شماره آگهی : 340455

فعالسازی قانونی ویندوز سرور 2022 - کرک ویندوز سرور 2022 - نسخه اصلی ویندوز سرور 2022 - لایسنس ویندوز سرور 2022 اورجینال

شماره تماس : 02128429090

• اقدامات امنیتی به روز شده در ویندوز 2022
مایکروسافت هرگز از نوآوری در شیوه های امنیتی خود دست نخواهد کشید زیرا با پیشرفت فناوری، تهدیدها نیز رشد می کنند. Windows Server 2022 سه پیشرفت امنیتی عمده را ارائه می‌کند، از جمله اطمینان سخت‌افزاری، حفاظت از سیستم عامل و امنیت محیط مجازی، زیرا ابر دومین پلتفرم پر استفاده است.
قابل توجه ترین پیشرفت ها پشتیبانی امن DNS با DNS-over-HTTPS، رمزگذاری AES-256 Block پیام سرور و رمزگذاری SMB East-West، SMB over QUIC، HTTPS و TLS 1.3، Azure Arc، و Azure Automanage است.

https://microsoftlicense.com/fa/Windows-Server-2022-Original-License-Key

پروتکل‌ها و پیشرفت‌های امنیتی تضمین می‌کنند که ویندوز سرور 2022 برای پردازش داده‌های حساس و برنامه‌های کاربردی حیاتی، متکی به خود است. کل هسته سرور از منظر سخت افزار، سیستم عامل و درایورها محافظت می شود تا از حملات پیچیده امروزی جلوگیری کند.
o جلوگیری از حمله سفت‌افزار(Firmware attack prevention):
تهدیدات و حملات گسترده در هنگام راه‌اندازی مجدد سرور از طریق سیستم عامل رخ می‌دهند. فناوری هایی مانند DRTM (Dynamic Root of Trust for Measurement) و DMA (Direct Memory Access) برای جلوگیری از چنین حملات سایبری استفاده می شود.
o امنیت Hypervisor:
هایپروایزر توسط فناوری امنیتی مبتنی بر مجازی سازی (VBS) محافظت می شود. این فناوری فرآیندهای فردی را از سیستم عامل جدا می کند. در صورت حمله، حمله به سایر قسمت های سیستم سرایت نمی کند و از به خطر افتادن کل سرور جلوگیری می کند.
o اتصال امن:
به طور پیش فرض، آخرین نسخه پروتکل اینترنت، امنیت لایه حمل و نقل (TLS)، برای برقراری ارتباط امن بین دو گره استفاده می شود. حتی میزان دقت نام، با استفاده از پرس و جوهای DNS رمزگذاری شده جدا می شود.
o بلاک پیام سرور (SMB):
عملکرد جدید SMB از طریق QUIC، نیاز به VPN را برای کارکنان راه دور، کاربران تلفن همراه و سازمان‌های بسیار ایمن از بین می‌برد. SMB از UDP (پروتکل دیتاگرام) استفاده می کند و تضمین می کند که ترافیک اینترنت همیشه رمزگذاری شده باقی می ماند.


https://microsoftlicense.com/fa/Windows-Server-2022-Original-License-Key

• بهبود در قابلیت های Azure
قابلیت های Microsoft Azure در ویندوز 2022 برای پشتیبانی از مجازی سازی خارج از شبکه یا حتی سایر فروشندگان، گسترش یافته است. سرورهای فعال Azure Arc یک رویکرد جامع و ایمن برای یکپارچه سازی در هر مکانی در محیط های داخلی، چند ابری و Edge ارائه می دهند.

• بهبود پلتفرم اپلیکیشن
Windows Server 2022 یک پلت فرم منعطف برای به روز رسانی برنامه های کانتینر فراهم می کند. Server 2022 از برنامه های کاربردی در مقیاس بزرگ مانند SQL Server که به 48 ترابایت حافظه نیاز دارند، پشتیبانی می کند.
ویندوز سرور 2022، 30% سریعتر از سیستم عامل های قبلی -به دلیل کوچکتر بودن اندازه کانتینر ویندوز- بارگیری می شود. برای برنامه های store.NET، ابزارهای Windows Admin Center نیز به روز می شوند.

• مدیریت بدون زحمت در ابر
ویندوز سرور 2022یکی از مهم ترین ویژگی های تعبیه شده در نسخه Azure ویندوز 2022، مدیریت و اتوماسیون ابری با بهترین شیوه های امنیتی است که برخی از آنها در زیر ذکر شده است:

o کاهش هزینه ها با خودکار کردن مدیریت ویندوز سرور و ماشین مجازی های لینوکس
o امکان اعمال اصلاحات امنیتی بدون راه اندازی مجدد سرور
o تشخیص خودکار در دسترس بودن و تخصیص منابع در صورت تقاضا و به روز رسانی خودکار قالب ها
o انتقال داده ها از داخل محل به Azure با حفظ آدرس IP اصلی


https://microsoftlicense.com/fa/Windows-Server-2022-Original-License-Key

شرکت رایان نت (سهامی خاص) به عنوان اولین تامین کننده رسمی لایسنسهای اصلی محصولات مایکروسافت و تنها همکار تجاری رسمی مایکروسافت در ایران (Microsoft Partner) با سابقه فعالیت نزدیک به یک دهه در واردات عمده محصولات اورجینال مایکروسافت و همکاری با بیش از یکصد هولدینگ و سازمان دولتی, خصوصی و بین المللی شاخص و مطرح مستقر در ایران, مفتخر به ارایه تمامی محصولات نرم افزاری مایکروسافت به صورت مستقیم, با قیمت مناسب و بدون واسطه از طریق دفتر این شرکت (Talee Limited) در انگلستان به عنوان Partner & Solution Provider رسمی مایکروسافت می باشد. با توجه به حجم موجودی شرکت تمامی محصولات به صورت فوری تحویل داده میشوند و دارای پشتیبانی و گارانتی مادام العمر این شرکت و همچنین پشتیبانی فنی مایکروسافت میباشند, همچنین هیچ یک از محصولات ارایه شده توسط این شرکت از نوع OEM - Academic - Charity نبوده و تمامی محصولات با لایسنس Retail و یا Volume License معتبر و قابل استعلام از مایکروسافت ارایه می گردند.

کلمات کلیدی :
خرید نسخه اصلی ویندوز سرور 2022 - لایسنس اصلی ویندوز سرور 2022 - خرید لایسنس قانونی ویندوز سرور 2022 - خرید نسخه نهایی ویندوز سرور 2022 اورجینال - کرک ویندوز سرور 2022 اصل - خرید ویندوز سرور 2022 قانونی - خرید ویندوز سرور 2022 اورجینال - خرید لایسنس ویندوز سرور 2022 اصل - کرک قانونی ویندوز سرور 2022 - لایسنس ویندوز سرور 2022 - لایسنس قانونی ویندوز سرور 2022 - خرید قانونی ویندوز سرور 2022 اورجینال - لایسنس ویندوز سرور 2022 - لایسنس ویندوز سرور 2022 اورجینال - فعال سازی قانونی ویندوز سرور 2022 - فروش قانونی ویندوز سرور 2022 - فروش لایسنس ویندوز 2022 اصل - فروش نسخه اصلی ویندوز سرور 2022


https://microsoftlicense.com/fa/Windows-Server-2022-Original-License-Key
فعالسازی قانونی ویندوز سرور 2022 - کرک ویندوز سرور 2022 - نسخه اصلی ویندوز سرور 2022 - لایسنس ویندوز سرور 2022 اورجینال