شماره آگهی : 340411

فروش ویندوز 11 اورجینال - خرید نسخه نهایی ویندوز 11 - سریال ویندوز 11 - آخرین ورژن ویندوز 11

شماره تماس : 02128429090

مایکروسافت استور ویندوز ۱۱
طراحی مینیمال مایکروسافت استور با آن گوشه‌های گرد و انیمیشن‌های جدید با زبان طراحی ویندوز ۱۱ هماهنگی دارد و دسته‌بندی‌های منظم‌ آن به کاربر کمک می‌کند اپلیکیشن, بازی, فیلم و سریال موردنظر خود را آسان‌تر و سریع‌تر از گذشته پیدا و دانلود کند.

https://microsoftlicense.com/fa/Windows-11-Original-License-Key

صفحه‌ی کتابخانه (Library) نیز تمام اپلیکیشن‌های نصب شده در تمام دستگاه‌هایی را که به یک حساب مایکروسافت متصل هستند, به‌صورت فهرست نمایش می‌دهد. این فهرست را می‌توان براساس دسته‌بندی اپ, بازی, فیلم و سریال یا براساس اپ‌های پیش‌فرض مرتب کرد.

دکمه‌ی Get updates امکان چک و دانلود به‌روزرسانی دستی اپلیکیشن‌های استور را فراهم کرده است؛ هرچند که نیازی به این کار نیست, چون به‌طور پیش‌فرض اپلیکیشن‌ها به‌طور خودکار به‌روزرسانی می‌شوند؛ البته از بخش تنظیمات اپ می‌توانید گزینه‌ی به‌روزرسانی خودکار را غیرفعال کنید.
مهم‌ترین تغییری که در مایکروسافت استور ایجاد شده, تغییر در سیاست مایکروسافت است که حالا به توسعه‌دهندگان و فروشنده‌های مستقل نرم‌افزار اجازه می‌دهد هر نوع اپلیکیشنی را در استور به فروش برسانند و ۱۰۰ درصد درآمد حاصل از فروش را برای خود بردارند؛ البته این موضوع برای فروش بازی‌ها صدق نمی‌کند.

https://microsoftlicense.com/fa/Windows-11-Original-License-Key

مایکروسافت قابلیت‌های دیگری را برای استور در نظر گرفته که قرار است در به‌روزرسانی‌های آینده اضافه شوند. مثلا گزینه‌ی Pop-up Store به توسعه‌دهندگان امکان می‌دهد اپلیکیشن‌های خود را از وب‌سایت خود؛ اما با لینک مربوط به مایکروسافت استور دراختیار کاربر قرار دهند.
مهم‌ترین قابلیتی که بسیاری از کاربران ویندوزی منتظر آن بودند, یعنی پشتیبانی ویندوز ۱۱ از اپلیکیشن‌های اندرویدی, هنوز در نسخه‌ی کنونی سیستم عامل حضور ندارد و طبق وعده‌های مایکروسافت, قرار است در به‌روزرسانی‌های آینده فعال شود. در اولین مرحله بعد از فعال شدن این قابلیت, کاربران قادر خواهند بود اپ‌های اندرویدی را ازطریق اپ استور آمازون مستقیما در محیط ویندوز ۱۱ نصب و اجرا کنند. در مرحله‌های بعدی, قابلیت دانلود از استورهای دیگر از جمله اپیک گیمز نیز به ویندوز ۱۱ اضافه خواهد شد و بسیاری از کاربران ویندوز را به وجد خواهد آورد. مایکروسافت همچنین وعده می‌دهد که استور جدید تا چند ماه دیگر دردسترس کاربران ویندوز ۱۰ نیز قرار خواهد گرفت.



https://microsoftlicense.com/fa/Windows-11-Original-License-Key

شرکت رایان نت (سهامی خاص) به عنوان اولین تامین کننده رسمی لایسنسهای اصلی محصولات مایکروسافت و تنها همکار تجاری رسمی مایکروسافت در ایران (Microsoft Partner) با سابقه فعالیت نزدیک به یک دهه در واردات عمده محصولات اورجینال مایکروسافت و همکاری با بیش از یکصد هولدینگ و سازمان دولتی, خصوصی و بین المللی شاخص و مطرح مستقر در ایران, مفتخر به ارایه تمامی محصولات نرم افزاری مایکروسافت به صورت مستقیم, با قیمت مناسب و بدون واسطه از طریق دفتر این شرکت (Talee Limited) در انگلستان به عنوان Partner & Solution Provider رسمی مایکروسافت می باشد. با توجه به حجم موجودی شرکت تمامی محصولات به صورت فوری تحویل داده میشوند و دارای پشتیبانی و گارانتی مادام العمر این شرکت و همچنین پشتیبانی فنی مایکروسافت میباشند, همچنین هیچ یک از محصولات ارایه شده توسط این شرکت از نوع OEM - Academic - Charity نبوده و تمامی محصولات با لایسنس Retail و یا Volume License معتبر و قابل استعلام از مایکروسافت ارایه می گردند.


کلمات کلیدی:
قیمت ویندوز 11 home - ویندوز 11 اورجینال - لایسنس ویندوز 11 - لایسنس اصلی ویندوز 11 home - فعالسازی قانونی ویندوز 11 home - مایکروسافت ویندوز 11 - فروش Windows 11 - لایسنس اورجینال ویندوز 11 - Windows 11 اورجینال - لایسنس ویندوز 11 پرو - قیمت ویندوز 11 Pro - ویندوز 11 اورجینال - لایسنس ویندوز 11 پرو - لایسنس اصلی ویندوز 11 Professional - فعالسازی قانونی ویندوز 11 Pro - مایکروسافت ویندوز 11 - فروش Windows 11 - لایسنس اورجینال ویندوز 11 - Windows 11 اورجینال - لایسنس ویندوز 11 اینترپرایز - قیمت ویندوز 11 اینترپرایز - لایسنس ویندوز 11 - خرید ویندوز 11 اینترپرایز اورجینال - ویندوز 11 - Windows 11


https://microsoftlicense.com/fa/Windows-11-Original-License-Key
فروش ویندوز 11 اورجینال - خرید نسخه نهایی ویندوز 11 - سریال ویندوز 11 - آخرین ورژن ویندوز 11