شماره آگهی : 339931

خرید ویندوز 8.1 اورجینال - مزایای ویندوز 8.1 - مایکروسافت ویندوز 8.1 - فروش ویندوز 8.1 - دانلود ویندوز 8.1 اورجینال

شماره تماس : 02128429090

ویندوز 8.1 موسوم به ویندوز آبی توسط مایکروسافت با خیل عظیمی از قابلیت های جدید و بالاخره با پشتیبانی از صفحه نمایش های با رزولوشن بالا به طور رسمی معرفی شد. ویندوز 8.1 هم اکنون برای توسعه دهندگان در دسترس می باشد و نسخه های نهایی برای کاربران پاییز امسال در دسترس خواهد بود. با پشتیبانی از نمایشگرهای با رزولوشن بالا مایکروسافت بالاخره قادر خواهد دیوایس هایی همانند Surface Pro را به بازار عرضه کند و به رقابت با اپل و گوگل بپردازد. قابلیت های جدید در ویندوز 8.1 شامل بازگشت دکمه استارت, اینترفیس جستجوی جدید و تغییرات در رابط کاربری و اپلیکیشن های جدیدی همانند Facebook و Flipboard و قابلیت های سفارشی سازی دیگری خواهد بود. بک گراندها متحرک شده اند و شما می توانید برای لاک اسکرین هر تصویری را که دوست دارید قرار دهید. اکنون جستجوی Bing Heroes با گرافیک تاثیر برانگیز برگشته است. جستجوی افراد مشهوری مانند Marilyn Monroe اینترفیسی فول اسکرین با عکس ها ومدیاهای مختلف در کنار نتایج جستجوی سنتی را برای شما به نمایش خواهد گذاشت. مایکروسافت همچنین همانند اپل تصمیم گرفته است که سیستم عامل را به 200 درصد scale up کند و این بدین معنی است که توسعه دهندگان باید اپلیکیشن های خود را برای اینکه تصاویر و متون crisp دیده شوند آپدیت کنند.

https://microsoftlicense.com/fa/Windows-8-8.1-Original-License-Key

شرکت رایان نت (سهامی خاص) به عنوان اولین تامین کننده رسمی لایسنس های اصلی محصولات مایکروسافت و تنها همکار تجاری رسمی مایکروسافت در ایران (Microsoft Partner) با سابقه فعالیت نزدیک به یک دهه در واردات عمده محصولات اورجینال مایکروسافت و همکاری با بیش از یکصد هولدینگ و سازمان دولتی, خصوصی و بین المللی شاخص و مطرح مستقر در ایران, مفتخر به ارایه تمامی محصولات نرمافزاری مایکروسافت به صورت مستقیم, با قیمت مناسب و بدون واسطه از طریق دفتر این شرکت (Talee Limited) در انگلستان به عنوان Partner & Solution Provider رسمی مایکروسافت می باشد. با توجه به حجم موجودی شرکت تمامی محصولات به صورت فوری تحویل داده میشوند و دارای پشتیبانی و گارانتی مادام العمر این شرکت و همچنین پشتیبانی فنی مایکروسافت میباشند, همچنین هیچ یک از محصولات ارایه شده توسط این شرکت از نوع OEM - Academic - Charity نبوده و تمامی محصولات با لایسنس Retail و یا Volume License معتبر و قابل استعلام از مایکروسافت ارایه می گردند.

کلمات کلیدی:
لایسنس ویندوز 8.1 - خرید ویندوز 8.1 - خرید ویندوز 8.1 اورجینال - مزایای ویندوز 8.1 - مایکروسافت ویندوز 8.1 - فروش ویندوز 8.1 - دانلود ویندوز 8.1 اورجینال - خرید قانونی ویندوز 8.1 - قیمت ویندوز 8.1 - خرید ویندوز 8.1 orginal - خرید ویندوز 8.1 نسخه اصلی - فروش نسخه نهایی ویندوز 8.1 - خرید ویندوز 8.1 - فروش ویندوز 8.1 - خرید بدون واسطه ویندوز 8.1 - فروش بدون واسطه ویندوز 8.1 - خرید ویندوز 8.1 اورجینال - فروش ویندوز 8.1 اورجینال - خرید نسخه نهایی ویندوز 8.1 , دانلود ویندوز 8.1 - برنامه ویندوز 8.1 - نرم افزار ویندوز 8.1 - سریال ویندوز 8.1 - فروش لایسنس ویندوز 8.1 - کرک ویندوز 8.1 - آخرین ورژن ویندوز 8.1 - آخرین نسخه ویندوز 8.1


https://microsoftlicense.com/fa/Windows-8-8.1-Original-License-Key
خرید ویندوز 8.1 اورجینال - مزایای ویندوز 8.1 - مایکروسافت ویندوز 8.1 - فروش ویندوز 8.1 - دانلود ویندوز 8.1 اورجینال