شماره آگهی : 338784

استخراج کامنت یوتیوب

شماره تماس : 09930719851

یویتوب یک سرویس اشتراک ویدئو و دومین سایت پربازدید جهان است . با توجه به سیستم کسب درآمد از یوتیوب و افزایش کاربران یوتیوب ایرانی ما سیستم استخراج کامنت های یوتیوب را پیاده سازی و درسترس شما عزیزان قرار دادیم .
این روز ها با توجه به گسترش استفاده از یوتیو، قرعه کشی اینستاگرام نیز طرفداران خودش را پیدا کرده و کاربران به دنبال یافتن قرعه کشی یوتیوبی هستن. در شرایط فعلی جامعه بیشتر کاربران وقت خود را در فضای مجازی و یوتیوب میگذرانند. استفاده از قرعه کشی های یوتیوب یکی از سرگرمی های دو سر سود برای کابران محسوب میشود.
با این تفسیر که برگزاری این قرعه کشی های یوتیوب از سویی منجربه افزایش بازدید و subscribe در اکانت اصلی می شود، که خود در افزایش و ارتقا اکانت تاثیر به سزایی دارد، از سویی دیگر این مسئله از طرف کاربران نیز مورد استقبال قرار دارد، چرا که بدون اینکه بخواهند هزینه ای کنند تنها با صرف یک زمان اندک و منشن کردن افرادی که میشناسند در زیر یک پست، به راحتی برنده جوایز کوچک و بزرگی می شوند، کافیست که کمی چاشنی خوش شانسی هم در ان امیخته شود تا بتوانید برنده قرعه کشی یوتیوبی شوید.
نحوه استخراج کامنت گذاران توسط وبسایت ملیجه
وبسایت ملیجه اولین و تنها سامانه قرعه کشی در کامنت های یوتیوب میباشد که میتوانید بین نظرات یوتیوب شما قرعه کشی انجام دهد. برای استخراج کامنت یوتیوب و دریافت خروجی اکسل، فقط کافیست فرم زیر را پر کنید و کارشناسان ملیجه در کمتر از 2 ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

www.melijeh.ir
www.instagram.com/melijeh.ir
استخراج کامنت یوتیوب