شماره آگهی : 340448

طراحی پیکسل و سفارش چاپ پیکسل تبلیغاتی

شماره تماس : 09904534705

چاپ پیکسل تبلیغاتی ایده ای موفق برای معرفی کار و فعالیت شماست. طراحی و چاپ انواع پیکسل جهت همایش ها، حاضرین در ستادهای انتخاباتی ، هواداران نامزد انتخاباتی شما، سمینارها ، کنفرانس ها و برنامه های مختلف ، یک هدیه ارزشمند و ارزان برای همه گروه های اجتماعی به شمار میرود. یک برند تجاری می تواند نام، لوگو و راه های ارتباطی خود را بر روی آن درج کند تا دریافت کنندگان با دیدن محصول، برند شما را به یاد آورند. پیکسل در شکلهای مختلف :پیکسل سوزنی- پیکسل دسته کلیدی - پیکسل مگنتی است.



چاپ پیکسل مگنتی :

پیکسل آهنربایی با طرح دلخواه یکی از دلنشین ترین اکسسوری ها برای استفاده شخصی و یا برای هدیه دادن است از این پیکسل برای سطوح فلزی مانند یخچال و پنجره و...استفاده میشود.

چاپ پیکسل دسته کلیدی:

این محصول به دو مدل «جاکلیدی یک طرفه» و «جاکلیدی دوطرفه» تقسیم میشود. در نوع یک طرفه فقط قسمت جلوی آن طرح مورد نظر چاپ میشود و پشت آن سطحی صاف، بدون هیچ گونه طرحی میباشد. نوع دوطرفه آن، هردو سمت جاکلیدی عکس چاپ میشود. به عنوان مثال برای فروشگاه ها و کارهای تبلیغاتی میتوان یک سمت آن را لوگو و سمت دیگه رو شماره تماس، آدرس و … نوشت.

چاپ پیکسل سوزنی:

شما با طراحی پیکسل سوزنی می توانید از یک نماد برای برقراری ارتباط و انتقال پیام به مخاطب استفاده کنید.

در مجموعه نوین گرافیک طراحی پیکسل و سفارش چاپ پیکسل تبلیغاتی در تهران و ارسال به سراسر کشور انجام میشود تمامی دستگاه پیکسل‌زن و ملزومات آن در نمایندگی فروش پیکسل خام نوین گرافیک موجود است جهت هماهنگی ومشاوره و تبلیغات با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ پیام بگذارید.
طراحی پیکسل و سفارش چاپ پیکسل تبلیغاتی