شماره آگهی : 340763

Office 2021 - Office 2019 - Office 365 - Office for Mac - Office 2016 - Office 2013

شماره تماس : 02128429090

Microsoft Publisher
یک برنامه دسک تاپِ مخصوص ویندوز است که بیشتر برای طراحی بروشور ، برچسب ، تقویم ، کارت تبریک ، کارت ویزیت ، خبرنامه ، وب سایت و کارت پستال استفاده می شود. این ابزار طیف گسترده ای برای طرح بندی ، ایجاد متن و تصاویر با کیفیت و تایپوگرافی دارد که شما میتوانید اگهی های تبلیغاتی خودتان را با این نرم افزار طراحی و منتشر کنید.

https://microsoftlicense.com/fa/لایسنس-آفیس-اورجینال

Microsoft OneNote
یک دفترچه یادداشت هوشمند است که برای نگه داشتن انواع مختلف کارها و اطلاعات سازمان یافته ، طبقه بندی شده استفاده می شود و به راحتی در دسترس است. این برنامه را میتواند به صورت مستقل هم دانلود و نصب کنید. ابزاری انعطاف پذیر است که به خوبی با برنامه های دیگر کار میکند.

مجموعه نرم افزارهای آفیس تعداد زیادی برنامه دارد که ما در این مقاله به مهم ترین و پرکاربردترین آنها اشاره کردیم ، در لیست زیر میتوانید برنامه های دیگر این مجموعه را ببینید :

نرم افزار مایکروسافت ویسیو یا ویزیو (Microsoft Visio)
نرم افزار مایکروسافت اوت لوک (Microsoft OutLook)
نرم افزار مایکروسافت پراجکت (Microsoft Project)
مایکروسافت شیرپوینت (Microsoft SharePoint)
مایکروسافت وان درایو (Microsoft OneDrive)

• سخن پایانی
همانطور که میدانید بیشتر این نرم افزارها در ادارات استفاده می شود که به همین دلیل مایکروسافت ، نام آفیس را برای این مجموعه انتخاب کرده است. البته تعداد کاربران خانگی که از این نرم افزارها استفاده میکنند کم نیست.

https://microsoftlicense.com/fa/لایسنس-آفیس-اورجینال

مایکروسافت لایسنس اولین تامین کننده رسمی لایسنس های اورجینال محصولات مایکروسافت در ایران, ارائه دهنده لایسنس نسخه های مختلف آفیس 2021 اورجینال, آفیس 2019 اورجینال, آفیس 2016 اورجینال, آفیس 2013 اورجینال, آفیس 365 و آفیس مکینتاش اورجینال با گارانتی مادام العمر این شرکت و پشتیبانی فنی مایکروسافت میباشد.

https://microsoftlicense.com/fa/لایسنس-آفیس-اورجینال

شرکت رایان نت (سهامی خاص) به عنوان اولین تامین کننده رسمی لایسنسهای اصلی محصولات مایکروسافت و تنها همکار تجاری رسمی مایکروسافت در ایران (Microsoft Partner) با سابقه فعالیت نزدیک به یک دهه در واردات عمده محصولات اورجینال مایکروسافت و همکاری با بیش از یکصد هولدینگ و سازمان دولتی, خصوصی و بین المللی شاخص و مطرح مستقر در ایران, مفتخر به ارایه تمامی محصولات نرم افزاری مایکروسافت به صورت مستقیم, با قیمت مناسب و بدون واسطه از طریق دفتر این شرکت (Talee Limited) در انگلستان به عنوان Partner & Solution Provider رسمی مایکروسافت می باشد. با توجه به حجم موجودی شرکت تمامی محصولات به صورت فوری تحویل داده میشوند و دارای پشتیبانی و گارانتی مادام العمر این شرکت و همچنین پشتیبانی فنی مایکروسافت میباشند, همچنین هیچ یک از محصولات ارایه شده توسط این شرکت از نوع OEM - Academic - Charity نبوده و تمامی محصولات با لایسنس Retail و یا Volume License معتبر و قابل استعلام از مایکروسافت ارایه می گردند.

کلمات کلیدی :
نسخه قانونی آفیس 2016 - سریال معتبر آفیس 2019 اورجینال - سریال قانونی آفیس 2021 اصل - شماره سریال فعال سازی آفیس 2021 - فروش آفیس 2016 - فروش آفیس 2019 اورجینال - فروش قانونی آفیس 2021 - فروش لایسنس آفیس 2019 - فروش نسخه قانونی آفیس 2016 - فعالسازی آفیس 2021 اصل - قیمت آفیس 2016 اورجینال - لایسنس آفیس 2021


https://microsoftlicense.com/fa/لایسنس-آفیس-اورجینال
Office 2021 - Office 2019 - Office 365 - Office for Mac - Office 2016 - Office 2013