شماره آگهی : 340452

لایسنس ویندوز سرور 2022 ، لایسنس ویندوز سرور 2019 ، لایسنس ویندوز سرور 2016 ، لایسنس ویندوز سرور 2012 و لایسنس ویندوز سرور 2008

شماره تماس : 02128429090

• ویندوز سرور چیست و چه مزایایی دارد؟

o مزایای استفاده از ویندوز سرور
• نرم افزار های مدیریت سازمانی
• اکتیو دایرکتوری
• DHCP
• File & Storage
• سرویس آپدیت ویندوز

https://microsoftlicense.com/fa/لایسنس-ویندوز-سرور-اورجینال

• ویندوز سرور چیست ؟
سرور ویندوز یا همان windows server جزئی از خانواده شرکت مایکروسافت است که این روز ها محبوبیت بسیار زیاد یدر بین مردم پیدا کرده است. سرور مجازی، به عنوان یکی از قوی ترین و حرفه ای ترین سیستم عامل های تحت سرور به حساب می آید. سرور مجازی از همان ابتدا یعنی سال 2000 که به خانواده بزرگ مایکروسافت پیوست، محبوبیت خود را تا حدود زیادی افزایش داد.

یکی از مهم ترین مواردی که توانست محبوبیت را افزایش دهد، رول ها و فیچرها در سیستم عامل بود، چرا که به مدیران شبکه کمک می کرد تا بتوانند راحت تر کارهای پشتیبانی و مدیریت سایت های خود را انجام دهند. همان طور که می دانید، Microsoft برای اینکه رضایت کاربران خود را به دست آورد، هر 4 سال یک بار جدید ترین نسخه ویندوز خود را در اختیار مردم قرار می دهد.

با توجه به پیشرفتی که شرکت مایکروسافت در این زمینه داشته است، رول های بسیاری برای این نوع سیستم عامل های ویندوز در نظر گرفته شده اند، که هر یک از آن ها با توجه به کاربردی که دارند می توانند وظایف مختلفی را انجام دهند و برای کاربران در رده های مختلف منحصر به فرد هستند.

سرور مجازی یا همان ویندوز سرور، معمولا برای کارهای تجاری کاربرد دارد و مایکروسافت آن را مخصوص سرورهای خاص و بزرگ تولید کرده است. اولین بار در سال 2003 ساخته شد و پس از آن هر 4 سال یک بار نسخه جدید آن وارد بازار شد. سرور های معمولی و ویندوز هایی که تمام ما بر روی سیستم های خود داریم و با استفاده از آن کارهای روزمره خود را انجام می دهیم، سرورهای معمولی هستند. اما سرورهایی که برای کارهای بزرگ تجاری استفاده می شوند، همان windiws server است.

https://microsoftlicense.com/fa/لایسنس-ویندوز-سرور-اورجینال

• ویندوز سرور به چه دردی می خورد؟

از جمله قابلیت های ویندوز سرور می توانیم به مواردی مانند ارائه سرویس DNS، دریافت و ارسال ایمیل، خدمات نمایش وب سایت، دیتابیس سرور و …. اشاره کنیم. خصوصیات ویندوز سرور به گونه ای طراحی و اجرا شده است که شما می توانید به طور همزمان از تمامی این قابلیت ها بهره ببرید. برخی از ابزارها و سرویس هایی که می توانید روی انواع ویندوز سرور نصب و راه اندازی کنید عبارتند از :

• File storage
• Printer Service
• DHCPT
• Active Directory
• و ….

https://microsoftlicense.com/fa/لایسنس-ویندوز-سرور-اورجینال

• تفاوت ویندوز سرور با سرور معمولی چیست؟
حتما این سوال برای شما هم پیش آمده که ویندوز سرور چیست و چه کاربردی دارد ؟ چگونه با آن کار کنیم؟ سرعت و نصب آن به چه صورت هست؟ آیا به صورت رایگان می توانیم از آن استفاده کنیم؟ تنظیمات و تعمیرات آن به چه صورت است و در آخر تفاوت آن با یک سرور معمولی در چیست و ما کاربران معمولی از کدام server ها استفاده کنیم.

اگر شما به صورت کلی با این دو نوع ویندوز روبه رو شوید نمی توانید تشخیص دهید که کدام ویندوز معمولی و کدام یک میزبان ویندوزی است. چرا که صفحه اصلی آن ها کاملا به یکدیگر شبیه است و آن ها از یک کد برای پیاده سازی و عملکرد برنامه ها استفاده می کنند.

شما می توانید از سرور مجازی برای کارهایی تجاری بزرگ استفاده کنید و به دلیل اینکه مانند یک سرور لینوکس است، نصب تمام برنامه های ویندوز روی آن امکان پذیر خواهد بود. البته توجه داشته باشید که این سرور وینداز، دارای تمام ابزار های پایه روی خود می باشد و نیازی به نصب نیست.

سرور مجازی به دلیل اینکه برای کارهای مدیریتی و تجاری بزرگ استفاده می شود، نرم افزار های پیشرفته تری دارد که می توانیم به Active Directory,DHCP,File and Storage,Print Serviced و Windows Update Services اشاره کنیم. این نرم افزارها هرکدام می توانند وظایف متفاوتی داشته باشند و برای آن ضروری هستند.

https://microsoftlicense.com/fa/لایسنس-ویندوز-سرور-اورجینال

مزیت های یک سرور مجازی:
• عملکرد قابل اطمینان
• قیمت مناسب
• کنترل کردن
• شخصی سازی
• حفاظت از اطلاعات
• رشد منابع


• چگونه فضای میزبانی مناسب وب سایت خود را انتخاب کنید ؟
جدا از تفاوت های فنی و نرم افزاری هاست لینوکسی و هاست ویندوزی که باعث می شود بین طرفداران هر کدام از این سرویس ها بحث باشد ، انتخاب هاست مناسب وب سایت ، به زبان برنامه نویسی وب سایت بستگی دارد.

• بهترین ویندوز سرور کدام است؟

برحسب نیاز خود و برنامه ای که بر روی سرور اجرا خواهید کرد می توانید سرور مجازی ویندوز خود را در موقعیت های مختلف تهیه کنید.

در صورتی که برای مدیریت سایت های خود نیاز به امکانات بیشتری از هاست و دسترسی admin برای میزبان ویندوز خود دارید و از طرفی امکان پرداخت هزینه تهیه سرور اختصاصی را ندارید می توانید از Windows Server استفاده کنید.

https://microsoftlicense.com/fa/لایسنس-ویندوز-سرور-اورجینال

مایکروسافت لایسنس اولین تامین کننده رسمی لایسنس های اورجینال محصولات مایکروسافت در ایران، ارائه دهنده نسخه های مختلف لایسنس ویندوز سرور 2022 ، لایسنس ویندوز سرور 2019 ، لایسنس ویندوز سرور 2016 ، لایسنس ویندوز سرور 2012 و لایسنس ویندوز سرور 2008 با پشتیبانی و گارانتی مادام العمر این شرکت و پشتیبانی فنی مایکروسافت میباشد.



شرکت رایان نت (سهامی خاص) به عنوان اولین تامین کننده رسمی لایسنس های اصلی محصولات مایکروسافت و تنها همکار تجاری رسمی مایکروسافت در ایران (Microsoft Partner) با سابقه فعالیت نزدیک به یک دهه در واردات عمده محصولات اورجینال مایکروسافت و همکاری با بیش از یکصد هولدینگ و سازمان دولتی، خصوصی و بین المللی شاخص و مطرح مستقر در ایران، مفتخر به ارایه تمامی محصولات نرم افزاری مایکروسافت به صورت مستقیم، با قیمت مناسب و بدون واسطه از طریق دفتر این شرکت (Talee Limited) در انگلستان به عنوان Partner & Solution Provider رسمی مایکروسافت می باشد. با توجه به حجم موجودی شرکت تمامی محصولات به صورت فوری تحویل داده میشوند و دارای پشتیبانی و گارانتی مادام العمر این شرکت و همچنین پشتیبانی فنی مایکروسافت میباشند، همچنین هیچ یک از محصولات ارایه شده توسط این شرکت از نوع OEM - Academic - Charity نبوده و تمامی محصولات با لایسنس Retail و یا Volume License معتبر و قابل استعلام از مایکروسافت ارایه می گردند.



کلمات کلیدی:
ویندوز سرور 2022 اصل - لایسنس ویندوز سرور 2019 اورجینال - لایسنس ویندوز سرور 2016 اورجینال - خرید ویندوز سرور 2019 - خرید ویندوز سرور 2022 اورجینال - لایسنس اورجینال ویندوز سرور 2016 - لایسنس اصلی ویندوز سرور 2019 - مزایای ویندوز سرور 2019 اصل - فروش ویندوز سرور 2016 اصل - فروش قانونی ویندوز سرور 2019 اورجینال - خرید قانونی ویندوز سرور 2022 اصل - قیمت ویندوز سرور 2019 اورجینال - خرید لایسنس مایکروسافت ویندوز سرور 2016 - خرید ویندوز سرور 2019 نسخه اصلی - فروش لایسنس نهایی ویندوز سرور 2022 - خرید ویندوز سرور 2019 اصلی - فروش ویندوز سرور 2022 قانونی - فروش ویندوز سرور 2019 اورجینال


https://microsoftlicense.com/fa/لایسنس-ویندوز-سرور-اورجینال
لایسنس ویندوز سرور 2022 ، لایسنس ویندوز سرور 2019 ، لایسنس ویندوز سرور 2016 ، لایسنس ویندوز سرور 2012 و لایسنس ویندوز سرور 2008