در اینستاگرام و رسیدن به درآمد کار آسانی نیست، اگر میخواهید به آسانی و تنها با چند کلیک از اینستاگرام درآمد داشته باشید همین حالا به بخش “ثبت نام کامنت گذارها” رفته و ثبت نام کنید.

ملیجه روزانه برای شما لینک ارسال میکند و هر کامنتی که توسط شما ثبت شود خریداری میشود! اگر تمایل به کسب درآمد بیشتر داشته باشید، درآمد ثبت کامنت همزمان با چند اکانت، شما را شگفت زده خواهد کرد…



www.melijeh.ir

www.instagram.com/melijeh.ir
کامنت اینستاگرام شما را خریداریم