شماره آگهی : 339946

آفیس 2021 اورجینال، آفیس 2019 اورجینال، آفیس 2016 اورجینال، آفیس 2013 اورجینال، آفیس 365 و آفیس مکینتاش اورجینال

شماره تماس : 02128429090

• نرم‌افزار آفیس چیست؟
همه افراد حداقل یک بار در زندگی شان از برنامه های نرم افزار آفیس استفاده کرده اند اما شاید به طور کلی ندانند برنامه آفیس چیست و چه کاربردی دارد. به طور کلی نرم افزار آفیس شامل برنامه هایی می باشد که تعدادی از آن ها به صورت پیش فرض در بسیاری از سیستم های کامپیوتری وجود دارد. امروزه یادگیری نرم افزار های آفیس از ملزومات ورود به بازار کار و کسب درآمد محسوب می شود. یکی از راه هایی که میتوان به نرم افزار های کاربردی آفیس تسلط پیدا کرد و به سرعت وارد بازار کار شد و کسب درآمد بالایی از آموخته های خود داشت بهره مندی از آموزش icdl می باشد.

https://microsoftlicense.com/fa/لایسنس-آفیس-اورجینال

در واقع مایکروسافت آفیس یک مجموعه نرم افزاری از برنامه‌های کاربردی مختلفی می‌باشد که در نسخه‌های مختلف برای سیستم‌های کامپیوتری و حتی گوشی های اندروید و ios عرضه می‌شوند.

بسته نرم افزاری آفیس شامل نرم‌افزارهای کاربردی برای انجام امور اداری و تا حدودی برای انجام امور حسابداری می‌باشد و هر نرم‌افزار برای هدف خاصی ارائه می‌شود.

برنامه‌هایی که در مجموعه مایکروسافت آفیس قرار دارند هر یک برای پیشبرد هدف منحصر به فردی تولید شده اند و برای انجام امور خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرند. برای مثال از نرم‌افزار ورد می‌توان برای ایجاد اسناد متنی استفاده کرد. از نرم‌افزار اکسل می‌توان برای مدیریت داده‌ها و انجام عملیات حسابداری بهره گرفت. البته امروزه از نرم‌افزار اکسل علاوه بر امور حسابداری برای سر و سامان داد به امور اداری نیز بهره گرفته می‌شود و افراد برای اشتغال در امور اداری نیاز است کار با این نرم‌افزار را بدانند.

اگر شما هم جزو افرادی هستید که می‌خواهید کار با نرم‌افزار اکسل را به صورت حرفه‌ای یاد بگیرید می‌توانید به صفحه آموزش اکسل مراجعه کنید و فیلم‌های آموزش اکسل صفر تا صد را مشاهده کرده و اصول کار با این نرم‌افزار از مجموعه نرم افزارهای آفیس را یاد بگیرید.

همچنین شما می‌توانید از سایر نرم افزارهای آفیس برای امور مختلف استفاده کنید برای مثال از نرم افزار Outlook می‌توانید برای مدیریت ایمیل هایتان استفاده کنید و یا از نرم‌افزار پاورپوینت برای ارائه سخنرانی‌ها و مطالب درسی و تحقیقات خود استفاده کنید.

همان طور که می‌دانید همه برنامه‌های آفیس برای هر کاربری مناسب نیستند و به همین دلیل آفیس برنامه‌های خود را گروه‌بندی کرده و آن‌ها را برای گروه‌های مختلف دانش آموزان، کسب و کارهای کوچک و شرکت‌های بزرگ طبقه‌بندی کرده‌اند.

https://microsoftlicense.com/fa/لایسنس-آفیس-اورجینال

• آیا می‌دانید آفیس شامل چه برنامه‌هایی است؟

مجموعه آفیس در انواع مختلفی عرضه می‌شود که هر دسته‌بندی این نرم‌افزار شامل برنامه‌های مختلفی می باشد برای مثال Office 365 Home و Office 365 Personal شامل برنامه هایی مانند ورد، پاورپوینت و اکسل و OneNote و Outlook می‌باشد.

برنامه‌های مایکروسافت آفیس برای Office Home & Student 2016 همان طور که از نام این نوع از مجموعه آفیس مشخص است برای امور مربوط دانش‌آموزان می‌باشد و شامل نرم‌افزارهای ورد، پاورپوینت، اکسل و OneNote می‌باشد.

مجموعه آفیس Business نیز موجود می‌باشد که این مجموعه شامل برنامه‌های Publisher و Access می‌باشد. به این ترتیب افراد می‌توانند با توجه به نوع کاربری خود یکی از دسته‌بندی‌های برنامه آفیس را انتخاب و از آن استفاده کنند.

https://microsoftlicense.com/fa/لایسنس-آفیس-اورجینال

• آخرین نسخه آفیس چیست
معمولا افراد برای استفاده از نرم‌افزار آفیس تمایل دارند از جدیدترین نسخه استفاده کنند. یکی از راه هایی که امکان استفاده از جدیدترین نسخه برنامه آفیس را برای شما فراهم می‌کند خرید نسخه لایسنس آفیس 365 می‌باشد که با در اختیار داشتن این نسخه می‌توانید هر زمان به جدیدترین نسخه برنامه‌های آفیس دسترسی پیدا کنید.

سوالی که مطرح می شود این است که برای دانلود جدیدترین نسخه برنامه های آفیس، آخرین نسخه آفیس چیست؟ در واقع آخرین نسخه آفیس Microsoft Office 2021 می‌باشد که شما می‌توانید در این نسخه از نرم‌افزار آفیس از جدیدترین قابلیت‌های برنامه آفیس استفاده کنید.

به طور کلی نرم‌افزار آفیس از سال 1988 نسخه‌های مختلفی را برای کاربران عرضه کرده است و در نسخه‌های جدیدتر سعی در رفع باگ‌ها و ایرادات نسخه‌های قدیمی‌تر داشته و قابلیت‌های جدیدتری را به نسخه‌های جدیدتر اضافه نموده است.

https://microsoftlicense.com/fa/لایسنس-آفیس-اورجینال

مایکروسافت لایسنس اولین تامین کننده رسمی لایسنس های اورجینال محصولات مایکروسافت در ایران، ارائه دهنده لایسنس نسخه های مختلف آفیس 2021 اورجینال، آفیس 2019 اورجینال، آفیس 2016 اورجینال، آفیس 2013 اورجینال، آفیس 365 و آفیس مکینتاش اورجینال با گارانتی مادام العمر این شرکت و پشتیبانی فنی مایکروسافت میباشد.

https://microsoftlicense.com/fa/لایسنس-آفیس-اورجینال

شرکت رایان نت (سهامی خاص) به عنوان اولین تامین کننده رسمی لایسنس های اصلی محصولات مایکروسافت و تنها همکار تجاری رسمی مایکروسافت در ایران (Microsoft Partner) با سابقه فعالیت نزدیک به یک دهه در واردات عمده محصولات اورجینال مایکروسافت و همکاری با بیش از یکصد هولدینگ و سازمان دولتی، خصوصی و بین المللی شاخص و مطرح مستقر در ایران، مفتخر به ارایه تمامی محصولات نرم افزاری مایکروسافت به صورت مستقیم، با قیمت مناسب و بدون واسطه از طریق دفتر این شرکت (Talee Limited) در انگلستان به عنوان Partner & Solution Provider رسمی مایکروسافت می باشد. با توجه به حجم موجودی شرکت تمامی محصولات به صورت فوری تحویل داده میشوند و دارای پشتیبانی و گارانتی مادام العمر این شرکت و همچنین پشتیبانی فنی مایکروسافت میباشند، همچنین هیچ یک از محصولات ارایه شده توسط این شرکت از نوع OEM - Academic - Charity نبوده و تمامی محصولات با لایسنس Retail و یا Volume License معتبر و قابل استعلام از مایکروسافت ارایه می گردند.

کلمات کلیدی :
لایسنس آفیس 2021 - نسخه قانونی آفیس 2021 - ورژن اصلی آفیس 2016 - آفیس 2019 اصل - آفیس 2021 اورجینال - آفیس 2019 قانونی - اکسپایر شدن آفیس 2021 - لایسنس آفیس 2016 اصل - نسخه قانونی آفیس 2019 - ورژن اصلی آفیس 2016 اورجینال - جلوگیری از expire شدن آفیس 2021 - خرید لایسنس آفیس 2016 - خرید قانونی آفیس 2021 original - خرید آفیس 2019 اورجینال - خرید آفیس 2016 نسخه اصلی - خرید آنی آفیس 2021 اصل - خرید قانونی لایسنس آفیس 2019 - خرید کد فعال سازی قانونی آفیس 2021 - خرید لایسنس آفیس 2016 اورجینال - خرید نسخه اصلی آفیس 2019 - کرک قانونی آفیس 2016 - لایسنس آفیس 2021 - لایسنس قانونی آفیس 2021 اورجینال - خرید قانونی آفیس 2019 اصل


https://microsoftlicense.com/fa/لایسنس-آفیس-اورجینال
آفیس 2021 اورجینال، آفیس 2019 اورجینال، آفیس 2016 اورجینال، آفیس 2013 اورجینال، آفیس 365 و آفیس مکینتاش اورجینال