شماره آگهی : 338787

رشد پیج اینستاگرام با کامنت واقعی

شماره تماس : 09930719851

اهمیت کامنت در رشد پیج اینستاگرام با افزایش بازدید و سرازیر شدن فالوورهای بیشتر به صفحه شما نمایان می شود. به طوری که همه افراد فعال در این فضا، علاوه بر تلاش برای افزایش تعداد لایک پست های خود در پی شناخت راه هایی هستند که مخاطب را برای گذاشتن کامنت بیشتر ترغیب نماید. چراکه این سرویس اینستاگرام یک فاکتور مهم جهت دیده شدن پست ها و محتوای تولیدی شما می باشد.

به بیان بهتر کامنت، یکی دیگر از الگوریتم های مهم اینستاگرام است که بیانگر تعامل بالای اکانت یا پویایی و فعالیت پیج شما بوده و در رشد صفحه شما موثر می باشد.

همانطور که اشاره شد، اینستاگرام علاوه بر لایک و فالوور، برای کامنت نیز الگوریتم خاصی را تعیین کرده که بر اساس آن، اولیت بندی پست‌ ها با توجه به تعداد کامنت است. به این صورت که هرچقدر مطالب پیج شما، بیشتر مورد توجه و استقبال کاربران قرار بگیرد؛ آن پست در الگوریتم اینستاگرام رتبه بالاتری دارد. بنابراین احتمال نمایش پست در اکسپلور نیز افزایش خواهد یافت که در این صورت، تعداد بیشتری از کاربران، حتی آن دسته از افرادی که فالوور شما نیستند، می توانند مطالب و پست هایتان را ببینند.

درواقع ارزش و اهمیت کامنت در رشد پیج اینستاگرام با افزایش تعداد بازدید محتوای شما و در نتیجه بالاتر رفتن نرخ فالوورهایتان، مشخص می گردد. با این توضیحات اگر شما نیز صاحب یک برند یا کسب و کار در فضای اینستاگرام هستید، بهتر است به نکاتی که موجب افزایش مشارکت مخاطبان و ارسال نظرات یا کامنت های بیشتر منتهی می شود، توجه داشته باشید!

یکی دیگر از روش های بسیار تاثیرگذار که نتیجه ای فوری و کاملا تضمین شده ای در رشد پیج شما دارد، خرید کامنت واقعی است. خرید کامنت کاربران واقعی به شما در ایجاد اعتماد برای جذب مخاطبان بیشتر، کمک زیادی می کند. این روش به ویژه برای افرادی که از طریق اینستاگرام به کسب درآمد می پردازند، اهمیت بیشتری داشته و به این طریق شاهد نتایج چشمگیری در رشد پیج و افزایش درآمد خواهند بود.

همین حالا کامنت سفارش بدید، تاثیر کامنت های ملیجه بر پستتان شما را شگفت زده خواهد کرد!

www.melijeh.ir

www.instagram.com/melijeh.ir
رشد پیج اینستاگرام با کامنت واقعی