شماره آگهی : 339929

نسخه ویندوز 10 - دانلود نرم افزار ویندوز 10 - ویندوز 10 - ویندوز قانونی 10 - مایکروسافت ویندوز 10

شماره تماس : 02128429090

چرا باید به ویندوز 10 مهاجرت کنیم؟

ویندوز 10 این قابلیت را دارد که به راحتی بتوانید از ویندوز 8 به آن آپگرید کنید. اما چه دلیلی وجود دارد که شما را راغب کند از ویندوز 8 یا 7 به ویندوز 10 بروید؟

https://microsoftlicense.com/fa/Windows-10-Original-License-Key

1. منوی Start به‌روزشده و رابط کاربری
تقریبا برای تمامی کاربران ویندوز, منوی Start یکی از پرکاربردترین بخش‌هاست. مایکروسافت, در ویندوز 8 , آن را کاملا دگرگون کرد. اما در ویندوز 10, شاهد بازگشت باشکوه منوی Start هستیم. به طوری که برترین ویژگی‌های ویندوزهای 7 و 8 در آن گنجانده شده است. حتی دکمه Power نیز در جای مناسب خود قرار گرفته است و دیگر برای خاموش کردن دستگاه نیازی به یافتن منوهای مخفی نیست.

منوی Start در ویندوز 10 به دو تکه تقسیم شده است. بخش سمت چپ, شامل File Explorer, اپ‌های بیش‌تر استفاده‌شده و اپ‌های اخیرا نصب‌شده است. بخش سمت راست نیز شامل اپ‌های مدرن با کاشی‌‌های زنده است. یکی از بهترین ویژگی‌های منوی Start ویندوز 10 امکان شخصی‌‌سازی بالا و استفاده آسان از آن است.

به علاوه, مایکروسافت, رابط کاربری ویندوز را با آیکون‌های جدید, صداها و آیکون‌های مناسب ماوس و صفحات لمسی به‌روز کرده است. همه اپ‌های مدرن نیز به مانند اپ‌های معمولی حالت پنجره‌ای پیدا کرده‌اند. همچنین دارای یک مرکز اطلاع‌رسانی کاربردی برای اطلاع از تمامی اطلاع‌رسانی برنامه‌ها و اپلیکیشن‌ها است.

https://microsoftlicense.com/fa/Windows-10-Original-License-Key

2. کورتانا
مایکروسافت در ویندوز 10 به طور رسمی Cortana , دستیار دیجیتالی شخصی خود را معرفی کرده است. به طور پیش‌فرض, کورتانا در کنار دکمه Start قرار گرفته است و شما میتوانید با گفتن عبارت “Hey, Cortana” او را صدا کنید. البته, کورتانا یک قابلیت کاملا اختیاری است و شما در صورت تمایل میتوانید آن را فعال کنید.

با فعالسازی کورتانا, میتوانید با او صحبت کنید و اعمالی نظیر روشن و خاموش کردن وای‌فای و بلوتوث, جستجوی فایل‌‌ها, اجرای اپ‌ها و... را به صورت صوتی از او درخواست کنید.

علاوه بر این, کورتانا امکان نمایش اطلاع‌رسانی‌ها بر اساس موقعیت مکانی شما و پیگیری تقویم و برنامه‌های زمان‌بندی شما را نیز دارد. به عنوان مثال اگر اجازه بدهید که کورتانا زمان بازگشت شما از محل کار به خانه را بداند, میتواند اطلاعات مربوط به ترافیک را به طور خودکار در اختیار شما قرار دهد.


3. Microsoft Edge
Microsoft Edge, مرورگر وب جدید پیش‌فرض ویندوز 10 است و توسط مایکروسافت برای رقابت با مرورگرهای فایرفاکس و کروم ساخته شده است. بر خلاف اینترنت اکسپلورر, Edge از پایه ساخته شده, سریع و کاربرپسند است. همچنین دارای ابزارها و قابلیت‌های متفاوت دیگری نظیر لیست مطالعه, هماهنگی با کورتانا, حالت مطالعه, به‌اشتراک‌گذاری آسان صفحات وب و... است.

با وجود موتور جستجوی پیش‌فرض Bing در آن, امکان نمایش سریع نتایج جستجو با تایپ عبارات در نوار آدرس امکان‌پذیر شده است. این قابلیت جهت اطلاع سریع از پیش‌بینی آب‌وهوا, وضع ترافیک و نظایر آن بسیار کمک‌کننده است.

https://microsoftlicense.com/fa/Windows-10-Original-License-Key

4. ارتقا به DirectX 12
اگر اهل بازی‌های ویدیویی هستید, DirectX 12 یکی از بهترین چیزهایی است که پیرامون ویندوز 10 خواهید شنید. DirectX 12 مجموعه‌ای از رابط‌های گرافیکی است که نسبت به DirectX 11 پردازش بهتر بازی‌‌ها را به همراه دارد.

همچنین DirectX 12 امکانات بیشتری را برای توسعه‌دهندگان بازی‌ها با همراه داشته است.

اگر گیمر هستید, ارتقا به ویندوز 10 میتواند تجربه بازی‌ کردن شما را بهبود ببخشد.


5. هماهنگی با Xbox
اکنون با ویندوز 10 میتوانید بازی‌های Xbox One خود را در رایانه شخصی‌تان نیز تجربه کنید. ویندوز 10 دارای یک اپ Xbox از پیش‌ نصب‌شده است با فعال‌سازی آن, کافی است گیم‌پد خود را به رایانه متصل کنید تا بازی‌ها از طریق شبکه محلی شروع به استریم‌شدن کنند.

اپلیکیشن Xbox ویندوز قابلیت‌‌هایی نظیر دوستان, دست‌آوردها, پشتیبانی از اجرای اپ‌ها و... را نیز دارا میباشد.


6. Continuum
آماده‌سازی پردازش یا رابط کاربری یکسان, بی‌توجه به این که از چه دستگاهی استفاده می‌کنید, هدف Continuum است. بر خلاف ویندوز 8, ویندوز 10 شما را مجبور به استفاده از صفحه نمایش لمسی نمیکند. به جای آن, Continuum اطمینان پیدا میکند که سیستم عامل با هر نوع ابزار تایپ یا اندازه صفحه, به طور کاملا روان کار میکند.

Continuum به ویندوز این امکان را میدهد تا نوع دستگاهی که بر روی آن نصب است را شناسایی کند و خود را کاملا با ویژگی‌های آن تطبیق دهد. ویندوز 10 یکی از محبوب ترین نسخه های سیستم عامل ویندوز است که طرفداران زیادی پیدا کرده است. امروز قصد معرفی نسخه جدید ویندوز 10 با نام Windows 10 21H1 را داریم. با توجه به این که اکثر مردم برای یادگیری , بازی و سرگرمی و انجام کارهای روزمره استفاده می کنند, مایکروسافت خبر از بروز رسانه ویندوز به نسخه 21H1 خبر داد. در این مقاله توضیحی کوتاه از ویژگی های ویندوز 10 نسخه 21H1 خواهیم داشت. دلیل نامگذاری H1 این است که نسخه جدید ویندوز قرار است در نیمه اول همین امسال یعنی 2021 منتشر شود.

https://microsoftlicense.com/fa/Windows-10-Original-License-Key

مایکروسافت بر اساس بازخورد قبلی خود از گسترش فناوری های کنترل سیستم از راه دور , آموزش مجازی و تجربیاتی که از نسخه 20H2 کسب کرد , قصد دارد ورژن جدید را بر پایه سرویس دهی و فعالیت های تحت شبکه منتشر کند. Windows 10 21H1 شامل یک سری ویژگی های جدید است که امنیت و کنترل سیستم از راه دور را برای کاربران آسان کرده است. این بروز رسانی بر پایه درخواست های مشتریان از مایکروسافت جهت بهبود کارایی ویندوز آماده شده است. بنابراین ویندوز 10 نسخه 21H1 نیاز های کلیدی کاربران که اکثر اوقات با آن ها سر و کار دارند را بهبود داده است.

ویژگی های جدید Windows 10 21H1
در این جا به برخی از ویژگی های اساسی این نسخه از ویندوز ۱۰ اشاره می کنیم:
• Windows Hello Multi Camera به شما کمک می کند تا اگر به لپ‌تاپ خود یک وبکم متصل کردید , بتوانید آن را به عنوان دوربین پیش فرض انتخاب کنید.
• بهبود های امنیتی در ابزار Windows Defender.
• Windows Management Instrumentation (WMI) Group Policy Service (GPSVC) ابزار کنترل سیستم از راه دور است که دیگر به نرم افزارهایی مانند AnyDesk نیاز نخواهید داشت.

https://microsoftlicense.com/fa/Windows-10-Original-License-Key

شرکت رایان نت (سهامی خاص) به عنوان اولین تامین کننده رسمی لایسنسهای اصلی محصولات مایکروسافت و تنها همکار تجاری رسمی مایکروسافت در ایران (Microsoft Partner) با سابقه فعالیت نزدیک به یک دهه در واردات عمده محصولات اورجینال مایکروسافت و همکاری با بیش از یکصد هولدینگ و سازمان دولتی, خصوصی و بین المللی شاخص و مطرح مستقر در ایران, مفتخر به ارایه تمامی محصولات نرم افزاری مایکروسافت به صورت مستقیم, با قیمت مناسب و بدون واسطه از طریق دفتر این شرکت (Talee Limited) در انگلستان به عنوان Partner & Solution Provider رسمی مایکروسافت می باشد. با توجه به حجم موجودی شرکت تمامی محصولات به صورت فوری تحویل داده میشوند و دارای پشتیبانی و گارانتی مادام العمر این شرکت و همچنین پشتیبانی فنی مایکروسافت میباشند, همچنین هیچ یک از محصولات ارایه شده توسط این شرکت از نوع OEM - Academic - Charity نبوده و تمامی محصولات با لایسنس Retail و یا Volume License معتبر و قابل استعلام از مایکروسافت ارایه می گردند.

کلمات کلیدی:
ویندوز 10 home - ویندوز 10 اورجینال - لایسنس ویندوز 10 - لایسنس اصلی ویندوز 10 home - فعالسازی قانونی ویندوز 10 home - مایکروسافت ویندوز 10 - فروش Windows 10 - لایسنس اورجینال ویندوز 10 - Windows 10 اورجینال - لایسنس ویندوز 10 پرو - قیمت ویندوز 10 Pro - ویندوز 10 اورجینال - لایسنس ویندوز 10 پرو - لایسنس اصلی ویندوز 10 Professional - فعالسازی قانونی ویندوز 10 Pro - مایکروسافت ویندوز 10 - فروش Windows 10 - لایسنس اورجینال ویندوز 10 - Windows 10 اورجینال - لایسنس ویندوز 10 اینترپرایز - قیمت ویندوز 10 اینترپرایز - لایسنس ویندوز 10 - خرید ویندوز 10 اینترپرایز اورجینال - ویندوز 10 - Windows 10


https://microsoftlicense.com/fa/Windows-10-Original-License-Key
نسخه ویندوز 10 - دانلود نرم افزار ویندوز 10 - ویندوز 10 - ویندوز قانونی 10 - مایکروسافت ویندوز 10